Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ארבעה ג'אנטים ועוד שני צמיגים די חדשים (אם כי סיניים...) אם יש מישהו שבאמת צריך ולא יכול להרשות לעצמו לקנות.

הג'אנטים הוחלפו למגנזיום (סגסוגת) ושני צמיגים חדשים - על ידי העבודה ונשארתי איתם ללא כל שימוש.

היו על פורד פוקוס שנת 2005 סה"כ עברו כ-80 אלף קילומטר...

הוחלפו רק מתוך רצון ולא בעקבות בעיה.

אני לא מחפש למכור - אני מחפש לתת (או יותר נכון שיבואו לקחת) למישהו שיש לו שימוש בהם אבל אין ממש תקציב - ואם רוצה שיזרוק 20 שקל פעם הבאה באיזה קופת צדקה לכל מטרה... (ואם לא אעיף אותם מהחצר השבוע אישתי תשים אותי לישון לידם בחוץ)

ה"פ יתקבלו בברכה.

טכנולוגיה מתקדמת

http://www.mfkeyboards.com

פורסם

מנצל שרשור,

 

גם לי יש רביעית גאנטים מידה 185/65/14 עם 4 צמיגים במצב סביר, (לפחות להתחלה) - למסירה.

הגאנטים נמצאים בעיר לוד אצל ההורים של אשתי, מי שרוצה שיצור עימי קשר ושיקח אותם.

 

יחיאל

052-3400183

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
יש לי ארבעה ג'אנטים ועוד שני צמיגים די חדשים (אם כי סיניים...) אם יש מישהו שבאמת צריך ולא יכול להרשות לעצמו לקנות.

הג'אנטים הוחלפו למגנזיום (סגסוגת) ושני צמיגים חדשים - על ידי העבודה ונשארתי איתם ללא כל שימוש.

היו על פורד פוקוס שנת 2005 סה"כ עברו כ-80 אלף קילומטר...

הוחלפו רק מתוך רצון ולא בעקבות בעיה.

אני לא מחפש למכור - אני מחפש לתת (או יותר נכון שיבואו לקחת) למישהו שיש לו שימוש בהם אבל אין ממש תקציב - ואם רוצה שיזרוק 20 שקל פעם הבאה באיזה קופת צדקה לכל מטרה... (ואם לא אעיף אותם מהחצר השבוע אישתי תשים אותי לישון לידם בחוץ)

ה"פ יתקבלו בברכה.

 

מישהו יכול להגיד האם הם יתאימו לאסטרה 2001? האם רק מספר חורים קובע תאימות?

 

אם כן, אשמח לקחת.

 

אופיר

×
×
  • תוכן חדש...