Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שכן נבלה צבע לי את האוטו (כל הצד הימני - 5 חלקים כולל פסי ניקל ופלסטיקה)

כמובן שזה לא ירד והפעלתי את הביטוח לאחר תלונה במשטרה

שלחו אותי לצבוע את האוטו עם הערכת שמאי וכו'

עכשיו אני מבין שאמורה להיות ירידת ערך

מה היא ירידת הערך האמיתית ואיך אני יודע שהשמאי לא מסבן אותי? הוא אמר לי לפחות 2%

יש לי פאסאט חדשה 2008 אין אפילו חודשיים על הכביש

איך ניתן לדעת מה תהיה ירידת הערך בעוד שנתיים?

מחיר הבסיס שלו לחישוב הוא כבר פחות ממה ששילמתי (197K)

אשמח לעזרה מאחר ומעולם לא ניזקקתי לשרותי שמאים וכדומה

25072007099.jpg

26072007100.jpg

26072007102.jpg

פורסם

למה הוא עשה את זה?

איך ניסית להוריד את זה?

בעקרון אמורה להיות איזושהי ירידה , למרות שכדאי לך לשמור תמונה של המצב ככה ולהראות לקונה בבוא העת, כדי שלא יחשוב שהייתה תאונה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

באמת נבלה . :evil:

נראה כאילו הוא שפך מעיין חומצה או משהו על האוטו ?

למה הוא עשה זאת ?

שמור תמונות , וגם דוחות שמאי , כדי להראות לקונה , ביום שתמכור .

אני לא בטוח שתהיה ירידת ערך .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

אין מה לעשות יש אנשים שהעין שלהם לא יכולה ליראות משהו שאין להם וכואב להם והם חייבים לעשות משהו!.

ממש בן זו**!

איך אתה יודע שזה השכן ראית אותו?

פורסם

לחבר שלום

גש למכון רחיצה מוכר

ובקש ששם יבדקו האם אפשר בעזרת פוליש ,פסטלינה,או שלייף סבון להוריד את המפגע

יש לחברה האלה נסיון עשיר בבעיות מסוג זה

יגאל

פורסם

מחזק.

יש לעשות כל מאמץ כדי להימנע מצביעת הרכב.

אינני משוכנע שצביעת הרכב מחוייבת המציאות, עשה סיבוב אצל מספר מומחים לעניין.

בשל הצביעה, לרכב צפויה ירידת ערך מסחרית כי די ברור שקונה פוטנציאלי לא ישמח לשמוע שכל הצד של הרכב נצבע מחדש.

עוד אציין שאיכות הצביעה הידנית לעולם לא תהיה כשל רובוט בבית החרושת.

מסקנה - אל תצבע לפני שתהיה משוכנע לחלוטין שזו האופציה היחידה.

פורסם

אתה יודע בוודאות שזה השכן? ואם כן תתעמת איתו, שהוא יכסה לך את הנזק - נשמע קצת הזוי אבל אם אתה יוד בוודאות מי זה תתבע אותו.

NASCAR = Non Athletic Sport Created Around Rednecks

×
×
  • תוכן חדש...