Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בס"ד שלום לכולם שמי יהודה קניתי ליפני חודש ימים לערך , סקודה ניו פילסיה שנת 2000 מנוע 1300 גיר רגיל, שמתי לב שאוטו שותה דלק בצורה גבוה ביותר לאחר שלוש בדיקות שעשיתי הגעתי למסקנה שאוטו לוקח לליטר אחד 7 ק"מ רציתי לדעת האם זה נורמלי ואם לא מה ניתן לעשות.

ליפני שבוע עשיתי טיפול גדול שכלל:

1. החלפת פילטר דלק, פלגים, פילטר שמן, פילטר אויר, שמתי תוספי דלק ,.

למרות כל הפעולות הנ"ל לא נפתרה הבעייה מה אתם ממליצים לי לעשות

בתודה רבה יהודה

בס"ד סקודה ניו פליסיה 2000 , 1300 סמ"ק

פורסם

יהודה, אנא פרט יותר;

 

א. היכן אתה נוסע בד"כ (מישור, עליות וכד')

ב. האם הנסיעות שלך קצרות (נסיעות של כמה דקות)

ג. האם הרכב פולט עשן שחור

ד. איך בדיוק ביצעת את הבדיקה של צריכת הדלק

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
יהודה, אנא פרט יותר;

 

א. היכן אתה נוסע בד"כ (מישור, עליות וכד')

ב. האם הנסיעות שלך קצרות (נסיעות של כמה דקות)

ג. האם הרכב פולט עשן שחור

ד. איך בדיוק ביצעת את הבדיקה של צריכת הדלק

 

איציק

בס"ד שלום לך אנסה לענות על השאלות

א.אני נוסע בצורה מגוונות עליות ומישור אני ירושלמי.

ב.הנביעות שלי לרוב הם בממוצע 13 קמ' כל נסיעה.

ג.הרכב לא פולט עשן שחור.

ד. את הבדיקה ביצעתי ע"י זה שמילאתי את מיכל הדלק לפול,איפסתי מונה קמ' ואז נסעתי עד שנגמר הדלק ואז מילאתי שוב וחילקתי את מס' הקילומטר במספר הליטרים שמילאתי.

בס"ד סקודה ניו פליסיה 2000 , 1300 סמ"ק

פורסם
האם רוב הנסיעות עם מזגן? האם רוב הנסיעות בעליה או בפפקקים?

ובכל - מה הייתה צריכת הדלק מקודם?

 

בס"ד רוב הנסיעות ללא מזגן , ובדרך כלל אני נוסע בכביש פתוחים ללא הרבה פקקים אך לעיתי יש פקקים, צריכת הדלק מקודם אינני יודע וזאת מכיוון שרניתי אותו ליפני חודש ותמיד הוא זלל דלק

בס"ד סקודה ניו פליסיה 2000 , 1300 סמ"ק

פורסם

כבעלים של אותה מכונית :

 

לי פעם הייתה בעייה דומה ,במרכזי של בני ברק גילו שנשרף הפיוז של המשאבת דלק (עלות 45 שקל)

 

אולי זה זה ואולי לא .

 

אנא חזור לעדכן

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

בס"ד תודה רבה אני אבדוק ב"ה את יכול לומר לי כמה הצריכת דלק שלך באוטו תודה יהודה

בס"ד סקודה ניו פליסיה 2000 , 1300 סמ"ק

פורסם
כבעלים של אותה מכונית :

 

לי פעם הייתה בעייה דומה ,במרכזי של בני ברק גילו שנשרף הפיוז של המשאבת דלק (עלות 45 שקל)

 

אולי זה זה ואולי לא .

 

אנא חזור לעדכן

אם היה נשרף לך פיוז של משאבת דלק המשאבת דלק לא היתה עובדת , אני לא הבנתי מה בדיוק אמרת

Daewoo racer 94, Citroen Volcane 2.0 , Alfa Romeo 33 1.7 16V

WhatNext?

פורסם

בס"ד חברה הלכתי למוסך ובדקו לי את האוטו עשו בדיקת גזים הכל היה תקין לחלוטים לפי הבדיקה האוטו לא אוכל דלק , וז הם בדקו לי את המד חום והתברר שהחלק שאחרי על כניסת המים למונוע הטרמוסטט היה תפוס וכל הזמן זרם מים למנוע וע"י כך הטמפרטורה של האוטו היתה נמוכה המוסך טען שאם נסדר את זה יש סיכויי שהבעייה תפתר מקווה אני אעדכן. בכל מקרה תנסו לעזור לי חברה.

בס"ד סקודה ניו פליסיה 2000 , 1300 סמ"ק

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בס"ד היום עשיתי נסיעה בין עירונית והאטוטו לקח 1 ליטר 15 ק"מ שזה מבחינתי מצב מעולה אבל בתוך העיר הוא לוקח 1 ליטר 7 ק"מ מה לעשות

בס"ד סקודה ניו פליסיה 2000 , 1300 סמ"ק

×
×
  • תוכן חדש...