Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם הם עמידים יותר לפגעי הזמן מאשר כבלים רגילים/מוליכים טוב יותר/אנערף?

או שזה סתם גימיק על מנת לקחת יותר כסף על מוצר דומה?

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

בעיקרון, שרון נתן לך תשובה טובה.

הלכה למעשה בשטח, מדובר בגימיק שתורם הרבה כסף לייצרן/יבואן/משווק ו 0 תרומה לרכב.

 

ברכבים מאוד משופרים עם דרישות מאוד מיוחדות ממערכת ההצתה ועם מערכת הצתה מאוד משופרת, לפעמים הם כמעט הכרחיים אבל מדובר ממש במיקרי קיצון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הפיתרון הכי טוב לכבלי הצתה באמת משופרים :

 

קנה כבלי חשמל בטמבוריה הקרובה לביתך שמתאימים לריתוך . ( אצלי כתומים כאלו ) נהוג להתמשמש בהם כאן הרבה בתור כבלי פלוס למע' אודיו קורעות .

 

קנה גם תנינים גדולים באותה ההזדמנות בטמבוריה .

 

 

תרכיב את הכול בבית והרי לך כבלי הצתה שופרא דשופרא !

 

ניסינו אותם להתנעה של הרכב של אבא ( שברולט מאליבו ) והרבה זמן לא חוויותי כזו התנעה חלקה .

 

אמנם המחיר קצת יותר גבוה יצא אבל שווה כול שקל ברגע האמת .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

מנסיון ולאחר הרבה חיפושים הלכתי על BERU (תריץ חיפוש)

ההבדל היה מורגש בהנעה ובנסיעה חלקה קצת יותר

כל הסט עלה לי בסביבות ה350 ש"ח

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

אני מאמין שיש מקרים כאשר כבלים כאלו יהיו יותר עמידים לאורך זמן לעומת כבלים "מקוריים" (קרי כאשר "המקוריים" הם על הפנים).

בכל מקרה, במנוע רגיל או כמעט רגיל לא היתי הולך על כבלים של 100$.

 

אני אישית שמתי NGK של איזה 35$ או 40$..........

זה בטח יצא פחות ממשה שדלק מוטורז היו גובים על סט כבלים סטנדרטי שלהם........

 

ואין שום קשר להתנגדות או אימפדנס - דווקא החדשים באו עם התנגדות (אוהמית) יותר גובהה מישנים .........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

כבלי הצתה משופרים לא יעזרו לאף אחד ללא מגבר הצתה.

זה עובד גם הפוך, ללא כבלי הצתה משופרים מגבר הצתה לא שווה כלום.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

האמת שמלכתחילה שאלתי מכיוון שהכבלי הצתה המקוריים שאני מרכיב מתייבשים מהר מאוד ואז הם אינם מבצעים את תפקידם כראוי. חשבתי שאולי כבלים משופרים יהיו עמידים יותר ויחזיקו יותר זמן.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

תורמים לעבודה יותר סדירה של המנוע, במקרים בהם הקויל תקין גם למהירות ההצתה.

חברה מומלצץ שנחשבת לטופ - NOLOGY.

סט בסביבות ה 150 דולר.

פורסם

Volk, אם הכבלים המקוריים שלך בסדר גמור, אין שום הבדל בין כבלים משופרים לרגילים.

 

הדיסטרביוטר נותן X מתח, כאשר הכבלים המקוריים תקינים, הם גם מעבירים 100% מה-X שהדיסטרביוטר נותן.

אם תשים כבלים משופרים ללא מגבר הצתה אז הם יעבירו את אותו X שהדיסטרביוטר נותן, נכון, הם יחזיקו יותר זמן מעמד אבל מעבר לזה אין הבדל בניהם לבין כבלים רגילים.

אם תשים מגבר הצתה שנותן X*2 (סתם לצורך ההמחשה) ותישאר עם הכבלים המקוריים הפלאגים יקבלו רק X מתח ולא X*2 מכוון שהכבלים אינם מסוגלים להעביר כזה מתח.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

נראה לי בלבלת כאן הרבה מושגים.

כבלים וחוטים לא יודעים להעביר מתח X או 2X.

 

יש להם הרבה תכונות - אבל בעיקר התגנדות (אם נניח מראש שאנו תמיד מדברים על מתחים בהם כבלים בנויים לעבוד ולעמוד).

אולי אפילו אימדנס הוא זה שחשוב (מדובר הרי על AC וספייקים).

 

וזה אומר אם יש התנגדות גבוהה יותר אז יהיה עליו מפל מתח גבוהה יותר ובכך המתח שיגיע עד למצט יהיה נמוך ותר ממה שיצא מהסליל.

 

זה בתיאוריה.

כאשר אני מדדתי התנגדות (למדידת אימדפנס בתנאים ביתיים אין לי כלים) גיליתי דברים די מפתיעים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=137877&highlight=NGK

 

במיוחד מפתיע לראות התנגדות כל כך גבוהה.

זה בכלל מוליכים זה? זה נגדים לשמם!

 

וגם אם הסיפור הזה של מפלי מתח היה באמת חשוב - אז יוצא שבוכנה שיותר קרובה לסליל (ובעלת חוט קצר) הייתה עובדת הרבה יותר טוב מהבוכנה הרחוקה ביותר שמחובר אליה חוט ארוך פי 2.5 ובעל התנגדות גבוהה פי 2.

 

אז לי יש תחושה שמה באמת חשוב זה אימפדנס.

ואולי הם בכלל בנויים לתפקד לפי "עקבה אופיינית" וכך האורך של הכבל לא משנה בכלל (באורכים סבירים כמובן ולא בקילומטרים).

 

גנאדי

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...