Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

עברתי לגור בירושלים לרגל תפקיד חדש ( מזל טוב אלעד )

לרגל התפקיד החדש גם עזבתי את המאזדהליסינג וקניתי גולף שנת 2001 ( שוב מזל טוב אלעד )

בכל אופן לאחר שנים ארוכות של רכב ליסינג אני חוזר לרכב פרטי

ועכשיו שיש קצת יותר מזומן וזה רכב פרטי ולכבוד העבודה החדשה

החלטתי להתפרע על מערכת סטראו

לפני שבוע קניתי CLARION HX-D2 DECK

שזה יהיה ה HU שלי

בגדול התקציב שלי 25 +-

לסט קומפוננט קדמי ( ולא אני לא רוצה 3 יחידות ובנייה מיוחדת )

שני סאבים קטנים מהירים

ומגבר/מגברים

וכמובן כל החיווטים שצריך

אני מחפש התקנה מקצועית ( ללא בניות מיוחדות פלאטה על הספסל האחורי מספקת אותי לחלוטין)

 

כל זה היה סיפור מקדים ( ואני מקווה לא מוגזם :twisted: )

 

אני צריך עזרה במציאת מתקין HELP ME PLEASE

 

תודה מראש

אלעד

פורסם

יש את קדנס בתלפיות הם נמצאים אם אתה בא מפת לכיוון תלפיות ובגשר יורד שמאלה (לכיוון מפגש השיח) אתה תראה בסוף הירידה הזו פניה ימינה שם הם נמצאים..

 

עוד מקום זה סקאלה שלא זוכר איפה הם נמצאים בדיוק כאילו לא יודע איך להסביר

תמלא את הרכב במים מהסנרוף (עם צינור), תתכופף למטה ותראה מאיפה נוזל.
פורסם

אינני מכיר את איזור ירושלים, בטח לא המתקינים שם.

 

בכללי, מי שרוצה מתקין מקצוען, שיחבר בעיר שעובד המקצוען, ולא בעיר מגוריו שלו עצמו.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

למה אתה רוצה מתקין מקצועי ?

אתה לא רוצה אפילו לעשות בניה , רק להרכיב תייבה כפולה + רמקולים במקומם הרגיל + מגבר.

דבר כזה כל מקום התקנה רגיל יכול לעשות בצורה טובה מאוד.

זה לא הדבר העיקרי שאתה צריך לוודא ...

קודם כל תדע על אילו חלקים אתה הולך או בערך , אחר"כ שאתה יודע את סביבת המחיר לך למתקין .

ככה אתה יודע בוודאות שהוא לא שוחט אותך !

בהצלחה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

דבר כזה כל מקום התקנה רגיל יכול לעשות בצורה טובה מאוד.

 

לא נכון!!

 

זה לא הדבר העיקרי שאתה צריך לוודא ...

 

זה הדבר העקרי, הראשון והכי חשוב!

-- כשאין בסיס טוב, כלום לא יוצא טוב, ובסיס טוב הוא התקנה מקצועית, ולא, לא כל מגבר קומפוננט וסאב שחוברו להם יחדיו , מסוגלים להוציא אך מעט ממה שהם היו ויהיו מסוגלים בהתקנה מקצועית!!

 

 

 

ידוע שלא חסר מערכות עם מרכיבים מצויינים , שאפילו הכיוונים לא מצליחים להביאם למקום הראוי. הכל מתחיל בהתקנה הבסיסית, מהבנתו של המתקין בצרכי , תכנון ובצוע החשמל של המערכת , דרך הבנת נושא האודיו והאקוסטיקה, וביצועים בהתאם. משם לכיוונים.

 

רק שילוב של כל כולם , יביא לתוצאה ראויה. וזאת עוד לפני וללא קשר לבניות.

 

כדאי שתפנים זאת, טוב טוב.

 

לשואל השאלה,פותח התרד' שים לב:-- כן, צריך מתקין מקצועי, מאוד מקצועי. רצוי בכל אופן.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

*********הודעת מינהל המערכת:**********

 

שלום לחבר החדש.

 

קרא את כללי הפורום. הודעתך נראית כפרסום לחנות מסויימת ,אם כך הדבר הרי שהוא פסול.

 

מכיוון שקיים ספק ולו קל שבקלים, נמחקה הודעתך ובמקומה נרשמה הערה זו בלבד, זאת במקום להעביר לך אזהרות מסוגים שונים.

 

שים לב בבקשה להבא.

 

ההנהלה.

 

*********************************************

פורסם
אני ירושלמי ולדעתי מתקין מקצועי אין באמת בירושלים!

יש מס' מקומות:

 

XXXXXX- אני התקנתי אצלו מערכת ויצא על הפנים נשרפו לי 2 סאבים בגלל פשלות שלו (לא מומלץ).

YYYYYY - הוא נותן לילדים להתקין שם מערכות, אין לי מושג מה הם יודעים ומה לא אבל זה לא יהיה מקצועי בהחלט.

ZZZZZZ- לדעתי הוא המתקין היחידי שמגיע לרמה של איכות. יש להם גם אתר:

 

******שמות ו/או כתובות נמחקו על ידי מינהל המערכת******

 

להגיד לך את האמת מה שעשית עכשיו נראה כמו פרסום של החברה הזאת

זאת ההודעה הראשונה וככה אתה פותח אותה ?

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

מצטרף להמלצה על קלאס A או שמעון מסאונדסטורם.

 

לצערנו, מעטים המתקינים בארץ שיתנו לך תמורה טובה לסכום מכובד כזה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...