Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האיתות הימני באוטו "נתפס" מידי פעם כשדורכים את האזעקה.

 

כלומר, אני לוחץ בשלט, האזעקה מופעלת - מהבהב פעמיים, לעיתים בפעם השנייה כל הצד הימני פשוט נשאר דולק.

 

שחרור ודריכה שוב - לעיתים עוזר - ולעיתים יש לחזור על התהליך מספר פעמים בשביל השחרור.

 

למישהו יש רעיון? הממסר של האיתות אולי ?

 

יש לי גם בעיה של מנורות שנשרפות כל הזמן בצד הזה - אבל אני מניח שזה תוצר לוואי של הבעיה הראשונה, כלומר, לעיתים לא שמים לב שהאיתות נתפס ולכן המנורה מתחממת ונשרפת.

פורסם

אין מדובר בבעיה באוטו או מי ממרכיביו, אלא במערכת האזעקה.

 

האם ברכבך מותקנת אזעקה מסוג "רנג'ר". אם כן, הריליי בתוך מוח האזעקה, נתפס.

אם "קוברה", כנ"ל.

 

אם מדובר ב"קליפורד" למשל, אזי מדובר בממסר חיצוני בלבד.

 

בקצרה, איזו אזעקה מותקנת ברכב?

 

למותר לציין כי התופעה מוכרת לי במיוחד באזעקות רנג'ר הישנות.

 

אפשרות נוספת, היא לוותר על האזעקה, ולהתקין סט "שלטי נוחות" האחראי לפתיחת ונעילת הרכב באמצעות שלט, ואינו כולל מערכת אזעקה.

 

עלות 250-350 שח.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

מדובר באזעקה של חברת spin ....

 

והאם יש רילאי לכל צד בתוך האזעקה? כי האיתותים נתפסים רק בצד ימין ..

 

האם ישנה אפשרות להחליף את אותו רילאי ?

פורסם

האזעקה של ספין מאוד ישנה. למיטב זכרוני, היא הופצה על ידי מחלקת הרכב של חברת "רב בריח".

 

מבט זריז ברכב למקצוען, תביא למסקנה האם הממסר הוא חיצוני או פנימי,גם אם הוא פנימי, אם אין הוא שונה ומיוחד, ניתן להחליפו בהלחמות עדינות עם מלחם קטנטן , לבעל יד עדינה, רצוי עם נסיון.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...