Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תלוי איזה מחשב יש לך.

לא התייחסתי מה המינימום אלא לעובדה של 300W זה יקר.

אבל זה בסדר

זה איבורי.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה לא יקר בכלל.

בוא תביא לי ספק של חברה נורמלית עם 3 שנים אחריות בפחות מ150 שקל.

 

אפשר גם לקנות אצלם ספק 500 וואט בלי שם ב40-50 שקל עם כמה חודשים אחריות אם אתה רוצה זול.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אז תן המלצה :

P4 3ghz

1G זיכרון

HD - 80 + 160

איזה ספק ממולץ ?

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
בוא תביא לי ספק של חברה נורמלית .

זה מה שאיבורי לא עושים אף פעם.

ואם הם יביאו בשבילך - אתה תשלם כפול. וכנראה שתקבל מחודש.

פורסם
איזה לוח? לוח של MSI לא זוכר את הדגם (מלפני שלוש שנים)

איזה זיכרון? 2*256 + 512- kingston

איזה כרטיס מסך? Geforce fx5200

 

בעקרון - כמה שיותר יקר- בד"כ יותר טוב. כמו כל דבר בחיים אבל אני לא מתכוון להוציא 500 שקל על ספק

 

 

תודה יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

תבדוק בחנות PANDAS

יש להם מבחר של ספקים בערך מ220 ומעלה של חברות טובות

 

עדיף לשלב עם מארז

כלומר לקנות מארז של חברה רצינית שבא עם ספק

כמו זלמן טרמלייק קול מאסטר וכו'

פורסם

פאנדאס? השירות שלהם הוא חרא, בלשון המעטה.

מי שרוצה ספק איכותי באמת - ANTEC\THERMALTAKE

מי שרוצה ספק איכותי ושקט במיוחד - ZALMAN (בכלל כל מי שרוצה להשתיק את המחשב שלו שיעבור לקירור של זלמן).

 

המחירים? 200-250 שקל ל400-450 וואט.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אישית קנית מהם לא מעט פעם

קניתי גם מהמאפיה הרוסית

וגם מחנות שאסור לציין את שמה אחרת היא תתבע אותך

 

ומשמעותית השרות של פנדס היה טוב,

גם בהזמנות מרוחקות וגם בסניף, נכון גם איתי הם נפלו פעם אבל הם לא נתנו תרוצים, אמרו טעינו והחליפו

פורסם

הודעה שקצת לא קשורה לנושא. אבל אם מישהו מתכונן לקנות מחשב מושקע למשחקים, מומלץ לחכות לנובמבר. אמורה לצאת הסדרה החדשה של ג'י פורס. שעלפי הפרסומים חזקה פי 2-2.5 מהגרסאות הכי חזקות שיש כיום!

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

תוציא את המעבד, ותחזיר אותו שוב למקום.ייתכן שמאיזו מכה קטנה הוא ברח טיפה. קרה לי.

או שייתכן שאלו הזכרונות- הוצאה, ניקוי עם ספריי מגעים והחזרה זה טיפול מונע יעיל בכל מקרה ומצב.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

פנדס לא זולים, ועל השירות אני לא אדבר.

בוא רק נגיד שהעדפתי לקנות חלק חדש במקום אחר, מאשר לנסוע שוב לחור בקיסריה בו הם יושבים.

 

אייבורי זולים, ובקשר לשירות קשה לי לומר כי עוד לא נפלתי איתם (בלי עין)

 

הספק שהם נתנו נראה הרבה יותר איכותי מהספקים הפשוטים, ומחזיק יפה את המחשב שלי , מה שהספק הקודם שעליו מוצהר 500 וואט לא עשה.

הם מתחייבים שה300 וואט הם אמיתיים ומתחייבים ל3 שנים אחריות. בשביל מחשב פנטיום 4 של 5 שנים זה דיי והותר.

כולה 80 שקל.

 

ספק ב200 שקל ומעלה לא הייתי משקיע על מחשב ישן.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בנוגע לפנדס קיסריה אני לא מכיר אבל בחיפה הם מעולים

 

 

יש סיבה למה יש חברות זולות בצורה מחשידה, יש חברות שמורידות מדבקות "מחודש" מהרדדיסק שהגיע מהמפעל.

 

קונות בזול מורידות מדבקה, מוכרות כחדש במחיר מוזל

 

וחנויות אחרות שלא עובדות בשיטה זאת מוכרות את אותם רכיבים ביותר כסף ללא יכולת להתחרות

 

אין ספק שהם לא הכי זולים אבל מבחינת מכירת חלקים חדשים הם זולים, כמובן בהשוואה למוכרי המחודשים הם לא זולים בכלל

 

 

זול וזוגלובק שתיהן מתחילות בז' ובשני המקרים תאכל באיזה שהוא שלב את הנקניקיה

פורסם

הספק של EZCool (מוכר גם בתור JSP-Tech) סביר

איכותי הוא לא, ובטח לא מתקרב לאיכות של FSP (סדרות כמו GLN ו-THN וכו')

אבל הוא סביר ביותר, ומספיק למערכת

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...