Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מחובר לאינטרנט עם מודם +B-focus router 312, אך הבעיה לא נמצאת בו.

יש לי ראוטר D-LINK DI-604, שאליו מחוברים שלושה מחשבים.

אתמול, במחשב הראשי (המחשב שבו יושבים הראוטר והמודם) חדל האינטרנט לעבוד. נכנסתי להגדרות, עשיתי איפוס לראוטר

ולמודם, והאינטרנט חזר לשני המחשבים האחרים בבית, מלבד המחשב הראשי.

כשנכנסתי לראות את כתובת ה-IP שלי, גיליתי כי משהו שם לא כשורה.

מצ"ב התמונה מתוך ה-CMD. מישהו יכול לעזור לי, איך אני בידיוק משנה שיהיה לי כתובת IP רגילה לכל דבר?

כאשר אני מחבר את המחשב שלי לראוטר, יש אינטרנט (למרות כתובת ה-IP המוזרה הזו), אך מחשב אחר לא מקבל אינטרנט

מהרשת. לא ניתן להגיע למצב כאשר שלושת המחשבים מחוברים בו זמנית לאינטרנט.

תודה גדולה מראש לעוזרים.

ipadress2.JPG

פורסם

אם בראוטר מופעל ה DHCP אז תגדיר בכל המחשבים שיקבלו כתובות אוטומטית.

אם לא, אז תגדיר בכל המחשבים כתובות ידניות שהאוקטטה האחרונה שונה, וכתובת שער רשת צריכה להיות הכתובת הפנימית של הראוטר.

 

תריץ את הפקודה

ipconfig /release

ואז

ipconfig /renew

רצוי גם אחרי זה לעשות disable ואז enable לכרטיס רשת

ואז תיבדוק שוב ב IPCONFIG שהמחשבים מקבלים כתובות כמו שצריך.

 

אגב שבודקים אינטרנט צריך להבדיל בין זה שהדפדפן לא ניכנס לשום עמוד או שבכילל אין קישוריות (כי זו יכולה להיות בעיה/הגרה בדפדפן)

לדוגמא, המסנג'ר מתחבר, והדפדן לא מגיע לשום דף, זה אומר שיש לך אינטרנט וזו בעיה/הגדרה בדפדפן

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ה- DHCP לא מופעל, אני מחובר דרך PPPOE.

 

עשיתי את מה שאמרת בCMD, אך כאשר כתבתי את ה- RELEASE, נשארו לי עדיין הכתובות המוזרות הללו (עם הספרות והאותיות), וכל השאר התאפס.

כאשר עשיתי RENEW, קיבלתי כזה דבר (מצ"ב תמונה).

כעת יש לי שני IP ADRESS. מה הולך פה?!

ipadress-new.JPG

פורסם

אגב, כעת יש לכל שלושת המחשבים אינטרנט, אך אני עדיין חייב לסדר את כתובת ה-IP הזאת. אני רוצה לפתוח פורטים לאימיול..

פורסם

התצלום מ ה CMD שהבאת מחולק ל 3 כותרות, הראשונה זה הכרטיס רשת שלך, ב 2 האחרות זה משהו לא מובן

 

זה יכול להיות איזה תוכנה שיש לך שמדמה רשת או משהו דומה ולעתי אתה לא צריך להיתייחס לזה כל עוד וזה לא מפריע לעבודה.

 

המיספרים והאותיות שיש לך מיתחת לכתוב התת-רשת זה הכתובת MAC של הכרטיס רשת וככה המבנה שלה (למרות שה %4 בסוף לא צריך להיות)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הכתובת המוזרה הזאת זה מה שאמור להחליף את כתובות ה-IP הסטנדרטיות בשנים הקרובות, זה נקרא IPv6.

 

תבדוק אם לא הפעלת במחשב שלך, בהגדרות של הכרטיס רשת, את האופציה לעבוד עם IPv6.

 

איציק.

×
×
  • תוכן חדש...