Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאחר מחשבה רבה, בחרנו ב-147


CTS
שימו לב! השרשור הזה בן 6120 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ROEE - חשבנו לקנות 206 חדשה מהנילון, יש לנו שם 5% הנחה. אבל הילד רצה משהו קצת פחות שגרתי, ואני מסכים איתו במידה מסויימת. גם כך אנחנו מוציאים סכום נכבד, אז אם כבר להגשים חלום. לפי ההודעות שלכם מדובר ברכב מצוין, לא בזבזני במיוחד, עם בעיות בטיחות. נחשוב על זה ונראה.

 

איתי & Roy - תודה רבה על ההסבר. נצטרך לעשות נסיעת מבחן לבדוק את הענין.

אנחנו רוצים רק אוטומט. איתי - עד כמה זה מורגש? ממש מרגישים שזה ידני?

ועוד שאלה - האם התפעול זהה לחלוטין לאוטומט? או שיש צורך בעוד משהו?

הבנתי שבנסיעה הוא קצת מורגש, אבל התפעול?

 

תודה לכולם.

 

[=

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יש לי שאלה קשורה לנוסה רוצה להישתמש בשרשור. אולי מישהו שהוא בעל ה147 יכול להגיד בערך את ההוצאות לחודש ללא במידה ואני אסע קרוב ל 2.5K ק"מ בחודש.

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

CTS, התפעול זהה לאוטומט (במצב אוטומט).

לאחרונה ביליתי יומיים עם 147 שנת 05, ואכן, במצב אוטומט (לא שביליתי יותר מדי זמן במצב הזה :twisted:), ישנה תחושה שונה מאשר בתיבה אוטומטית סטנדרטית,יש צורך להתרגלות קלה.

לדוגמא - בגלל שזו בעצם תיבה ידנית, אז בזמן העברות הילוכים, הורדת הלחץ מדוושת הגז נותנת מעבר הילוך חלק יותר.

 

לטעמי, ואם מתעלמים מנושא הבטיחות (זה שיקול שלך), הייתי קונה את הרכב - אתה תגלה שבסופו של דבר, אתה תעדיף את המצב הידני. אלא אם כן המחשבה היא על רכב ספורטיבי אחר (וגם אז, כנראה שלא תלכו על משהו באמת ספורטיבי), זו אחת הבחירות המוצלחות.

PUG-306 XSI MK2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול ליהיות שאני טועה. אבל...

אני אפילו עד היום הזה לא ממש שמתי לב למבחן הזה. למה? כי את האמת לא ממש חושב ומתאר לעצמי איך אני נכנס לריסוק אם הרכב העטידי שלי. גם לא רוצה לחשוב.

אני חושב איך אני יהנה ממנו. חושב איך אני אמכור אותו אולי כן, פוזה כן, יופי כן, אולי אמינות (פחות), עלות ביטוח וכאלה, חושב על זה גם. בקשר למבחן הזה אף פעם לא חשבתי על זה. וממש לא חסר רכבים אם ציונים נמוכים. במקרא שמתי לב שקריזלר ווג'יר דגם לפני אחרון שיצא ב 96 עד 2001 נירא לי, גם אם אותם ציונים. מישהו חשב על זה כאשר קנה רכב משפחתי גדול לא אדם אחד מקסימום שניים. בקרוב ל200K (חדש)! כן זה חשוב אבל נגיד ואם אני רוצה רכב מסוים על המבחן ריסוק אני אשים לב בשלב האחרון.

זה עובד יכול ליהיות אבל זאת גם אחד הדרכים לשווק את הרכב ודרך חזקה מאוד. כמו מדבקות הכוכבים על הזכוכית האחורית של רנו.

 

תשמע RomanX, אני עובד במחלקת שיקום בבית חולים תל השומר בין השאר עם אנשים שעברו תאונות עם רכבים ואופנועים. אף אחד מאיתנו וגם לא מאלה שכבר נפגעו באמת חושב או חשב שזה יקרה לו כי זו מחשבה שקשה מדיי לחיות איתה. אבל מה לעשות, זה קורה. ולמי שזה קורה לו החיים שלו יכולים לההרס לתמיד ואז דברים כמו התנהגות כביש נראים פתאום, איך נשים זאת... קטנים ושוליים יותר. אז אולי לא צריך שזה יטריד אותנו כל הזמן אבל כן צריך לחשוב על זה. אם יש לרכב ציוני ריסוק מחפירים לא הייתי מתקרב. זה לא שווה את זה.

 

אודי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

udi איזה רכב יש לך?

 

בצע חיפוש ;)

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אנחנו רוצים רק אוטומט. איתי - עד כמה זה מורגש? ממש מרגישים שזה ידני?

ועוד שאלה - האם התפעול זהה לחלוטין לאוטומט? או שיש צורך בעוד משהו?

הבנתי שבנסיעה הוא קצת מורגש, אבל התפעול?

 

ההרגשה? מרגישים שזה לא אוטומטי סטנדרטי, ולרעה.

אתה מחפש רכב אוטומטי עם ערך מוסף (שזה אחלה), הבעיה ב-147 היא שזה

רכב "אוטומטי" עם פשרות בהעברות לא חלקות, בהתדרדרות אחורה בעליות (עוד פאק בטיחותי)

ועם מוניטין אמינות לא טוב.

יבין צודק בטענה שכשמורידים את הרגל מהגז אז ההעברות ההילוכים חלקות יותר,

אבל מן הסתם כל הקטע באוטומט זה החופש מהפעלת התיבה, אז כדי לקבל קצת

נסיעה חלקה אתה באמת רוצה להקשיב למנוע ולנסות לנחש מתי יעבור הילוך? לא מעשי.

נסיעת מבחן זה must ברכב כזה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נעשה נסיעת מבחן. עכ"פ, אני מבין ש3 כוכבים זה לא כזה נורא, אם כי לא טוב.

כנראה שנרכוש את הרכב במידה ותהיה מודעת רכישה טובה ונגישה.

תודה לכולם, אשמח לשמוע עוד תגובות אם למישהו יש מה לומר. נראה לכם שאני עושה טעות?

 

 

CTS

 

[=

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נעשה נסיעת מבחן. עכ"פ, אני מבין ש3 כוכבים זה לא כזה נורא, אם כי לא טוב.

מכיר את ההוא שטבע בבריכה שעומקה הממוצע 50 ס"מ?

אז זה המקרה.

 

מספר הכוכבים שמקבלת מכונית הוא פונקציה של הציון שקיבלה בשני מבחנים שונים (היום בשלושה).

במחן הריסוק החזיתי הציון היה מחפיר.

במבחן הריסוק הצידי, הציון היה מושלם.

 

הממוצע בינהם נתן ציון "באמצע", שזיכה אותה בשלושה כוכבים, אבל כאמור, אין לציון הממוצע הזה שום משמעות בתאונה חזיתית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההערה/הארה.

אני מבין, עכשיו הסתכלתי שוב.

זה כבר יותר רע ממה שחשבתי... אבל חבר'ה, מדובר באלפא רומאו. וזה נחשב לאוטו מצוין, אין לו שוק גדול בישראל אבל יש קונים. איך אפשר להגיד לבנאדם להתרחק מהאוטו משנתון יחסית חדש באופן כה נחרץ?

 

אני בדילמה גדולה, יש הצעות חילופיות?

בסביבות ה-75K, בטיחות ופוזה. חובה 4 מושבים לפחות [4 שניתן לשבת עליהם]

- אוטומט - לנהג צעיר - שנתון מעל 2001 - לא להגיע לרמה של ב.מ.וו [לא לתת דוגמאות של Z3 למשל]

 

[=

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע בחור,

נראה כי אתה ממש רוצה ללכת על זה, ואני לא מאשים אותך.

אז על מנת שלא תסתובב סהרורי אחרי שתקנה יונדאי אקסנט, פשוט לך וקנה את האוטו.

חבל על כל הדמעות שנשפכות כאן.

הרכב אולי לא בטיחותי, אבל אם אחרי שאתה מודע לבעיות שלו אתה עדיין חולם עליו, אל תתן לאף אחד לעצור אותך.

כי מי שיסבול אם לא תקנה, זה אתה בלבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחבר שלום

שלדת ה147 אכן שלדה מעט שונה משאר הרכבים כאשר שתי הקורות המרכזיות עושות את דרכן מכיוון בית הבולם (למעלה )לכיוון הפגוש לאמצע גובה חזית הרכב ,כאשר הקורות נראות מהצד כמגלשה

אכן מבנה זה בעייתי כאשר מדובר באזור סופג אנרגיה מפני שברכבים הבנויים כך( סאאב) ישנו ערסל תחתון המשלים ומחזק את קורות השלדה מצידן התחתון אך ב147 אין

נתקלתי בשני רכבים אשר שרדו תאונת חזית כולל פתיחת כריות ,לנהגים שלום, לרכב לא כל כך עקב היקף החלקים שנפגעו

הרכב אינו סובל כל כך תאונות קלות אפילו בחניה

בקיצור ובזהירות אומר כך השד לא כל כך נורא,התחושה ,ההגה ,והמנוע אפילו בגרסת 1.6 מהנה ונותן תחושה של רכב יחודי

במודלים המשומשים יש לבדוק את תקינות שני הממירים הנוטים לפגוש את מהמורות הכביש ,ובריחת גאזים מסעפת הפליטה בחיבור לראש המנוע מול צילינדר מס 1

עלות טיימינג 3000 שח בחברה המחיר המקורי הוא 2300 אך ישנה בוכנית של שמן מנוע המפעילה את תיזמון השסתומים המשתנה הנוטה לנזילות ומכאן התוספת

יש לבדוק את הרכב בהנעה קרה עקב נקישות מרימי השסתומים ,לדעתי שימוש בשמן לא איכותי יפגום במשאבת השמן של המנוע

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים (לשעבר, ועדיין חולם עליה בלילות) של 147 2.0 ליטר -

מצטרף לרוב התשבוחות שאמרו החברה לעיל - האוטו מדהים, מרגיש ונוסע ברמות שקשה לתאר.

יחד עם זאת - לא לצפות לעלויות אחזקה נורמליות - כשקורה משהו (וכנראה שאלוהים לא אוהב בעלי מכוניות איטלקיות, אז כל הזמן קורה) - העלויות די גבוהות.

 

לדעתי שימוש בשמן לא איכותי יפגום במשאבת השמן של המנוע

יגאל

 

עניין הממירים הקטליטיים חשוב מאוד - העלות שלהם אסטרונומית.

לעניין השמן - מנועי ה-2 ליטר T ספארק של אלפא ידועים כאוכלי שמן (דבר שמסייע להרס הממירים הקטיליטיים).

צריכת שמן "נורמלית" לפי הפורומים הזרים מדברים על עד ליטר ל-1,000 מייל. ברכב שהיה בבעלותי הצריכה היתה כליטר ל-2000 ק"מ וזה נחשב לטוב.

 

על כן - חשוב להיות במעקב צמוד על גובה השמן על המדיד. מנוע כזה לא אוהב מחסור בשמן - זה יהרוג אותו מהר.

השמן המומלץ היום על ידי היבואן הוא שמן 60-10. שמן די יקר ונדיר אבל כנראה שעושה את העבודה.

 

 

דניאל

51 קג"מ :shock::lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארז, יגאל, D.LIVEN , EDANJ - תודה רבה רבה !

יש לי תחושה שסגרנו את הקצוות. ההודעות המקצעיות והנחרצות שלכם מאוד עזרו.

אני הולך לקנות אלפא 147, ותודה לפורום.

שלום [=

 

[=

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6120 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...