Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין 2 דגמי אלה בלבד:

 

JBL CS3169

210W

70 RMS

91DB

 

או

 

Planet Audio ZR-69

150W

75 RMS

92DB

 

הרמקולים לא יחוברו למגבר

 

איזה עדיף לי?

פורסם

לירן שמעת את הפלאנט אודיו ? אתה יכול למליץ במקרה שלא, ולא להחליט מה יותר טוב אם כלל לא שמעת.

אתה אוטומטי אומר JBL בלי קשר מה עומד מולו וזה אני אומר על סמך ת'רדים אחרים שענית והמלצת על הJBL שבמה שאני נתקלתי זה היה נכון לגבי הרמקולים שעמדו מולם אבל לא בהכרח בהתמודדות הזו.

 

גם אני מכיר את JBL והם אכן טובים. אבל שווה לך לבדוק את הפלאנט אודיו. אתה לא חייב ללכת עם המסחרה- לך עם האוזן.

PLANET AUDIO חברה אמריקאית מצוינת. מה גם שתה אומר שלא יחוברו על מגבר. אולי לא בהבדל הזה אבל יהיה חבל לקנות פרארי כדי לנסוע איתה למכולת (לא שהייתי מתנגד כמובן). זה למה אני מציע לך לנסות לבדוק איך אתה יכול לשמוע את הרמקולים עובדים ישירות מול ה HU שלך.

 

 

עידן.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

תודה רבה אבל תאמת אין לי סובלנות ללכת לחנות לחבר ולבדוק...אני רוצה להזמין ישר מהאינטרנט ראיתי אותם ב 329 שקלים כולל משלוח. מחיר לא רע..

ובגלל זה כתבתי כאן כי אתם מבינים ואולי לאחד מהחברים כאן יש את הרמקולים האלה ויכול לתת לי חוות דעת איך הם נשמעים

פשוט היה לי רמקולים של בזוקה CS היו כל כך מעולים!!! שאני פשוט לא יודע למה עברתי לקנווד 6960IE !!!! הקנווד ממש אבל ממש על הפנים! עשיתי את טעות חיי ואני פשוט לא יכול לשמוע אותם הם נשמעים כל כך גרוע! אני יודע שטעות לקנות בלי לשמוע אבל חפיף...אני אמכור אותם..אני מקווה שהפלאנט לא יאכזבו?...כנראה שאזמין אותם אני אחכה עד הלילה לראות אולי אני אקח עוד תגובות :)

פורסם

תזמין את JBL CS3169

mazda 3 2008

Jin Ba Ii Tai

מכונית היא אחלה כלי להחזרה בתשובה,

תמיד כשאני נוהג כולם מתפללים כל הדרך.

פורסם
תודה רבה אבל תאמת אין לי סובלנות ללכת לחנות לחבר ולבדוק...אני רוצה להזמין ישר מהאינטרנט ראיתי אותם ב 329 שקלים כולל משלוח. מחיר לא רע..

ובגלל זה כתבתי כאן כי אתם מבינים ואולי לאחד מהחברים כאן יש את הרמקולים האלה ויכול לתת לי חוות דעת איך הם נשמעים

פשוט היה לי רמקולים של בזוקה CS היו כל כך מעולים!!! שאני פשוט לא יודע למה עברתי לקנווד 6960IE !!!! הקנווד ממש אבל ממש על הפנים! עשיתי את טעות חיי ואני פשוט לא יכול לשמוע אותם הם נשמעים כל כך גרוע! אני יודע שטעות לקנות בלי לשמוע אבל חפיף...אני אמכור אותם..אני מקווה שהפלאנט לא יאכזבו?...כנראה שאזמין אותם אני אחכה עד הלילה לראות אולי אני אקח עוד תגובות :)

 

אם זה המצב הייתי אומר לך ללכת עם הJBL. אבל זה בגלל שאני מכיר אותם, ולא בהכרח שהם יותר טויבם מהפלאנט שלא שמעתי.

 

עידן.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

סתם כדרך אגב אם לא ידעת.. פלנט אודיו ורוקפורד זה אותו הבית..

ועד כמה שאני יודעת (אה..אני אחותו של המשתמש..) ושמעתי אותם הם די חזקים..ושומעים בהם נקייייייי

תתפלא לדעת שהסדרה של הZR היא יחסית יוקרתית..

Seat Leon turbo MK1 אז

volkswagen Golf GTI MK5 אז

Audi S3 2008 היום

×
×
  • תוכן חדש...