Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חייב לדעת כמה שוקל (אפילו הערכה) מגבר הייפוניקס 4 יציאות הדגם הספציפי הוא ZXI 6406 אבל גם בערך זה טוב

אני רוצה לשלוח את זה עם חבר מארה"ב אבל אני לא רוצה שפתאום יצא משקל עודף או יותר מזה

תודה לכולם זה די דחוף

sound connecting people

פורסם

תשמע.

יש לי את האח שלו ה-txi-6406 ובדקתי לך עכשיו הוא שוקל כ-5.5 6 קילו , ככה שאני חושב שזה המשקל המוערך של הזי אקס איי .

מקווה שעזרתי.

יוגב.

פורסם

מה אתה מודאג אם אתה שולח את זה איתו במזוודה לא יעשו לו בעייה עם כמה קילו יותר...

דבר שני הוא יכול לסחוב איתו עוד מזווזה (תיק צד) ולהסים נפנים כמה בגדיםן כדי לכסות את המגבר..

מקסימום תן לו 100 שקל גיבויי ל משקל עודףף...

אל תדאג לפני שנה שהבאתי ת סאב KICKER היה לי עודף משקל של 5 קילו וזה היה עוד מזוודה שנייה שלי (סהכ" 62 קילו)

ולא אמרו לי כלום

HU:Pioneer 5900IB,SUB:kicker cvr 12" 400 RMS Comp:clif designs,AMp:rockford P450.4

Car:>>>>HoNda :Accord

פורסם

הקקטע הוא שגם הוא מביא דברים והרבה (חלקי חילוף לחיפושית)

תודה רבה, יוגב? עזרת מאוד כי זה גם מה שהיה כתוב באתר שלהם אבל היה להם טעות במוצר אחר ורציתי לדעת שזה לא עיקבי

sound connecting people

פורסם

למה להביא מגבר כזה חו'ל? יש כאלה לקנות משומשים.

תביא דברים מיוחדים. (מגברים יקרים יותר. או קומפוננט איכותי . משהוא אמר דימונד אודיו HEX)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מבחינת מגבר לא מצאתי משהו איכותי ובמחיר שאני יכול לעמוד בו

לגבי קומפוננט כבר חשבתי על אודיו דימונד ואני לוקח את זה כהמצלה ויש מצב גדול שאני אביא

כמה נראה לך היו עולים אלה מסדרת הHEX בארץ?

ולאיזה סדרות של פוקל מורל והרץ הם מקבילים?

sound connecting people

פורסם

הדימונד עולים כ 300 - 400 דולר.

הסאונד שלהם דומה לפוקל. מידים מעוד חזקים. וטיווטר טוב לגבי פירוט לא יודע לא שמעתי מספיק כדי להחליט. (אני שמעתי את הטיווטר אלומיניום היה חביב. טיפה חד מידיי בשבילי. עם כי אני הייתי בוחר במשי במקרה הזה. )

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

כל טוויטר ששמעתי עד עכשיו אהבתי יותר את הסילק לא אוהב את האלומניום

מצאתי את הסידרה ב230$ נראה לך שווה? אבל מהבחינה הזאת יהיה הרבה יותר קל אם אדע לאיזה סדרות הם מקבילות הן מבחינת סאונד והן מבחינת מחיר?

sound connecting people

פורסם

כל הטירחה בשביל להביא הייפוניקס מחו"ל ?

 

:(

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

הרבה אומרים את זה אבל אני משוכנע שבשביל הכסף שיש לי בין לקנות פה ללקנות שם אני יכול להשיג דברים יותר טובים באותו כסף שיש לי

sound connecting people

פורסם

אני מסכים איתך !

שווה להביא מח"ול גם רכיבים לא הכי יקרים !

אמנם אין אחריות על הרכיבים כי מביאים מח"ול אבל המחיר נמוך ב50% הקירוב.(אם אין עלות משלוח ומכס)

ככה שבסגרת תקציב מסויים אפשר לרכוש רכיבים יותר איכותיים !

 

בהצלחה גבר 8)

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

שמע אני גם הבאתי את אותו המגבר בדיוק מח"ל לפני 4 חודשיים וגם אני אכלתי סרט על המשקל שלו אבל הוא שוקל בערך 5-6 קילו לא יותר מידי תוריד את הקרטונים שים אותו מזוודה או בתיק גב אפילו והוא עובר כמו גדול... לא צריכה להיות לך אם זה בעיה...

 

ואם זה לא סוד בכמה אתה קונה אותו שם בח"ל?

פורסם

לא משנה החלפתי לאלפיין מסדרת הדיגיטלים אני כבר מבולבל מפה עד הודעה חדשה

וזה האתר המדובר זה כמו השוואת מחיר אחלה אבל שים לב כשאתה נכנס לפעמים החנות הראשונה של המוצר היא לא הכי זולה היא פשוט משלמת לאתר לשים אותה ראשונה

http://carstereo.pricegrabber.com/home_catpage.php/catzero=31

sound connecting people

פורסם

אתה יכול להשתמש גם באתרים האלה כדי להשוות מחירים :

 

shopping.com

 

AMAZON.COM

 

באמאזון אתה יכול לקבל מושג לגבי מידות החבילה ומשקלה

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

טוב TOO LATE TO BE SORRY המגבר היפוניקס הוזמן (עכשיו גרמתם לי להרגיש דיסוננס קוגנטיבי)

מקסימום תמיד אפשר לקנות ושיביאו משהו אחר

sound connecting people

×
×
  • תוכן חדש...