Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

ראיתי שישנם 2 סוגים של סאבים.

סאב מוגבר כזה:

http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=130356

 

וסאב לא מוגבר:

http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=36750

 

מה ההבדל בין שני הדגמים, סאב מוגבר ולא מוגבר?

אני לא מדבר על הדגמים האלה של רוקפורד, אלא בכללי סאב מוגבר ולא מוגבר.

 

תודה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

ההבדל הוא בהגברה: אחד עם הגברה והשני בלי. ממליצים על סאב בלי הגברה. לא יודע למה.

אבל מה שבטוח שבמחיר של סאב מוגבר אתה יכול לקנות סאב לא מוגבר ומגבר בשבילו. זה עדיף.

פורסם

הסאב המוגבר הוא פשוט סאב ומגבר בתיבה אחת ,כיחידה אחת.

הסאב השני הוא סאב ללא מגבר,ז"א אתה צריך לקנות מגבר שיגביר אותו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לרוב הסאבים שבאים עם הגברה (כעיסקת חבילה) הם סאבים חלשים וההגברה מתאימה להם פיקס

עדיף ויוצא הרבה יותר משתלם ללכת על מונו בלוק חזק על מנת לפתוח אופציות לשדרוג עתידי

ומן הסתם אחרי שטועמים רוצים עוד :mm_wink:

 

 

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

מומלץ ללכת על סאב פסיבי, זתומרת לא מוגבר על מנת לנצל את עוצמתו בצורה מרבית

 

מסאב אקטיבי בחיים לא תוציא את אותם עוצמות כמו שתוציא מסאב + מונובלוק איכותי :)

פורסם

מנסיון לא קטן עם סאבים אקטיבים.

הם הרבה פעמים נותנים תוצאה מצויינת. ואין בהם בעיות. וההגברה הכי מתאימה. והתוצה גם של המגבר וגם של התיבה היא מצויינת.

 

חיברתי סאב של 80W RMS. אקטיבי של פיוניר ברכב של חבר. מול סאב של קיקר 12C. עם מגבר של 150 של קיקר.

והפיוניר נתן סאונד הרבה יותר נעים. מעודן. ולא היה חסר כוח. (לבעל הרכב).

 

אז חבל לפסול סתם. יש הרבה אנשים שאקטיבי (שהוא אגב לרוב קטן בהרבה מפאסיבי) נותן מענה מצויין.

לדוגמא מידות של פאסיבי קטן 30 ס"מ אורך. 20 ס"מ על 20 ס"מ גובה ורוחב. וזה כולל מגבר!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...