Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה של 9.10


max
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2783178,00.html

תאונה בכביש החוף היום - 3 הרוגים. רוב התגובות לכתבה יורדות על נהג המשאית ונהגי משאיות בכלל. מה אתם חושבים? האם הוא באמת אשם ב-100%?

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם

החוק אומר שאסור לעצור בצד הכביש בדרך מהירה.

אם עצירתם היתה סתמית, משמע להם יש גם חלק מסוים בתאונה.

אם הם עצרו בשולי הדרך כתוצאה מתקלה, אז הם לא אשמים, אלא אם כן הם לא טרחו לשים משולש אזהרה במרחק ידוע מראש.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

הקטע הוא שלדעתי נהג המשאית לא אשם. נקודה. ומשום מה הרבה לא חושבים כך, ועיצבן אותי קטע שאומרים שכל נהגי המשאיות מסוכנים, רוצחים וכו' (ראה תגובות).

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם

מזכיר לי שעמד לידי בפקק נהג סמיטריילר ובמקרה הסתכלתי על הצמיגים שלו שהיו בגובה העיניים שלי...

 

בכל הכמות צמיגים שהיו על הרכב הזה, לא היו שניים של אותה חברה, שלא לדבר

על זה שהמצב שלהם היה עלוב... היו כאלה על סף פיצוץ...

 

כל הנושא של המשאיות בארץ מנוהל בצורה חאפרית.... ולאף אחד לא אכפת :evil:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הקטע הוא שלדעתי נהג המשאית לא אשם. נקודה. ומשום מה הרבה לא חושבים כך, ועיצבן אותי קטע שאומרים שכל נהגי המשאיות מסוכנים, רוצחים וכו' (ראה תגובות).

 

זה דבר כל כך מטופש לומר (וסליחה על הביטוי).

 

גם אם רכב עצר באמצע כביש מכל סיבה כל שהיא, רכב שיפגע בו אשם משום חוסר שמירת מרחק, חוסר תשומת לב לכביש, נסיעה מהירה יחסית לתנאי הכביש (ברמת העיקרון, רכב אמור להיות בעל יכולת לעצור בנקודה האחרונה שהוא רואה כיוון שיכול להיות שמטר אחרי זה, יש פקק של מכוניות עומדות :!: )

 

למעשה אני אוסיף ואומר שנהג המכוני אולי אשם בעמידה על השוליים שלא כחוק, אבל התאונה היא באשמה מלאה של נהג המשאית.

 

זה כמו שאי אפשר להגיד שבגלל שנהגת ודיברת בסלולרי ורכב אחר נכנס לנתיב שלך ודרס אותך שאתה אשם בתאונה, כך האשמה פה היא במיליון אחוז, בנהג המשאית :!:

 

לא מבין בכלל איפה מחפשים להוריד ממנו את האשמה.

פורסם
הקטע הוא שלדעתי נהג המשאית לא אשם. נקודה.

 

הסבר נא לי את כוונתך :!:

 

מילא היית אומר שלדעתך החבר'ה הצעירים באוטו אשמים באותה מידה, (מה שגם לא, מה שגם לא משנה כבר כשהם מתים)

 

אסור לעמוד בצד הדרך אלא אם כן מדובר במקרה חירום, נניח ואפילו לא מדובר במקרה חירום, זה מתיר לנהג אחר להירדם בכביש ולפוצץ את האוטו שבשוליים?...

 

הנהג במשאית סטה מהכביש והרג 3 אנשים, כואב מאד אבל זה לסיכום.

 

(senda אגב אני איתך רק חידדתי)

פורסם

הייתה היום עוד תאונה באיזור צומת ירקון בסביבות השעה 5 (השעה בה עברתי שם ,אין לי ממש מושג מתי הייתה התאונה). ראיתי שם משאית (לא יודע אם הייתה קשורה למקרה) קנגו אם חצי מכסה מנוע בפנים ועוד אוטו שלא ממש הצלחתי לזהות שהיה הפוך על הגג וממש אבל ממש מצ'וקמק. לא הצלחתי לזהות אותו למרות שהייתי על מהירות די אפסית.

פורסם

טוב, אני חושב שאני צריך להגיב איכשהו...

כמובן איני יכול להצדיק את נהג המשאית מכל אשמה. אך הוא לא רוצח! כמו שכתבו הרבה

עליו ועל נהגי משאיות בכלל. הוא לא היה הגורם העיקרי לתאונה הזאת, כל המצב

היה פשוט מרשם לתאונה קשה. אם לא הייתה קורת תאונה במקרה כזה - זה היה מקרי.

אני מזכיר שרכב עמד בשול השמאלי של הכביש, איננו יודעים בדיוק מה קרה שם

ואי אפשר להגיד שנהג המשאית "נרדם".

התפיסה של נהגים רגילים לגבי המשאיות פשוט שגויה, אני אסביר את עצמי.

תארו לעצמכם מצב כזה:

 

משאית מתקרבת לרמזור בנתיב ימני. רמזור אדום. נתיב ימני ריק ובשמאלי כבר עומדות

3-4 מכוניות. כמה פעמים ראיתם איזה חכם אחד שמחליט להכנס לימני לפני המשאית וחותך אותה

בלי לחשוב? ואז משאית לא מספיקה לעצור(לך תעצור 60 טון בבת אחת) ונכנסת בו

מאחורה. מי אשם? המשאית - היא הרי מאחורה - אי שמירת מרחק! הנהג יכול לדבר

כמה שהוא רוצה - החוק נגדו.

אין מה לעשות, משקלי מטענים גודלים, והם ימשיכו לנוע בכבישים ואנחנו חייבים לזכור

שלעצור 60 טון במהירות 90 קמ''ש(מותרת!) או 80 קמ''ש זה מאוד מאוד קשה.

גם אם הוא ראה אותם(במקרה שלנו) מבעוד מועד, התמרון בנתיב שמאלי הוא בלתי אפשרי

- פשוט לא היה לו לאן לברוח. שוליים נועדו לבריחה מתאונות.איננו יודעים מה

גרם לסטיה - אולי מישהו מימין - זה לא העיניין. העיניין שהגיע זמן להבין

שבכביש איתנו נעות מפלצות במשקל אדיר, שמפעיל אותן בן אדם אחד ושאת כל הקשיים

שאנחנו עוברים בנהיגה צפופה, פקקים, עצבים הוא עובר פי 100. ואנחנו צריכים

לדאוג לעצמינו - להזהר. לוודות שנהג המשאית רואה אותנו, לא לחתוך, לא לעקוף

מימין, לא לבלום בפתאומיות, לא להדחף בפקקים, לא לחסום נתיבים(גם שוליים)

לא לחנות בסיבובים ופניות, אם נסעתם 80 ומשאית עוקפת אותכם - לתת לה לעקוף

רגוע ולא ללחוץ גז פתאום באמצע עקיפה שלה.

 

בקיצור אני מנסה להעביר פה שאנחנו צריכים לדאוג עלינו יותר מאותו נהג המשאית.

לדאוג לא להגיע למצבים שאנחנו פגיעים. כי משאית זהו כלי ענק, כבד ומי שלא נהג

עליו - אין לו מושג עד כמה.

 

במקרה של 9.10 אני הבנתי שתוצאה הטרגית נגרמה לא עכב התנגשות אלא דליקה

שפרצה ממיכל דלק שהיה בטנדר. ואם אוטובוס היה נכנס בהם? ונדלק גם הוא? מה אז

הייתם אומרים?

 

לעיניין מצב המשאיות בארץ. הנושא התקדם מאוד בשנים האחרונות. בכל חברת הובלה

חייב להיות קצין רכב שתפקידו לדאוג לתקינות ובטיחות של צי הרכבים. כל המשאיות

החדשות מוגבלות ל-90 קמ''ש ולא יכולות לנסוע יותר. הוכנס נושא טכוגרף - ומשטרה

אוכפת את זה. מכשיר חייב להיות תקין וכרטיסים חדשים. משטרה מוסמכת לתת דוח

רק על פי כרטיס הטכוגרף. מצב במשאיות יותר טוב מהרבה פרייבטים.

 

אבל כמו שאי אפשר לעשות הכללות בכל דבר - גם פה אי אפשר. יש מופרעים גם בין

נהגי המשאיות אבל רובם אנשים רגילים, אומנם קשים לפעמים, אבל סה''כ

רוצים לעבוד ולהתפרנס בכבוד.

 

נהג המשאית לדעתי הוא לא הגורם העיקרי לתאונה הזאת. הוא לא רוצח.

כל מה שכתבתי זאת דעתי האישית בלבד, אין לי בעיה עם כל דעה אחרת - כל אחד

שיחשוב מה שהוא חושב לנכון.

 

תודה, מקס.

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

×
×
  • תוכן חדש...