Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין להחליף את הרכב שלי (איביזה 95 1.6 3דלתות) בפיג'ו 206 אני לא כלכך מכיר את הדגמים שלהם XT או XS???

אז עם מישהו היה לו ניסיון עבר עם הפיגו או כל ניסיון ויכול למסור מידע על בעיות טכניות כרוניות או נפוצות או כל דבר....

השימוש ברכב הוא לא יותר מנסיעות לעבודה ולפעמים נסיעות יותר ארוכות

בתודה מראש...

פורסם

xs מגיעה רק עם מנוע 1.6 ידנית, 3 דלתות. ממודל 99 ועד 2001 1.6 90 כ"ס, 8v .

מאמצע מודל 01 1.6 110 כ"ס 16v .

xt הגיעה גם עם מנוע 1.4, גיר ידני או אוטומטי ומנוע 1.6 רק עם גיר אוטומטי.

כל הדגמים עם 2 כריות אויר, abs , חלונות חשמל , נעילה וכו'.

הגיר האוטומטי רגיש יחסית ופעולה מבולבלת.

כמובן עדיף גיר ידני. מבחינת ביצועים ה-xs הידנית זו עיסקה מצויינת. גם ה1.4 הידנית טובה.

יש לשים לב שלא השתמשו במי ברז בתור נוזל קירור וכמובן לבדוק היסטוריית טיפולים, תאונות וכו'.

פורסם

ממליץ לך להריץ חיפוש על ה206- יש המון מידע לגביה.

וכן השוואה בין כל הדגמים שלה ותקלות אופיניות.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...