Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן ,

אני כנראה הולך למכור את הרכב לסוחר ורציתי לדעת איך אני מבצע את העברה.

הבנתי שלא מחליפים ברישיון רכב שמות או כל דבר אחר כדי לא להוסיף "ידיים" לרישיון רכב , אך איך אני מקבל את כל החסינות המשפטית כאשר הרכב עדיין על שמי אך בידיים של הסוחר?

פורסם

פשוט מאוד, מרגע העברת הבעלות לתו סוחר הרכב איננו יותר בעלותך.

ועדיין, הבעלות אצלו לא תופסת יד, ברישיון הרכב יהיה כתוב "מופקד תו סוחר, הרכב אסור לתנועה".

לכן כשהרכב לא זז ורק עומד למכירה לצורך ביזניס לגיטימי זה לא תופס יד.

 

מה אתה צריך? תעודת זהות במעמד העברת הבעלות ממך אליו.

אופנוען

פורסם

תודה על התשובה המהירה ,

שאלה נוספת אם לאותו אחד אין תו סוחר ורוצה יפוי כוח ודברים כאלה ואחרים האם לבטל את העיסקה?

פורסם

אז ככה זה עובד

העברה לסוחר מתבצעת בדואר , הסוחר משלם אותה

יש לו ביטוח סחר , ומרגע הקניה רק עם הלוחיות שלו במבחן הוא רשאי לנסוע, והוא צריך למלא כרטיס נסיעה ( כמו בצבא )

אם הוא נוכח ברכב כל אחד יכול לנהוג איתו . ויש אליהם ביטוח גם .

 

האוטו מבחינת משרד הרישוי בזמן שהוא על תו סוחר , מוצג כמורד מהכביש . מופקד .

 

אם במקרה נפלת על חאפר .

שהוא סוחר ללא תעודות וללא תו , יכולת הסבירות שתסתבך גבוהה מאוד .

כלומר לא שווה את הסיכון .

 

מספיק שהוא יסע לך באדומים , ואחר כך ללכת למשפטים ולהוכיח דברים זה סיפור מהתחת .

 

אם תרצה עוד פרטים אשמח לענות לך בפרטי .

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

  • 13 שנים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 12.1.2008 בשעה 21:18, 206 gti כתב:

אז ככה זה עובד

העברה לסוחר מתבצעת בדואר , הסוחר משלם אותה

יש לו ביטוח סחר , ומרגע הקניה רק עם הלוחיות שלו במבחן הוא רשאי לנסוע, והוא צריך למלא כרטיס נסיעה ( כמו בצבא )

אם הוא נוכח ברכב כל אחד יכול לנהוג איתו . ויש אליהם ביטוח גם .

 

האוטו מבחינת משרד הרישוי בזמן שהוא על תו סוחר , מוצג כמורד מהכביש . מופקד .

 

אם במקרה נפלת על חאפר .

שהוא סוחר ללא תעודות וללא תו , יכולת הסבירות שתסתבך גבוהה מאוד .

כלומר לא שווה את הסיכון .

 

מספיק שהוא יסע לך באדומים , ואחר כך ללכת למשפטים ולהוכיח דברים זה סיפור מהתחת .

 

אם תרצה עוד פרטים אשמח לענות לך בפרטי .

כמה עולה לסוחר העברת בעלות כי נתקלתי הסוחר רמאי והחזרתי יותר נכון הולך להחזיר והוא גובה ממני 200₪ על כל העברה אשמח לתשובה מהר!

 

×
×
  • תוכן חדש...