Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לפני יותר מחצי שנה היתה לי תופעה בHU שאחרי כל פעם שהייתי מפעיל את המערכת אחרי כמה שניות הHU היה עובר לרדיו בלי סיבה. מדובר לא על התנעה אלא על פעם שאני הייתי מדליק ומכבה את המערכת.

 

איפסתי את המערכת בזמנו והבעיה הסתדרה.

 

לאחרונה הבעיה הזאת חזרה רק שהיא מחמירה מדי פעם לפעם וזה קורה יותר במהלך הנסיעה, במשך כמה חודשים אני עוקב אחרי התופעה ומנסה להבין את החוקיות שלה, מה גורם לזה לקרות.

 

היום סוף סוף הבנתי איזה פעולה ברכב גורמת לתופעה להתרחש.

 

רכב אוטומטי - טויוטה קורולה 96. (אחלה רכב! לא מוכר!)

 

בכל פעם שמתבצע מעבר הילוך נמוך, דהיינו מראשון לשני או משני לראשון או מראשון לסרק או סרק לראשון - ממש בזמן שההילוך מתחלף או כשהרכב עובר להילוך סרק - הHU קופץ פתאום מהCD לרדיו.

 

עכשיו - יש לי מד טעינה, האלטרנטור עובד והמנוע(מצבר ז"א) נטען.

 

זה קורה לא משנה באיזה ווליום - לא מדובר על נפילת מתח.

 

מה יכול לגרום לHU לעשות כזה דבר בזמן שההילוכים הנמוכים ברכב מתחלפים?

 

מה קורה לפעולה של האלטרנטור כשמתחלף הילוך?

 

למה זה משפיע על הHU - אלפיין 9853 לעבור לרדיו?

 

מישהו חווה פעם כזאת חוויה עם HU מהסדרה הזאת או עם HU אחר?

 

בכל מקרה - אני בקרוב אתפוס את ההזדמנות לאפס את הHU ולראות אם זה מסתדר אבל אני רוצה גם לשלול את האפשרות שזה משהו אחר ברכב.

 

רעיונות?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם יש לך RDS ברדיו דיסק תיבדוק אם אופצית AF דלוקה ואם כן תכבה אותה.

ה AF גורם למעבר לרדיו כול פעם שיש שידור חדשות או תוכנית חדשות.

לי יש את ה9855R וגם אצלי המכשיר היה "קופץ" לרדיו סתם. אחרי שחפרתי במדריך למישתמש של המכשיר גיליתי את הפונקציה הנ"ל.

פורסם

תודה! אני חושב שהAF אצלי כבוי - אבל יכול להיות שפספסתי משהו.

 

אני אבדוק מחר בבוקר.

 

העניין הוא שהמכשיר לא "סתם" קופץ לרדיו אלא יש דפוס התנהגות ברור שהצלחתי לעלות עליו וזה קשור לחילופי הילוכים והילוך סרק שעושה טריגר לתופעה הזאת.

 

אני מנסה להבין מה קורה במערכת החשמל בזמן הזה למעבר להילוך סרק או במעבר בין הילוך ראשון לשני - זה לא עקבי לגמרי וזה לא קורה כל הזמן, ככה שגם אם יש AF מופעל זה עדיין לא מסביר את זה לגמרי.

 

יכול להיות שמשהו בגוף הרכב אכן פולט איזשהו תדר RF בזמן שזה קורה וזה גורם למכשיר לקפוץ לרדיו - זה יהיה נכון במידה ואתה צודק והפונקציה מופעלת.

 

כשאני חושב על זה יכול להיות משהו נוסף - לHU הזה יש מתאם אנטנה צרפתי - אני חתכתי אותו וחיברתי את הכבל ישירות לאנטנה - אולי כדאי לבדוק את החוט הזה מחדש...

 

בכל מקרה אם יש עוד רעיונות ועוד מחשבות - תציעו.

 

שוב, תודה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני פעם ראשונה שומע על דבר כזה מוזר , שקלת להרכיב את הרדיו ברכב אחר ולראות אם זה קורה , זה יכול מאוד לעזור לדעת אם הבעיה נובעת מהרכב או מהרדיו .

פורסם

תודה על העיצות - לגבי הHU אני לא הולך לשים אותו ברכב אחר אבל אני הולך לאפס אותו לקוות שזה יסתדר.

 

אין פונקציית AF ב9853 זה פונקציה שקיימת רק ב9855

 

אני אבדוק בכל מקרה שלא נלחץ בטעות הTA אבל נראה לי שזה לא המצב.

 

לגבי מולטימר - יש לי מד טעינה שמראה לי שינויי מתח ברכב.

 

 

הסיבה שאני לא אשים אותו ברכב אחר היא שברכב אחר לא יהיו את התופעות החשמליות האלה ואני עדיין לא אדע עם זה הרכב או הHU.

 

אני עדיין מאמין שזה הHU אז מקסימום לשים HU אחר ברכב שלי יכול לתת לי איזושהיא אינדיקציה אבל זה צריך להיות HU של אותו יצרן מאותה הסדרה אם אותן ההגדרות.

 

בקיצור - אם זה לא יסתדר אחרי איפוס של הHU אז זאת תהיה תופעה קשה לפתרון לא פחות מרעשי אלטרנטור.

 

אני מדמיין את עצמי מגיע לאפריל טקליין ואומר להם שהרכב עובר לתחנות רדיו כשההילוכים הנמוכים מתחלפים... והרכב סה"כ נוסע כמו רכב חדש - מלוקק!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני מכיר את זה.

פשוט הכפתור שמעביר לך את המצבים לקוי.

כאשר אתה מעביר מהלכים מראשון לשני לרוב יש לכל רכב קפיצה יותר משמעותית מהרגיל. כיוון שראשון הוא מהלך הרבה הרבה יותר חזק מהשאר . כנראה כיוון שאין בולמי זעזועים לעניין כיוון שאין מה לעשות זה בתוך המרכב , אז אתה סובל מכך.

 

תמצא מישהו עם פאנל כמו שלך , תחליפו ותראה שזה פותר את הבעיה. כלומר את הפאנל לא כל המכשיר.

פורסם
הצעה אחרת היא לקחת מולטימטר לחבר אותו לחיווט של הרדיו דיסק ולבדוק אם בעת העברת הילוכים משהו משתנה.

עזוב רגע את כל המחוונים ומדי הטעינה שיש לך ברכב רצוי שתתחיל במה שכתב הבחור, האם זה קורה באופן קבוע או רק לעיתים? בן כמה המכשיר? האם יש מצב שעינית פשוט נחלשה? יכול להיות שאני יגיע למפגש הקרוב אני חייב לראות את זה ניראה לי מעניין.

פורסם
אני מכיר את זה.

פשוט הכפתור שמעביר לך את המצבים לקוי.

כאשר אתה מעביר מהלכים מראשון לשני לרוב יש לכל רכב קפיצה יותר משמעותית מהרגיל. כיוון שראשון הוא מהלך הרבה הרבה יותר חזק מהשאר . כנראה כיוון שאין בולמי זעזועים לעניין כיוון שאין מה לעשות זה בתוך המרכב , אז אתה סובל מכך.

 

תמצא מישהו עם פאנל כמו שלך , תחליפו ותראה שזה פותר את הבעיה. כלומר את הפאנל לא כל המכשיר.

 

מחזק את דבריו.אין שום קשר לחשמל הרכב אלטרנטור הפרעות RF וכו'.

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם
עזוב רגע את כל המחוונים ומדי הטעינה שיש לך ברכב רצוי שתתחיל במה שכתב הבחור, האם זה קורה באופן קבוע או רק לעיתים? בן כמה המכשיר? האם יש מצב שעינית פשוט נחלשה? יכול להיות שאני יגיע למפגש הקרוב אני חייב לראות את זה ניראה לי מעניין.

 

קודם כל - זה זה וזה - לקחתי דבר כזה בחשבון, זה בהחלט שווה בדיקה אבל הכפתורים מגיבים בסדר גמור והם לא רגישים בכלל ככה שלא נראה שזאת הבעיה - אבל זה שווה בדיקה.

 

לגבי גיל המכשיר - הוא כבר נושק את השלוש שנים אני חושב. זה לא קורה באופן קבוע.

 

מה שכן קורה באופן קבוע לבינתיים זה אחרי הדלקה של הHU הוא קופץ פעם אחת לרדיו מתישהו - בפעם האחרונה שזה קרה איפוס של המכשיר פתר את הבעיה.

 

אני שמתי לב שהתופעה הזאת קרתה לי גם בפעם הקודמת אחרי שהחלפתי מגברים ברכב - למרות שניתקתי את הפיוז הראשי נראה לי שזה איכשהו קשור.

 

יש מצב שהעינית אולי נחלשת אבל זה היה מסביר את זה במידה וההתנהגות היתה קבועה - והיא לא.

 

זה ממש מוזר - עד עכשיו שלושת הדברים שנראה לי שיכולים לעזור זה:

 

א. לאפס את המכשיר ולקוות לטוב - אבל יש לי בזמן הקרוב החלפת מגברים אז אני לא ממהר. ועוד סוד קטן - אני עושה בניות לטוויטרים חדשים... סוד...

 

ב. להחליף מכשיר או פאנל.

 

ג. להחליף רכב - והרכב דרך אגב במצב מעולה, העברת ההילוכים שלו כל כך חלקה שבקושי מרגישים את זה.

 

האמת - זה קרה לי ברכב חברה - הHU שלו כל הזמן קפץ לרדיו מהCD אבל זה לא היה קשור להעברת הילוכים - הRDS היה מופעל וזה עשה בלאגן - כיביתי אותו והכל הסתדר (HU פשוט של קנווד).

 

אז בהתחשב בזה יש גם ד. לבדוק RDS וTA ולוודא שהם כבויים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני חושב ש"אאוריקה" (מצאתי).

 

נתתי מבט טוב אתמול בHU כשהוא דולק וראיתי שפונקציית הP.PTY דולקת.

 

מה שקודם נרשם כאן לגבי הAF - זה לא ממש נכון.

 

הAF - הכוונה היא לתדרים אלטרנטיביים לתחנות רדיו - זה אומר שכששומעים רדיו במידה והתחנה הזאת מנוגנת טוב יותר בתדר אחר - הHU יבחר אותה באופן אוטומטי.

 

הP.PTY אומר שבמידה ויש תחנת רדיו שבחרנו בה, ברגע שיהיה שידור בעוצמה חזקה מהתחנה הזאת הHU יעבור מיידית לתחנת רדיו הזאת. למזלי הקליטה של הרדיו בHU לא משהו כי חיבלתי בחוט של האנטנה - אפשר לאמר ויש לו חלק עם סיכוך קצת פחות טוב (גם ככה אני לא ממש שומע רדיו, את התחנות החשובות קולטים לא רע בכלל בכל זאת).

 

בקיצור אני הולך לנסות להעיף את הפונקציה בדרכי שלום, אבל לא כתוב במדריך של הספר איך לבטל אותה אלא רק איך לבחור תחנות - במידה ואי אפשר לבטל, אני אאפס את המערכת וזהו, לא צריך לנתק מהצמה ולא כלום - יש כפתור איפוס.

 

אם זה יפתור את הבעיה - אני אפרסם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

טוב - עדכון אחרון בנושא הזה (וסליחה מקרב מנהלי הפורום לגבי ההקפצה השלישית של הנושא - אבל זה עלול לתרום בעתיד).

 

אכן, נראה שהבעיה נפתרה.

 

משהו קטן לגבי המדריך למשתמש של ה9853 - הוא קצת מטעה.

 

בנוגע לפונקציות של הAF וה P.PTY בשניהם רשום בהדרכה הראשונה איך להגיע לפונקציה שזה רק בדגם של ה9855.

 

מתברר שהכוונה היא לא לזה שהפונקציה לא קיימת ב53 אלא שההסבר הישיר איך להגיע לפונקציה בצורה הקלה יותר הוא אפשרי רק דרך ה55.

 

סה"כ שלוש לחיצות על מקש הFUNC מהרגע שעברתי לרדיו מובילות אותי לאפשרות של הפעלת או ביטול שתי האופציות.

 

ביטלתי גם את הP.PTY הנוראית שהיתה מקפיצה אותי, מתברר לרדיו וכנראה לתכני דיבור (אני לא סובל דיבורים ברדיו - אם כבר אז רק מוזיקה, גם לא סובל תכניות בוקר).

וגם את הAF שבעצם בוחרת תדרים חליפיים לתחנות רדיו שלא קולטים טוב וככה גם הHU מפסיק לקפוץ לי בין תדרים ברדיו זה לדעתי תופעה מעצבנת בפני עצמה.

 

בקיצור - אני אתחיל לבטל כל כך הרבה פונקציות בקצב הזה שאולי עדיף לי כבר לקנות מקנטוש - הא נאדר?:lol:

 

סתם סתם - אני משתמש בטיימקורקשיין ובקרוס בשביל המידבאסים והסאב.

 

חולה על אלפיין! אבל צריך לקרוא את המדריך היטב. לא פלא שאיפוס של המכשיר פתר לי את הבעיה בפעם שעברה, לא חשבתי בכלל שמישהו יהיה מספיק מטורף בשביל לתכנת כזאת אופציה במכשיר רדיו.

 

אפשר לנעול.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...