Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר ההדלקה המחשב נכבה בעצמו ללא הודעה,

זה לא ניראה לי בעית תוכנה כי פעם אחת זה קורה לאחר 20 שניות ופעם אחרת לאחר 3 שניות.

זו גם לא בעיית חום כי ניסיתי גם כשהמחשב קר.

זה התחיל ביום בהיר אחד בלי שהתקנתי משהו חדש או נגעתי בהגדרות, אי אפשר גם להגיע למצב בטוח.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תוציא את הכבל של החשמל

תוציא את הבטריה על הלוח אם לדקה

תחזיר אותה

עובד? (כן- אחלה, לא- תמשיך)

אם לא עובד עדיין

תשאיר את ההרד דיסק מחובר בלבד ללוח אם ולספק (אם אתה לא יודע איך מחברים עזוב ולך לטכנאי)

ותבדוק אם עובד (אם עובד זה אומר שרכיב אחר לא מאפשר למערכת "לעלות" ,BOOT וכו', התנגשויות)

 

 

זה בתור התחלה, תעדכן

פורסם

אכן נשמע כמו בעיית hardware, משום שאם הבנתי נכון התופעה מופיעה עוד טרם עליית הווינדוס, אם כי קשה לתת דיאגנוזה ככה מרחוק.

ברר עם בני המשפחה האם היו בזמן האחרון הפסקות/קפיצות חשמל- יכול להיות שנשרף חלק

בן כמה המחשב? מה הספציפיקציות? מתי התחילה הבעיה? פירוט יעזור לאתר את התקלה

הפתרון יבוא בדרך של אלימינציה מהקל לקשה

:loco:...Judge Not, Lest Ye Be Judged

פורסם

ניסיתי את הטריק עם הבטריה, החזרתי לאחר 2 דקות ועדיין המחשב התכבה לאחר כ-10 שניות.

 

כשאתה אומר לנתק הכל-גם את הכרטיס מסך? גם את הזיכרונות? או רק את הפלופי והכונן דיסקים?

[אין כרטיסים נוספים או חומרה נוספת.]

 

בדקתי את המאווררים של הכרטיס מסך, המעבד והספק, הם כולם מסתובבים.[המחשב דיי קריר בדר"כ עם 11 מאווררים]

 

המחשב דלוק קבוע, כשקמתי ליפני מספר ימים הוא היה מכובה ומאז התחילה הבעיה, זה לא היה עקב הפסקת חשמל זה בטוח, המחשב הנוסף בבית המשיך לעבוד כרגיל [גם הוא דלוק קבוע].

 

המחשב בן שנתיים, שלוש, עבד כמו חדש עד עכשיו ללא בעיות מיוחדות למרות שהוא עבר התעללות קשה עם כמויות הפסקות החשמל שהיו לנו.

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

פורסם

איזה מחשב יש לך שהוא צריך 11 מאווררים?! (לי יש "רק" 3). בכל מקרה, קרו לי המון מקרים עם המחשב בחיים ואף אחד מהם לא היה כמו שלך. לדעתי אנחנו יכולים לשער המון השערות, אבל אין כמו בעל מקצוע שיבוא ויבדוק את המצב (או חבר תותח). זאת ההמלצה שלי בכל מקרה.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

האם זה קורה אחרי שמסך החלונות נראה או בשלב העליה של הBIOS?

כלומר-אתה רואה את הלוגו של ה XP עולה או שזה עוד לפני?

 

תענה על השאלות האלה ונמשיך.

פורסם

אז אתה אומר שהמחשב נופל בכלל בשלב ה POST - לפני שהמערכת מתחילה לעבוד.

 

הבעיה אם כך היא חומרתית.

1. בדוק שהמאורר שיושב על המעבד עובד.

2. במידה שכן, האם יש צפצופים רצופים או משהו בסגנון?

3. אם לא, נתק את כל הרכיבים ההיקפיים (דיסק קשיח, כונן דיסקטים, כרטיסי רשת וכו..) תשאיר רק זכרונות וכרטיס מסך ובדוק האם הכיבוי מופיע שוב. אם כן, הבעיה מתמקדת בכרטיס המסך,זכרונות, לוח אם, מעבד. (כמובן שזה הכללה אבל זכור שזה דרך האינטרנט..)

אם הכיבוי לא חוזר, נסה להחזיר כל פעם רכיב אחד, להדליק שוב ולראות מה קורה.

פורסם

1. המאוורר של המעבד ישוב עליו חזק ויציב, הוא מסתובב.

2. אין שום ציפצופים או קולות משונים, הוא נישמע רגיל בשניות האלו שהוא עובד.

3. ניסיתי ניתקתי את הפלופי והכונן דיסקים, מה שנישאר מחובר ללוח זה הדיסק קשיח והכרטיס מסך, מבחוץ היום מחוברים רק הכבל של הספק [כמובן] ושל המסך בשביל לראות אם יש הודעות כלשהם [לא היו.]

 

תודה על העזרה עד עכשיו.

 

יש עוד רעיונות?

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

פורסם

:-( זה לא הספק כח, חיברתי מהמחשב הזה לבעייתי והתופעה עדיין קיימת.

הספק במחשב הבעייתי דווקא נורא עמיד, הוא עבר הפסקות חשמל בכמויות ושרד.

המחשב הזה שכרגע עובד החליף 3 ספקים בתקופה הזאת.

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד


×
×
  • תוכן חדש...