Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!! :-)

ברשותי אופל קורסה 98, לפני כחודשיים החלפתי אלטרנטור, ומאז יש לי מלא בעיות.

האוטו לא תמיד מניע, בעיקר אחרי נסיעה (צריך לחכות 15 דקות עד שהוא מניעה). נפילת תורים בהילוך סרק, ולא מוציא את ההספק הרגיל בתאוצה(בעיקר בהילוך שני שלישי).

במוסך בדקו את הנושא והחליפו לי משאבת דלק בטענה שזה הגורם לבעיה.

בכל מקרה הבעיות נמשכות:cry:

רציתי לדעת אם יש קשר בין האלטרנטור לאחד מבעיות אלו, או שמשהו אחר מאפיין בעיות אלו..?

 

נשמח לכל אינפורמציה בנושא!!

בתודה מראש!! :-D

פורסם

את טעינת האלטרנטור קל לבדוק אם היא תקינה או לא אצל כל חשמלאי רכב.

את הבעייה צריך לבדוק, לאתר ולתקן במכון הזרקות דלק או במוסך טוב העוסק בדיאגנוזת רכב.

בברכה - רפי לין :-)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בדקתי את הרכב במוסך של umi, לאחר מאמצים רבים להתחבר לדיאגנוסטיקה של הרכב הם גילו קצרים במערכת החשמל( כנראה בגלל חיבור לא מקצועי של האלטרנטור במוסך הקודם) עם זאת הם גילו שחיישן הקראנק שלי שבק חיים!!

מה זה חיישן הקראנק? ואיך הוא משפיע על הבעיה שלי?

פורסם

קראנק - גל זיזים.

 

אם מחשב ניהול המנוע לא מקבל אות מהחיישן הזה, הוא גורם לשרשרת פעולות לא רצוניות שלך, אלא לפעולות חיוניות להמשך חיי המנוע.

 

אבל איך הם יודעים שהוא שבק חיים? הם ראו את הקונקטור שלו? הוא לא מנותק במקרה? שיבדקו.

 

אבל מה שחשוב, זה שתחליף לאחד מקורי, בלבד. אך ורק מקורי. כי אוניברסליים, יעשו לך הרבה בעיות. לא מומלץ כלל. עדיף שיישחטו אותך בכסף, אבל שיהיה לך שקט לאורך זמן.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם
קראנק - גל זיזים..

 

אפשר חבר טלפוני?

קראנק = גל ארכובה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

החיישן הייה מחובר הייטב, כנרא שהבלאגן במערכת החשמל גרם לו לבלאי.

עם זאת זה לא סופי, הבנתי שיש עוד חיישן שיכול להיות שהלך איתו :-(

האוטו עדיין בבדיקות.

פורסם
אפשר חבר טלפוני?

קראנק = גל ארכובה.

קראנק שאפט = גל ארכובה

קאם שאפט = גל זיזים

בברכה - רפי לין :-)

אופס. טעות. סליחה.:oops: כמו שאומר המשפט הוותיק, והמבין יבין: "אני לא מאמין!" (מר קוגלר, אבא גנוב).

 

התבלבלתי.

 

מנחם פ.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

×
×
  • תוכן חדש...