Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע אם זה צריך להיות ככה. מדובר על פונטו 96. כשאני בהילוך ראשון ועוזב גז האוטו זורק את עצמו קדימה וכאילו קופץ

כשאני עוזב את הגז אבל עם מצמד לחוץ זה לא קורה. וזה לא ככה גם בהילוך 2

האם זה נורמלי?

פורסם

תזהר לא לעשות זאת יתר על המידה, אתה עלול לקרוע תושבות מנוע.

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם

דומם מנוע שלב למהלך ראשון ושחרר בלם יד.

צא מהרכב ודחף אותו קדימה אחורה. אם הרכב זז הרבה עד להתנגדות המנוע, יש חופש בציריות, בקלצ' או בגיר.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

מה זאת אומרת התנגדות המנוע?

 

האם הרכב לא אמור לזוז בכלל כאילו בלם היד מורם? כי הוא זז טיפה אבל אין רעשים או משהו

פורסם

צביקה ציין, שתכניס את ההילוך הראשון שהאוטו כבוי ותשחרר את בלם היד ואז מה שיבלום את האוטו יהיה ההילוכים.

 

במקרה תקין האוטו יזוז כמה סנטימטרים ויעצר, בגלל ההתנגדות של המנוע.

 

אבל אם האוטו שלך זז יותר מזה סימן שיש חופש בציריות בקלאצ' או בגיר.

 

מקווה שהבנת, בהצלחה,

עמית גלאם.

פורסם

זה מה שעשיתי, הרכב מכובה, ההילוך הראשון משולב ובלם היד משוחרר

האוטו זז כמה סנטימטרים כשאני ממש דוחף אבל לא יותר מדי

פורסם

תושבות מנוע וגיר.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

איך אתה קובע שזה תושבות מנוע וגיר כל כך מהר? הרכב נוסע חוץ מזה בלי בעיות וכל ההילוכים כמו חמאה

 

יש איזושהיא עוד דרך לבדוק? בדקתי והרכב כן זז ועוצר. לא משהו משמעותי רק בדחיפה ממש חזקה. הרכב לא עומד במקום כמו שהוא עם בלם יד מורם

 

ועוד משהו, כשאני משלב לרוורס, נותן גז ומרים מצמד לא הכי בעדינות (אבל גם לא זורק אותו) הרכב גם נותן קפיצה אחורה ואז קופץ כמו קנגרו עד שאני לוחץ על המצמד עוד פעם או משחרר את המצמד ממש בעדינות

זה קשור איכשהוא?

פורסם

תעשה בדיקה של המשאבת דלק.. משאבת דלק דפוקה תביא לך את אותה התוצאה.

ברגע שהמשאבה גוססת עד לרגע שהיא מתה זה מה שצריך להיות.. אצלי ברכב זה היה ככה רק שבטורים גבוהים מאוד לא הרגשתי את הקפיצה..

בשביל כבוד, צריך לעבוד!

פורסם

תושבות מנוע, תושבות גיר, חופש במכלולי ההנעה או בעיה במערכת הזרקת הדלק - כולם יכולים לגרום לבעיה כזאת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...