Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהתאם לעצתו של עתיד, אני אלך מחר לעו"ד, חבר משפחה, שהוא מתמחה בענייני תעבורה. ואז, איתו אני אלך לתחנת המשטרה, ונגיש תלונה. נראה מה יצא מזה...(אני בטוח שיצא טוב!)

פורסם

תתפלא, מאות אנשים מוחתמים יום יום בעת תאונות על כך שהם אשמים וחותמים כמו טמבלים....אתה תהיה מופתע כמה אנשים לא מבינים על מה הם חותמים ברגע של לחץ

 

הבעיה הגדולה ביותר שאם אתה חותם חברת הביטוח עלולה להתנער ממך (אני מדבר ניזק רכוש ולא ביטוח חובה) ואז אתה בבעיה

אם תקרא את החוברת שקיבלת בצמוד למקיף תראה שכתוב במפורש לא לחתום על שום דבר\טופס\הודאה בזמן התאונה....

 

לא סתם חברות הביטוח מדגישות את זה

פורסם

יש 2 אפשרויות לטפל בסיפור הזה.

 

1. תאונת דרכים לכל דבר. מדווחים במיון שמדובר בת"ד, ולכן צריך אישור משטרה ע"מ שהמיון לא יחייבו אותך.

בנוסף, תוכל לתבוע את ביטוח החובה של הנהג הפוגע ולקבל פיצויים כאלו ואחרים (אולי כמה אלפים בודדים לא יותר כנראה) - דבר עם עוה"ד שלך. הנ"ל לא תלוי באשמה בכלל - אין צורך שמי מהצדדים יודה באשמה.

 

2. אתה יכול להקטין ראש ובמיון לציין שסתם נפלת מהאופניים או נתקלת בעמוד או מדרכה ולא היה רכב מעורב.

במקרה זה זו אינה תאונת דרכים, והטיפול הרפואי יהיה מה שמגיע לך במערכת הבריאות על פציעה כללית, לא של ת"ד.

כמובן שלא תוכל לתבוע את ביטוח החובה של הנהג.

 

---------------------------------

 

לגבי נזקי הרכוש:

אני מבין שנזקי הרכוש הם מזעריים לשני הצדדים - תסגרו ביניכם מה אתם רוצים לעשות, מה שתחליטו יהיה סביר וחוקי, אין שום טעם לערב חברות ביטוח במקרים האלו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

100%! אני הלכתי לקופ"ח אתמול, ולטר"מ (מי שמכיר), עשיתי צילום, היום קיבלתי תשובה (הרגע), וישנה פריקה. מה שיהיה, אני אלך לנהג, הוא ישלם על הנזק לאופניים (בורר הילוכים שבור ומרוסק), גלגל עקום טיפטיפה.

 

הוא אמר שאין צורך לתקן את הרכב, משום שהנזק לא נראה לעין. הואא מר שהוא ישלם לי על שני ימי עבודה מלאים, כולל הנזק שנגרם והוצאות.

 

בינתיים לא יעורב פה עו"ד, בניגוד למה שכתבתי קודם. גם משטרה לא תתערב. קופ"ח וטר"מ אינם יודעים כי עשיתי תאונה, לכן אין הותאות כ"כ משמעותיות. (65 ש"ח על פתיחת תיק בטר"מ, כי הקופ"ח לא רצו לקבל אותי...).

 

זהו לעת עתה. תודה לכל המשיבים.

 

מנהלים: נא לא לנעול את השרשור בבקשה. תודה. (וגם לא אותי...)

פורסם

אתה עושה טעות לדעתי אבל איך שבא לך....

בעיקרון ברגע שלא מצויין תאונת דרכים בטיפול הרפואי, מבחינת הנהג הוא יכול להגיד שהוא לא יודע על מה אתה מדבר בכלל והוא לא מכיר אותך...

 

הריי אם המצב יסתבך, פריקת כתף זה לא עיניין פשוט, אם עוד חודשיים פתאום תרגיש כאבים בכתף ויתגלה משהו ? תצטרך חלילה ניתוח או משהו כזה, הרי אתה בעצמך לא דיווחת על תאונה אז איך הוא קשור לזה...

פורסם

זה בסדר.

 

גם המשפחה שלי אמרה לי מה שאמרת לי, עתיד. הלכתי לעו"ד, ושאלתי אותו אם ישנה אפשרות לגמור עם העניין בלי משטרה, הוא אמר שכן, הכין כמו "זכרון דברים" כזה, שהוא החתים את הנהג לא ללכת למשטרה, וגם אני חתמתי, והנהג התחיב בחתימה שלו שכל נזק עתידי שייתגלה, הוא יישא בתשלום.

פורסם
אתה עושה טעות, טיפול רפואי זה הוצאה מאוד מאוד גבוה שיכולה להגיע חיש מהר לעשרות ומאות אלפי שקלים

תיגש מהר למשטרה תגיש תלונה על תאונה עם נפגעים, תמסור בסמוך לתלונה את פרטי הביטוח חובה של הבחור, חבל שאחרי זה תקבל חשבון מנופח ולך תחפש מי ישלם לך אותו...בזמן שהנהג יתחיל להכחיש הכל...

 

אם אתה ממש רוצה להיות נחמד איתו בכל מקרה תיקח את פרטי הביטוח חובה שלו, ותכין (עדיף ע"י חבר שמבין בזה או עורך דין מהמשפחה) תצהיר שהוא מודה שהוא היה מעורב בתאונת דרכים כזאת וכזאת ושהוא מודה באשמה ובלה בלה בלה כדי שבמידה וזה יסתבך ויגיע לבית משפט יהיה לך יותר קל לסגור את הסיפור הזה

 

נכון בהחלט. אבל קודם כל בית חולים שיבדקו אותך. אח"כ גש למשטרה. השלב הבא - כשתהיה בריא - פניה לחברת הביטוח של הבחור באמצעות עו"ד. מגיע לך פיצוי והוא יהיה מספיק נחמד כדי לשדרג את האופניים.

פורסם

עדכון!: העניין נסגר בינינו, כמו שקודמי אמר, הוא היה מספיק נחמד, והוא קנה אופניים חדשות בתור פיצוי, 500 ש"ח על שלושה ימי עבודה, ולא שניים כפי שציינתי בהתחלה, ועוד כמה מאות שקלים על עגמת הנפש, וד"א - הוא היה מוכן להודות שהוא אשם בתאונה, כי הוא לא הסתכל במראות.

 

נראה מה יהיה הלאה...

פורסם

למה אתה מתכוון "נראה מה יהיה הלאה" ?

 

העניין נסגר לא?

 

אל תנסה לסחוט את הבנאדם , או שתסגור את העניין בלי לערב רשויות או שכן.

GOT סחוג?

פורסם

לא נסגר סופית. הוא לא יכול להיות סופית כי אם תהא תגובה מאוחרת לתאונה, הוא חתום על מסמך, כמו שנכתב כמה הודעות לפני...

 

לצערי אינני מורשה עדיין לכתוב באוף-טופיק. (צונזר)

 

בכל מקרה, ראיתי את הודעתך בעניין התאונה. אני חושב שאסור לך לעבור על הנושא הזה בשקט וללא רישום במקום כלשהו (משטרה וכדומה) ייתכן והנזק בכתף יחמיר בעוד שנה שנתיים, פתאום תגלה שאתה לא יכול לעבוד בכלל ואז הכל יראה אחרת.

 

הנושא חייב להרשם ולו רק בכדי שיהיה לך כיסוי ביטוחי גם בעוד שנה.

 

אל תתנהג בקלות דעת בנושא פציעות. פציעה בכלל, לא רק מתאונה, יכולה להראות את אותותיה רק לאחר זמן ארוך וממושך. היום אולי אתה עובד בעבודה רגועה ואתה יכול להסתפק ביומיים חופש, בעתיד לא בטוח שכך יהיה.

 

חשוב על זה קצת. על-אף האמפתיה שאני מרגיש כלפי הנהג האשם, אני חושב שאי הגשת תלונה הינו צעד שגוי.

 

מאחל לך כל טוב ותבריא במהרה.

 

אמרתי לחבר מה שאמרתי לכם. תגיבו להודעתו.

×
×
  • תוכן חדש...