Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשיונות והעברת בעלות ,שאלה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב שעמד ללא טסט כ 8 שנים, ועלות האגרה שלו היא 8000 שקל, השאלה שלי היא כזאת הרי ללא טסט אי אפשר להעביר בעלות על רכב,

והעניין הוא כזה חבר שלי רוצה לרכוש רכב שעמד 8 שנים ללא טסט , הרכב נוסע חבל על הזמן פשוט הבעלים של הרכב לא ראה צורך להעביר אותו טסט היות והאישה שלו נהגה בו רק ברחוב,

השאלה היא כזאת האם בשביל העברת בעלות מספיק לו רק לשלם את האגרה בבנק ואז להעביר את הבעלות על הרכב ?

או שהוא חייב להציג חתימה ממכון הטסטים בשביל להעביר אותו טטס

וגם שמעתי על העניין שאם אתה ניגש למכון טסטים ולא עובר הם נותינים לך הארכה של שבועיים כדאי שתוכל לסדר את כל הבעיות שישי ברכב , האם זה תקף גם כאן , והאם האישור הזה מספיק להעברת בעלות , ובנוסף אם יש לכם תובנות נוספות עצות ו רעיונות אני אשמח לשמוע

בתודה מראש

peach'es, i can eat

peach'es all day long

פורסם

רכב שלא עבר טסט למעלה משנה, חייב בדיקת מעבדה מוסמכת אפילו אם הוא שנת 2004.

 

האישור שאתה מקבל במכון הטסטים לצורך נסיעה עם הרכב, הוא לצורך נסיעה למטרת תיקונים. בשום מקום זה לא מעודכן למעט בטופס שהוא נתן לך. הטופס הזה נועד למקרה שתתפוס אותך למשל משטרה, או חלילה תהיה תאונה, זה נותן לך כיסוי לנסיעה למטרת תיקונים ולא למטרת נסיעה ב--23:00 לצורך בילויים. כמובן שהאישור הזה לא עוזר לך בכלום לצורך העברת בעלות.

 

חג שמח

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז רק שתדע להבא לפני שאתה מפרסם כאן דברים שאנשים מחפשים לדעת , כשאתה לא יודע בעצמך האם זה נכון או לא . אז להבא שנתון הרכב שצריך בדיקת מעבדה הוא רכב מעל 19 שנה על הכביש ,

גם אם לרכב לא היה טסט 18 שנה הוא לא יהיה חייב בדיקת מעבדה . בכל מקרה עברתי את הטסט ללא כל בעיה במכה ראשונה, בלי מעבדה ובלי שטויות

בכל מקרה גם אם צריך בדיקת מעבדה רשום לך בהגבלים והתרים , הרכב מצריך בדיקת מעבדה .

סתם שתדע לפני שאתה נותן עצות ריקות מתוכן ...

peach'es, i can eat

peach'es all day long

×
×
  • תוכן חדש...