Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שעברתי בבור די עמוק בשעת לילה, בכביש שזר לי, במהירות שהיא, לכל היותר, 40 קמ"ש.

המכה לא הייתה נעימה, ולאחריה נשמע קארנצ' פריך מכיוון המתלים תחת עומס (סיבובים חדים, משחקי מאסה ומהמורות בינוניות ומעלה).

 

בדיקה ויזואלית מתחת לרכב לא נתנה שום נורה אדומה, הכל נראה כרגיל.

ייתכן שאחד הבולמים נפח את נשמתו? או חלק אחר?

 

תודה.

 

אביחי

 

 

דגם הרכב (כולל שנה): סיירה 1992

פורסם

עידכון:

 

 

אחרי טיול די ארוך בכביש טכני, אני בבירור אומר שיש נטיה מוגברת, ואף מופרזת לתת-היגוי, דבר שבעבר לא היה.

רמת התיקשורת עם ההגה ירדה, אולי בגלל שמשקל ההגה ירד.

 

לחיצה ב-4 הפינות הרכב כדי לשמוע את הקראנצ' הטעים הזה - מיתלה קידמי ימני משמיע צליל פריך.

 

התגלה נזק בבירור לאחר המכה - סדק באורך 4 ס"מ על הדופן של הצמיג.

אלו צמיגים מאוד יקרים ועם חתך נמוך. יש מצב לסתום את הסדק או שאין מנוס מהחלפת הצמיגים הקידמים?

 

תודה,

 

אביחי.

פורסם

1. תת-היגוי או לא, יתכן ורק זוויות ההיגוי אצלך השתנו. לא בכזו קלות בולמ"ז נפגמים, יתכן וזו בסה"כ השפעה פסיכולוגית שמרוב שהנך מחפש את הפגם הנך חש בו. בכל אופן, גש למכון פרונטים לבד' זוויות.

 

2. חל איסור על תיקון פגם/חתך בדופן צמיגים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

1. חשבתי על זה (הפן הפסיכולוגי), אבל איך אתה ואני מסבירים את הרעשים בנסיעה והן בלחיצה על המיתלה הקידמי-ימני?

בולם גמור משמיע רעשים?

 

2. איך היו מתקנים זאת לפני האיסור?

הלחמה?

 

3. זוויות - ייבדק.

 

אביחי

פורסם

תוכל להעלות תמונה של הסדק?

אבי עשה הלחמה בדופן צמיג של ג'יפ, עלה משהו כמו 130 ש"ח.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

תפוח פרונט יש לבדוק בהרמה.

אוחזים בגלגל בשעה 09:15 ומנסים להזיזו לצדדים, במידה וישנה תחושה של חופש אזי כנראה התפוח תקול. צריך מעט נסיון בכדי לאבחן זאת.

תמיד חל איסור על תיקונים בדפנות. למרות זאת, עד היום ישנם כאלו שעושים זאת.

אפשרויות ל"תיקון":

1. פאץ'(פד) פנימי, בדיוק כמו שמתקנים פנצ'ר של אבוב.

2. השחלת שרוכים/נחשים.

3. תיקון חיצוני בחום ע"י החדרת גומי מומס לסדק/קרע(בצמיגי משאיות תיקון כזה תקין לחלוטין).

4. החדרת אבוב.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אופציה מס' 3 נשמעת הכי הגיונית.

אני שוב אומר - לא בורח אוויר, סתם סדק.

אני חושש מפיצוץ הגלגל הקידמי, ולכן רוצה להבטיח שהעסק יחזיק.

 

עמית (205) - אנסה לצלם מחר.

 

אביחי

פורסם

לי יש בצמיג הקידמי קרע בדופן צמוד לג'אנט (עקב פגישה עם המדרכה) , אני כנראה שבוע הבא יחליף 4 צמיגים (לא יורד אוויר כבר חודש).

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...