Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

נפלה לידי הצעה קורצת לעיין, להן ההצעה:

הונדה האצ'בק שנת 1993 מנוע 1600

המוכר אומר שהוחלף מנוע לפני חודשיים למשופר יותר, טסט לשנה מלאה ושאסי נקי

עם תוספות כגון :

אעזקת ביפר+חלונות חשמל+בקליות שקופות+סקלה ללוח שעונים+מערכת+מגנזיום

 

הבנאדם רוצה עלייה 20k אך היא יד שישית ז"א שאני אהיה יד 7.

 

השאלה שלי אם המחיר משתלם ואם וכשאני אחליט למכור את האוטו תיהיה לי בעיה למכור עקב היד הגבוהה?

 

תודה והמשך לילה נעים.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

ההחלטה היא כמובן אך ורק שלך ובדרך כלל קשה למכור רכבים עם ידיים גבוהות

אבל.....

רכבים מסוג ההאצ'בק (בדומה לרכבי קופה וספורט אחרים) ,ידוע שהן מחליפות ידיים בתדירות גבוהה משל רכבים משפחתיים לדוגמא ולכן אנשים לא נרתעים מלקנות אותם גם עם ידיים גבוהות, מה עוד שהרכב מודל 93 מה שאומר שהיד עברה בממוצע כל שנתיים+ זה דיי מכובד לרכב כמו האצ'בק. לגבי מחיר אני לא יודע מה המחירון לכן לא אתייחס אבל בגדול ההחלטה אם הוא שווה את המחיר או לא היא תלויה בך וברצון שלך לרכוש רכב זה ספציפית.

לפי דעתי ברכישה מסוג זאת עליך להתעמק יותר במצב הרכב.

בהצלחה.

פורסם
שלום לכולם.

נפלה לידי הצעה קורצת לעיין, להן ההצעה:

הונדה האצ'בק שנת 1993 מנוע 1600

המוכר אומר שהוחלף מנוע לפני חודשיים למשופר יותר, טסט לשנה מלאה ושאסי נקי

עם תוספות כגון :

אעזקת ביפר+חלונות חשמל+בקליות שקופות+סקלה ללוח שעונים+מערכת+מגנזיום

 

הבנאדם רוצה עלייה 20k אך היא יד שישית ז"א שאני אהיה יד 7.

 

השאלה שלי אם המחיר משתלם ואם וכשאני אחליט למכור את האוטו תיהיה לי בעיה למכור עקב היד הגבוהה?

 

תודה והמשך לילה נעים.

ראיתי בהודעה קודמת שלך שאתה נואש לרכב מקווה שזה יעבור לך מהר שתמצא כבר.

לפי לוי יצחק יד 6 לרכב שנת 93 זה נחשב ליד נמוכה-סיפור קצר-לאחי יש מזדה אף שנת 93 יד 6 הרכב הורד מהכביש עקב תאונה הביטוח שילם לאחי מחיר מחירון +השמאי ציין בדו"ח אני מצטט את מה שבדיוק כתוב לפניי"תוספת3% בגין מס בעלויות קודמות נמוך(06)". לפי לוי יצחק שנת 93 עם 6 ידיים נחשב ליד נמוכה יחד עם זאת הונדה אצבק והונדה קופה עם ידיים "גבוהות" ידועים כמחליפי ידיים ככה שאין בעיה אם זה ולא יהיה לך בעיה למכור אני מכרתי הונדה שנת 92 רגילה 4 דלתות יד 7 ב3000 ש"ח מעל המחירון היו קצת תוספות,בקליות שקופות,אגזוז זרימה חופשית ,פילטר פתוח,מערכת.

לדעתי תסגור איתו כי זה מה שההיתי עושה(לא לפניי שאתה בודק שאסי, מנוע)20 אלף לכלי כזה זה לא הרבה.

דרך אגב ידני או אוטומט? סאנרוף יש?

פורסם

טוב תודה לכם, יש גורם מעליי (האבא) שמממן חלק מהעלות שלא מוכן לשמוע על יד שישית, אני אישת מבואס ממש.

הרכב היה ממש יפה.

תודה בכל זאת

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

×
×
  • תוכן חדש...