Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה צודק , אבל אל תיסמוך על זה.רבים מהמתנדבים נוסעים בלילה בלי צקלקה. אנחנו מתנדבים כדי להוריד את המשוגעים מהכביש, לא להיות קישוט שייראה מרחוק וייגרום להורדת הרגל לרגע,אלא לתפוס את העבריין ולגרום לו לנהוג כחוק ככלל-בכל זמן ובשהוא בטוח שאיש לא רואה אותו. כמה שיותר מארבים "לא הוגנים ",- ככה יירדו ההרוגים.

וזה עומד במבחן משפטי. אין שום קשר בין ההוראות הפנימיות- עליהן ייתן המתנדב את הדין (ורובנו מוכן לכך) לחוקיות הדו"ח.

המטרה -להוריד את הקטל בכבישים,- מקדשת את האמצעי,- עבירה על ההוראה המטופשת להיות "הרתעה". הרתעה זה שאתה לא יודע מאיפה זה יבוא לך . כמו בהרבה ארצות מתוקנות,- שם כמעט ולא רואים רכב בצבעי משטרה . פתאום נדלק לך מאחוריך וקורא לך TO PULL OVER , רק כך. ולשמחתנו האסימון מתחיל לרדת במשטרה ומרבים ברכב מוסווה מהרבה סוגים לא רק האקורד המוכר. שינוי ההוראה המטופשת גם הוא יבוא.

 

 

זה אתה השוטר הפטריוט? אמרו לי שיש אחד כזה.

 

(או בעברית: תעשה לי טובה...)

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עוד פעם אני שואל:זה מפריע לך אישית.?

כמו שאמרו אולי הוא במבצע ואולי הוא סתם עוקף את הפקק.אתה לא יכול לעשות כלום בנידון.גם אם יש לך הוכחות.

אם בא לך לצאת ראש בראש נגד שוטרים,לך על זה.

חבל רק שרוב הסיכויים לא יצא מזה משהו טוב.

פורסם

את האמת, לי זה מפריע אישית !!

שוטרים אשר אמורים לשמור על החוק, אסור להם בתכלית האיסור לעבור עליו..

לא נשמע לך הגיוני ??

 

אם שומרי החוק הם העברינים (בין הגדולים) על הכביש, איזה לגיטימציה יש להם לדרוש ממך לשמור על החוק שאותו הם מפרים ?

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
את האמת, לי זה מפריע אישית !!

שוטרים אשר אמורים לשמור על החוק, אסור להם בתכלית האיסור לעבור עליו..

לא נשמע לך הגיוני ??

 

אם שומרי החוק הם העברינים (בין הגדולים) על הכביש, איזה לגיטימציה יש להם לדרוש ממך לשמור על החוק שאותו הם מפרים ?

 

תשמע גם לי זה לא נעים שהאנשים שאמורים לשמור עלינו והם בעצם החוק,מצפצפים עליו.

אבל במדינה שלנו אין כמעט מה לעשות בנושא.אם אתה תתלונן ,רוב הסיכויים שאתה תפסיד ובמקרה הגרוע גם תידפק.

אז מה שנישאר זה להתעלם.

פורסם

השוטרים מושחתים ? הכללה שאני לא עושה גם כשאני (הרבה) בעולם השלישי , כששוטר אומר לך YOU WAS SPEEDING ,וכשאתה שואל אותו ?HOW MUCH WAS I SPEEDING הוא עונה לך YOU WAS SPEEDING FOR 1000 NAIRA .

(בערך 6 $- המקובל לפרידה ב"שיהיה לך יום יפה " במקום לילה עם פשפשים ומכות על זה ש"העלבת אותו-וכל השוטרים במחסום עדים ") תצא קצת , לא לשבדיה ופינלנד , כדי להבין מה זה משטרה מפחידה . משטרת ישראל טפשה, לא יעילה ,זחוחה ,שחצנית ולא שווה את הכסף שעם ישראל משקיע בה ,- אבל לא מושחתת ככלל ולא מתקרבת למשטרה ב"מדינות משטרה".

פורסם

ברור שהיא לא מושחתת "ככלל", ולא לעניין להגיד דבר כזה, אבל יש בעיה אחרת שיותר קשורה לאופי של האנשים, ובמקרה זה הם מרכיבים את המשטרה, וכל מוסד אחר, אבל כרגע מדברים על המשטרה.

ואני מדבר על חוסר מודעות עצמית, על צביעות, וכל זה מסתכם בחוצפה.

כששוטר חונה במקום שאסור לחנות בו ואז הולך לתת דוח לאזרח אחר שעשה את זה.

כששוטר "חותך" סיבוב על קו לבן ב70 קמ"ש, ואז הולך לתת דוח לאזרח שעשה אותו דבר.

 

הבעיה לא קשורה למשטרה כמו שהיא נובעת מהאופי של האנשים המרכיבים אותה (במקרה זה - זוהי המשטרה)

אותו שוטר שחונה במקום שאסור לחנות בו או חותך סיבוב בקו לבן, זה אותו בן אדם שיתעצבן על אנשים אחרים שנדחפים בתור ובזמן ומקום אחר ידחף בעצמו.

אותו אחד שיצעק על הבן שלו "למה אתה מעשן!" תוך כדי שהוא מחזיק סיגריה.

אותו חבר פורום שבשרשור מסויים יטען שלזרוק לכלוך מהחלון באוטו זה גועל נפש, אבל כשאף אחד לא רואה אותו הוא זורק בדל סיגריה מהחלון. (כן, כן, אתה).

יש לי עוד כמה דוגמאות, אבל הבנתם את הכוונה.

אותו אחד שמפעיל את המערכת באוטו באופן קבוע כשהוא נכנס לשכונה באמצע הלילה - ואז מתעצבן על השכן שהוא דופק מסמרים בקיר באופן חד פעמי.

 

אלה, ממש אלה, שלא רואים את עצמם.

 

תהיו אנשים טובים.


×
×
  • תוכן חדש...