Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ! מקווה שתוכלו לעזור :-)

אז ככה, היום שמעתי בחנות P1 (רוקפורד 150RMS), שבא עם תיבה מקורית . המוכר שם לי את הסאב באוטו כדי שאני יישמע

ופשוט לא האמנתי שזה 150 וואט ! הייתי בשוק בגלל שיש לי גם סאב עם עוצמה של 150 אבל של קנווד.

הוא אמר לי ששומעים ככה בזכות התיבה והפיר לאורך שהוא בזיג זאג (אני לא הכי מבין בזה..).בקיצור המחיר שלו הוא 1600ש"ח.

מה אתם אומרים , האם מוגזם לP1 והתיבה והאם עם תיבה אחרת אחרת אני אקבל ביצועים לא פחות טובים.

אגב מה עם שתי אלו ? אשמח לקבל חוות דעת:-Phttp://www.nanashops.co.il/sale.php?sale=2849797

 

יום טוב ,רועי.

פורסם

1600 שקל?

בשביל רוקפורד P1?

הסיכוי שהסאב הזה יהיה שווה 1600 שקל הוא רק עם הסאב בא בתיבה מצופה זהב.

הסאב שווה גג 400 שקל.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

גם אני חושב שהמחיר בשמיים ! הוא אמר שזה בגלל התיבה האורגינלית .

מה עם התיבה שבקישור ? היא תתן לי תמורה דומה , מכיוון שהיא 70 ליטר ואין לי מושג מה המידות של היצרן או כמה המקורית.

שוב תודה ! :)

×
×
  • תוכן חדש...