Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האורות הכחולים אמורים להרתיע פושעים מלבצע פשע, כך מורגשת נוכחות משטרתית במקום.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם אני לא טועה שוטרים חייבים לשים צ'קלקה כל הזמן כדי להגביר את תחושת הביטחון של האזרחים.

 

 

או את תחושת האימה !!

 

:twisted:

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
או את תחושת האימה !!

 

:twisted:

 

שמוליק

אין לך מושג עד כמה אתה צודק :lol:

אין דבר מפחיד יותר מניידת תנועה, עם מכמונת מהירות וצ'קלקות כבויות, שעומדת בצד הכביש :p

חזרתי לפורום לאחר 3 שנים מהנות במיוחד בצה"ל. :-D

(שבמהלכן קצת התבגרתי ולכן אני מעוניין מאוד לשנות את שם המשתמש שלי, אם זה אפשרי).

"172..one day you will be mine"

פורסם
אין לך מושג עד כמה אתה צודק :lol:

אין דבר מפחיד יותר מניידת תנועה, עם מכמונת מהירות וצ'קלקות כבויות, שעומדת בצד הכביש :p

 

פחד אלוהים, פעם אחת היו צריכים להזמין לי אמבולנס אחרי שחטפתי שבץ כשראיתי ניידת.

מזל שהיתה ניידת במקום...

פורסם
אין דבר מפחיד יותר מניידת תנועה, עם מכמונת מהירות וצ'קלקות כבויות, שעומדת בצד הכביש :p

תפסיק לקשקש

"I teach the fools some basic rules"

פורסם
זה לא משנה מה הייתה הסיבה לנסוע על השוליים, או לנסוע במהירות מופרזת.

ברגע שוטר מסיים את שעת העבודה שלו הוא רוצה להגיע הביתה וכמה שיותר מהר.

 

זה בדיוק העניין. כשתדעי שהוא היה בדרך הביתה, ולא היתה שום סיבה לנסיעה על השוליים, אני אבין את הכעס.

 

אם אני לא טועה

אתה טועה.

פורסם

תקשיב, אם הנסיעה על השוליים הייתה מאוד חשובה הוא היה גם מבקש לחצות את הצומת באדום.

אבל הרבה יותר פשוט ויותר נעים לנסוע על השוליים ולא לעמוד בפקק.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

יש עברה המתיחסת לנהיגה שלא בכיוון החץ היא מלווה בקנס של 500 ש"ח ו 6 נקודות.

אבל העברה מתיחסת לכניסה לצומת מנתיב אחד ויציאה ממנו מנתיב אחר, כך שלא מצאתי במפורש עברה על "הדחפות" לנתיב.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הדחפות לנתיב זה חלק מהחוק של הפרעה לתנועה.

 

בכל מקרה לא מובן לי על מה הבלגן, שיעבור על השוליים שיכנס לבור או יכנס באיזה מפגע בדרך, זה כבר יכניס לו קצת שכל.

 

ביום שישי בפקקים שהיו באיילון, ניידות נסעו על השוליים כדי לא לעמוד את הפקק הארוך שהיה, הם לא מיהרו לשום מקום כי הם עצרו בשוליים מידי פעם. ועובדה שבאחת הפעמים רכב נסע אחרי ניידת על השוליים, השוטר עצר מיד ונתן לו דוח וצעק עליו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
תקשיב, אם הנסיעה על השוליים הייתה מאוד חשובה הוא היה גם מבקש לחצות את הצומת באדום.

 

אני יכול למנות לך לא פחות מעשרה מקרים שונים שבהם הוא היה צריך, לפי שיקול הדעת שלו, לעקוף את הפקק מבלי לחצות את הצומת באדום.

אני מבין שאנשים מהצד עשויים לראות את זה אחרת, אבל בדיוק בגלל זה הוא מוסמך להחליט בשביל עצמו, ואחרים לא.

גם עקיפה בשוליים על מנת לנסות לאתר את מקור העומס מקובלת. ומי שחושב שלא, יכול להמשיך להתמרמר פה בפורום.

אנשים מתקשים להבין שהנסיעה (לרוב) בניידת היא לא לצרכים פרטיים. נידת שעומדת בפקק לא מבצעת את העבודה שלה. אין שום סיבה שמשטרה יעמדו בפקקים יחד עם אנשים שרוצים להגיע הביתה.

יש פה אולי מישהו שמתעצבן ששיירה של רה"מ או שה"ב עוקפת בשוליים ועוברת כל רמזור ולא משנה מה הצבע שלו בכל נסיעה גם בשגרה ?

פורסם
אני יכול למנות לך לא פחות מעשרה מקרים שונים שבהם הוא היה צריך, לפי שיקול הדעת שלו, לעקוף את הפקק מבלי לחצות את הצומת באדום.

אני מבין שאנשים מהצד עשויים לראות את זה אחרת, אבל בדיוק בגלל זה הוא מוסמך להחליט בשביל עצמו, ואחרים לא.

גם עקיפה בשוליים על מנת לנסות לאתר את מקור העומס מקובלת. ומי שחושב שלא, יכול להמשיך להתמרמר פה בפורום.

אנשים מתקשים להבין שהנסיעה (לרוב) בניידת היא לא לצרכים פרטיים. נידת שעומדת בפקק לא מבצעת את העבודה שלה. אין שום סיבה שמשטרה יעמדו בפקקים יחד עם אנשים שרוצים להגיע הביתה.

יש פה אולי מישהו שמתעצבן ששיירה של רה"מ או שה"ב עוקפת בשוליים ועוברת כל רמזור ולא משנה מה הצבע שלו בכל נסיעה גם בשגרה ?

סוף סוף מישהו שכותב בהגיון ומתוך הבנת עבודת המשטרה. צודק ב- 100% ...!

פורסם
אם אני לא טועה שוטרים חייבים לשים צ'קלקה כל הזמן כדי להגביר את תחושת הביטחון של האזרחים.

 

אתה צודק , אבל אל תיסמוך על זה.רבים מהמתנדבים נוסעים בלילה בלי צקלקה. אנחנו מתנדבים כדי להוריד את המשוגעים מהכביש, לא להיות קישוט שייראה מרחוק וייגרום להורדת הרגל לרגע,אלא לתפוס את העבריין ולגרום לו לנהוג כחוק ככלל-בכל זמן ובשהוא בטוח שאיש לא רואה אותו. כמה שיותר מארבים "לא הוגנים ",- ככה יירדו ההרוגים.

וזה עומד במבחן משפטי. אין שום קשר בין ההוראות הפנימיות- עליהן ייתן המתנדב את הדין (ורובנו מוכן לכך) לחוקיות הדו"ח.

המטרה -להוריד את הקטל בכבישים,- מקדשת את האמצעי,- עבירה על ההוראה המטופשת להיות "הרתעה". הרתעה זה שאתה לא יודע מאיפה זה יבוא לך . כמו בהרבה ארצות מתוקנות,- שם כמעט ולא רואים רכב בצבעי משטרה . פתאום נדלק לך מאחוריך וקורא לך TO PULL OVER , רק כך. ולשמחתנו האסימון מתחיל לרדת במשטרה ומרבים ברכב מוסווה מהרבה סוגים לא רק האקורד המוכר. שינוי ההוראה המטופשת גם הוא יבוא.

פורסם
אם אני לא טועה שוטרים חייבים לשים צ'קלקה כל הזמן כדי להגביר את תחושת הביטחון של האזרחים.
התכוונת כדי להראות נוכחות בכבישים ושהם לא באמת יושבים כל היום בבתי קפה אלא נוסעים מידי פעם מאחד לשני. לא זכור לי שהרגשתי בטוח אי פעם כשראיתי ניידת לידי בכביש.. בעיקר מהסיבה שבד"כ היא דוהרת במהירות כפולה ממני בנתיב השמאלי בחוסר זהירות וטאקט מדהימים וגורמת לכולם לזוז הצידה כי אף אחד הרי לא באמת יעקוף ניידת:screwy: כדי שהם לא יאחרו חלילה לקפיטריה החדשה שנפתחה בגבעת השוטר.
פורסם
אתה צודק , אבל אל תיסמוך על זה.רבים מהמתנדבים נוסעים בלילה בלי צקלקה. אנחנו מתנדבים כדי להוריד את המשוגעים מהכביש, לא להיות קישוט שייראה מרחוק וייגרום להורדת הרגל לרגע,אלא לתפוס את העבריין ולגרום לו לנהוג כחוק ככלל-בכל זמן ובשהוא בטוח שאיש לא רואה אותו. כמה שיותר מארבים "לא הוגנים ",- ככה יירדו ההרוגים.

וזה עומד במבחן משפטי. אין שום קשר בין ההוראות הפנימיות- עליהן ייתן המתנדב את הדין (ורובנו מוכן לכך) לחוקיות הדו"ח.

המטרה -להוריד את הקטל בכבישים,- מקדשת את האמצעי,- עבירה על ההוראה המטופשת להיות "הרתעה". הרתעה זה שאתה לא יודע מאיפה זה יבוא לך . כמו בהרבה ארצות מתוקנות,- שם כמעט ולא רואים רכב בצבעי משטרה . פתאום נדלק לך מאחוריך וקורא לך TO PULL OVER , רק כך. ולשמחתנו האסימון מתחיל לרדת במשטרה ומרבים ברכב מוסווה מהרבה סוגים לא רק האקורד המוכר. שינוי ההוראה המטופשת גם הוא יבוא.

 

 

המטרה לא תמיד מקדשת את האמצעי, והמשטרה משקיעה מאמצים בלתפוס אנשים שנוסעים מהר במקום לתפוס את אותו שיכור ערס עם מוזיקה שמזגזג בכל איילון תוך כדי סיכון מיותר.

 

אנחנו לא חו"ל תצא מזה, פה השוטרים מושחטים, אתה יוצא מהאוטו ומקבל מכות וצריך להגיד תודה שהשוטר לא רודף אותך גם אחרי המקרה.

 

כשתהיה פה משטרה אמיתית, אז תבוא ותדבר איתי על אמצעים. בנתיים המשטרה לא מוכיחה את עצמה.

 

ותחשוב על זה שאם היה חינוך נכון היה פחות צורך במשטרה, אבל למה להשקיע בחינוך ובתשתית כשאפשר לא להשקיע ועוד להרוויח מזה הרבה כסף מדוחות?

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...