Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגדלת מזרקים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כמה שאלות על החלפת המזרקים למזרקים גדולים יותר.

 

האם בהחלפת מזרקים למזרקים גדולים יותר יהיה שיפור בסחיבה של האוטו?

 

עד כמה תפגע צריכת הדלק של האוטו?

 

כיום האוטו אוכל 1:10 בנסיעה מעורבת והמזרקים שמותקנים כרגע הם 300 CC.

 

כפי שאני מבין מזרקים גדולים יותר מכניסים יותר דלק בזמן X לעומת מזרקים קטנים יותר , לא כך הדבר?

 

תודה.

פורסם

אם רק תחליף את המזרקים למזרקים בעל ספיקה גבוהה יותר ללא שינויים אחרים לא תרוויח שום עליה בהספק, להיפך.

הרכב יעבוד על תערובת לא נכונה קרי עשירה מדי, תפייח פלאגים, את החיישן למבדה ותסתום את הממיר כמו כן צריכת הדלק תהיה שערוריתית.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
אם רק תחליף את המזרקים למזרקים בעל ספיקה גבוהה יותר ללא שינויים אחרים לא תרוויח שום עליה בהספק, להיפך.

הרכב יעבוד על תערובת לא נכונה קרי עשירה מדי, תפייח פלאגים, את החיישן למבדה ותסתום את הממיר כמו כן צריכת הדלק תהיה שערוריתית.

 

ואם הדבר נעשב ביחד עם החלפת התוכנה במחשב?

 

כלומר אם משנים את הנתונים במחשב ניהול מנוע.

פורסם
אם רק תחליף את המזרקים למזרקים בעל ספיקה גבוהה יותר ללא שינויים אחרים לא תרוויח שום עליה בהספק, להיפך.

הרכב יעבוד על תערובת לא נכונה קרי עשירה מדי, תפייח פלאגים, את החיישן למבדה ותסתום את הממיר כמו כן צריכת הדלק תהיה שערוריתית.

 

ואם הדבר נעשב ביחד עם החלפת התוכנה במחשב?

 

כלומר אם משנים את הנתונים במחשב ניהול מנוע.

 

זה לא משנה, בספק אם זה יהיה אפשרי לתכנת את המחשב ניהול לספק את התערובת הנכונה עבור המנוע שלך (תלוי בכמה האינג'קטורים בעלי ספיקה גדולה יותר)

 

והתערובת הנכונה היא התערובת שסופקה עם האינג'קטורים המקוריים, לא תרוויח מזה דבר.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

×
×
  • תוכן חדש...