Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במסגרת שיטוטיי באינטרנט אחר hu ברמה גבוהה ,חיפשתי ביקורות ומצאתי מבחן שעשו בין כמה מכשירים שמוכרים כ"טובים ביותר".

המבחן נעשה בהשוואה לסט-אפ ביתי ובין המכשירים עצמם עם שני שירים, כאשר מצויינים נקודות חזקות וחלשות בכל מכשיר כשקנה המידה הוא המכשיר הביתי.

המבחן מתייחס לאיכות הסאונד בלבד ולא לפיצ'רים השונים שכל מכשיר מציע ובלי התייחסות ליחס של מחיר-תמורה.

אין לראות במבחן קביעה החלטית על מי יותר טוב ,אלא לספק פרספקטיבה מעניינת למי שמתעניין ברכישת מכשיר high end לרכב.

הקישור:

http://s3.invisionfree.com/HCP/index.php?showtopic=29372

פורסם

טוב אני אומר שתי נקודות

מי שמחליט לבדוק עם ארקם FMJ , מוכיח שיש לו ציוד טוב מאוד

 

מאידך מי שמחליט לבדוק על שני השירים שהוא בחר , זה אומר שקשה מאוד לקבל מזה משהו משמעותי . כי מעטים האנשים שיכולים לקבל מזה משהו על סגנון המוסיקה המועדף עליהם . שני השירים האלו מאוד לא תובעניים מציוד . וחבל כי לאסוף כזה ציוד ולמצוא יכולת לתת לו מה שהוא צריך , זה לוגיסטיקה די יקרה . ואז אם היו שמים עוד כמה קטעים, וסגנונות שונים זה היה הרבה יותר טוב ומועיל .

 

לפי המבחן הזה אם אקנה יום אחד את הדנון אני כנראה אתאכזב . חשבתי שהוא יותר טוב

בברכה יהודה

פורסם

בדיוק הלך לי המגבר של קיקר :-D - נשלח לתיקון. (הפעם הוא כבר באמת מקולקל)

 

אני מרוצה מהאלפיין low-life שלי

 

עזבו אתכם...

 

אבל אם הייתי בוחר - או המקינטוש או הפנסוניק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הקטע פה שכאן בא בחשבון כבר פיזיקה ולא רצונות שלנו. ומה לעשות הHU הוא רכיב הבא שמשפיע על אופי המוסיקה. עם תקנה מקנטוש ותריכב רמקול פשוט של קנווד. אז מקנטוש לא יעזרו לך. עם תקנה מכשיר של קנווד ו תרכיב רמקול שך מורל הייבריד או משהו איכותי ומיוצר טוב כדאי להפיק סאונד ברמה טובה. אז תיהיה מרוצה הרבה יותר מהמקינטוש עם רמקול של קנווד.

מסקים?

פורסם
בדיוק הלך לי המגבר של קיקר :-D - נשלח לתיקון. (הפעם הוא כבר באמת מקולקל)

 

אני מרוצה מהאלפיין low-life שלי

 

עזבו אתכם...

 

אבל אם הייתי בוחר - או המקינטוש או הפנסוניק.

למה ?

בברכה יהודה

פורסם
הקטע פה שכאן בא בחשבון כבר פיזיקה ולא רצונות שלנו. ומה לעשות הHU הוא רכיב הבא שמשפיע על אופי המוסיקה. עם תקנה מקנטוש ותריכב רמקול פשוט של קנווד. אז מקנטוש לא יעזרו לך. עם תקנה מכשיר של קנווד ו תרכיב רמקול שך מורל הייבריד או משהו איכותי ומיוצר טוב כדאי להפיק סאונד ברמה טובה. אז תיהיה מרוצה הרבה יותר מהמקינטוש עם רמקול של קנווד.

מסקים?

 

יש לי סט של פוקל K2P והוגבר ע"י T8004, היה שילוב נחמד וסאונד טוב, אבל שהחלפתי את המגבר באחד המגברים של מקנטוש היה שונה לחלוטין, ואם אני נותן ציון לשני המגברים בהגברת ה- K2P: רוקפורד 1.5 ומקנטוש 10 מוחלט.

 

אז אני מאמין ש- HU של מקנטוש יעשה עוד הבדל וישפר משמעותית את האיכות. למרות שמותקן סט בינוני K2P.

 

ואני אמשיך לאסוף את החלקים הטובים למערכת לאט לאט עם היכולת הכספית הנמוכה שלי, עדיף על זה לשמוע קנווד ולהחליף אחרי שנה.

פורסם

למה?

 

כי ברוב המערכות שיצא לי לשמוע קלריון, לא משנה כמה מהללים אותם, בכל המערכות האלה היה אופי צליל משותף בד"כ שהוא צליל קר וחד - שבדיוק אותו אני לא אוהב.

 

יש לי נסיון עבר עם HUים של פנסוניק ואני מאוד אוהב אותם - אז פנסוניק על מנורות צריך להיות משהו מיוחד לדעתי.

 

ודנון - קיבל ביקורות רעות אבל לא שמעתי אותו.

 

נקמיצ'י גם נשמעים מעולה אבל אני מאוד אוהב באס ואני מאוד אוהב עומק ורכות - בקיצור - מתיקות.

 

התיאורים של המקינטוש והפנסוניק מאוד מתאימים לאופי הבחירה שלי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
התשובה שלך מספקת ביותר.

השאלה השניה היא על איזה סט אתה חושב בעתיד? והאם יש סוגי מוסיקה מסויימים שאתה מעדיף?

 

סגנון שמיעה שלי זה ג'אז וווקאל .

לגבי סטים אין לי בכלל ידע או ניסיון, לפי שמיעה שלי מקודם לכמה סטים אהבתי את אלה : ריינבו, ג'נסיס, מקנטוש.

 

אני בא יום שבת למפגש ואני מקווה למצוא שם כמה סטים שאפשר לשמוע.

פורסם
למה?

 

כי ברוב המערכות שיצא לי לשמוע קלריון, לא משנה כמה מהללים אותם, בכל המערכות האלה היה אופי צליל משותף בד"כ שהוא צליל קר וחד - שבדיוק אותו אני לא אוהב.

אולי אתה מתכווין מפורט מאוד . עם מה שמעת ? (עם איזה קומפוננטים )

יש לי נסיון עבר עם HUים של פנסוניק ואני מאוד אוהב אותם - אז פנסוניק על מנורות צריך להיות משהו מיוחד לדעתי.

יש לי הגברת מנורות בביית , ואתה יודע מה היא לא "חמה"

ודנון - קיבל ביקורות רעות אבל לא שמעתי אותו.

 

נקמיצ'י גם נשמעים מעולה אבל אני מאוד אוהב באס ואני מאוד אוהב עומק ורכות - בקיצור - מתיקות.

 

התיאורים של המקינטוש והפנסוניק מאוד מתאימים לאופי הבחירה שלי.

אני למשל עם טעם אחר , אני בחרתי בהגברה מנורתית "קרה" כי היא מהירה יותר מהגברה טרנזיסטורית , מבחינתי המוסיקה צריכה להיות מהירה עים מיקרו ומאקרו דינמיקה מעולות , אז המקינטוש אולי , אבל נדמה לי שהוא דומה לקלריון החדש , אבל את הפאנאסוניק לא נראה לי

נאדר שמעת קומפוננט של מקינטוש ? יש להם קומפוננטים ? לא ידעתי על זה

בברכה יהודה

פורסם

יהודה - קלריון יצא לי לשמוע על סטים של מוראל, פוקל, הרץ, דיאמונד אודיו ואחרים, רוב המערכות האלה היו מכוונות לצליל שעושה לי רע. אני אוהב להרגיש את השמיכת באס הזאת כשאני שומע מוזיקה, אני אוהב שהבאס עוטף אותי כמו פוך.

 

לגבי מגברי מנורות - אני יודע שלא כל מגבר מנורות נשמע חם, כשהייתי בסין שמעתי מגברי מנורות של פרוסאונד, משהו מטורף והמצחיק זה שבגלל שזה היה סין, בשבילי המחיר היה שפוי. ולא אהבתי, רמקולים של ETON בתצורת long throw מהסדרות הכי גבוהות שלהם - וזה פשוט לא עשה לי את זה, זה היה יבש בתחום הנמוך ומדהים בתחום הגבוה, אבל היה חסר לי המון צבע - זה פשוט היה אפור.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

נאדר שמעת קומפוננט של מקינטוש ? יש להם קומפוננטים ? לא ידעתי על זה

 

 

כן שמעתי בהונג קונג ובגרמניה, מה שאהבתי בהם הרבה חום בסאונד ובמיוחד ב- VOCAL

והם ממש לא יקרים המחיר שלהם נע בין 400$-600$

 

זה לינק לדגם מהקומפוננטים שלהם, מה ששמעתי דגם שונה אני לא מוצא אותו.

פורסם

לאחר המפגש, החלטתי לרכוש HU חדש ולא משומש (כי כבר אכלתי אותה ביד שניה).

אז הכיוון הוא אחד מאלה Z1 / MX406 / אקליפס (שעדיין לא שמעתי, טרם אשמע אחליט).

 

אבל הבעיה היא שיש הרבה אופציות שאינם בחלק מהמכשירים מקנטוש ודינון:

1. אין שלט

2. אין תצוגת מד ווליום (אי אפשר לראות במספרים או בסקלה כמה ווליום אני נותן)

3. פנל קבוע

4. 90% מדיסקים צרובים לא עובדים

5. אי אפשר להריץ שיר קדימה או אחורה !!!! שזה ממש לא הבנתי מה הבעיה להוסיף את זה או לתכנן את זה במכשיר.

 

אני לא יודע כמה זה יפריע לי באמת אם במידה והמכשיר מותקן אצלי, אבל גם מצד שני אני לא יכול לתאר לעצמי שאי אפשר לחזור על קטע משיר ובמיוחד בג'אז שיש הקלטות יותר מ- 8 דקות.

 

מישהו יכל לוותר על האופציה הזו להריץ שיר קדימה/ אחורה?

×
×
  • תוכן חדש...