Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני רוצה לראות את זה , לא הגיוני מה שאתה אומר

בכל מקרה אני ממליץ לך גם על הספייס רכב מצויין (עדיפות לELX)

 

תקבל תמונה.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם
אני רוצה לראות את זה , לא הגיוני מה שאתה אומר

בכל מקרה אני ממליץ לך גם על הספייס רכב מצויין (עדיפות לELX)

 

בבקשה :)

צריכת דלק.jpg

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם

בבעלותי קורסה שנת 01 3 דלתות 1.2 גיר רובוטי.

האוטו חסכוני מאוד,אמין, טפו טפו טפו חוץ מטיפולים האוטו לא ביקר במוסך.

יש לציין שהגרסה שלי של ה3 דלתות, ביחס למנוע הנ"ל חזקה מאוד.

לאחר ניסיון עם בורה טורבו דיזל ופולו 1.4 זה האוטו המהנה ביותר, החסכוני והאמין ביותר מבין כולם.

פורסם

תמונה לא תמונה, זו צריכת דלק של הקטנוע שלי. גרנד דינק 250 סמ"ק. אין שום סיכוי בעולם שרכב מנוע 1250 יצרוך דלק כמו מנוע 1000 סמ"ק פחות. יש תקלה במחשב כנראה, או שהעולם לא תקין.

סיטרואן BX. וקוראים לו מתי. אוטו מתי.

פורסם
תמונה לא תמונה, זו צריכת דלק של הקטנוע שלי. גרנד דינק 250 סמ"ק. אין שום סיכוי בעולם שרכב מנוע 1250 יצרוך דלק כמו מנוע 1000 סמ"ק פחות. יש תקלה במחשב כנראה, או שהעולם לא תקין.

 

הנתונים מדברים בעד עצמם.

 

יצאתי מהבית עם מיכל כמעט מלא.

נסעתי למעלות, צפת, חזרה למעלות ומשם לעמק יזרעאל וחזרה הביתה.

 

הגעתי הביתה עם מעט מתחת ל- 1/4 מיכל.

 

אני גר בקרית גת.

 

עשה חישוב:

 

נסיעה של כ-570 ק"מ. (ע"פ מונה מתאפס 562, אם אני זוכר נכון)

הרכב צרך בסביבות ה 27-30 ליטרים של דלק (מיכל מלא הוא 45-47 ליטר כמדומני)

 

ע"פ החישוב הזה הצריכה היא בין 19 ק"מ לליטר ל21.1 ק"מ לליטר בממוצע לאורך כל הדרך מהאיפוס.

 

אם תקח בחשבון את העובדה כי חלק מה"מסע" שלי עבר בכבישים רוווי עליות (מעלות, צפת) זה יתכן מאוד.

 

אז, או שמחשב הרכב שלי מזייף (לפני כחודש וחצי חובר למחשב במוסך- ישור קו)

או שהגלגלים שלי לא מקוריים (אתם מוזמנים לבוא ולהיווכח שהם כן, כולל טאסות מקוריות)

או שהרכב אכן לא צורך הרבה.

 

אני מזכיר שאינני עובר את המהירות המותרת ע"פ חוק, ובכלל, הנסיעה שלי מתנהלת על מי מנוחות.

 

בכלל, אנשים נרדמים אצלי ברכב לא פעם. (לא אני :-D)

 

נסו גם אתם לנסוע בשלווה, תראו איך צריכת הדלק משתפרת.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

×
×
  • תוכן חדש...