Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התעוררתי היום ב2 בבוקר עם מחשבות על מוסריות, ואיך היא נתפסת על ידי אנשים שונים. אחר כך התחלתי לחשוב על עשרת הדיברות וכתבתי את הגרסה שלי, שהיא יותר אוניברסלית.

מקווה שתאהבו, ואני לא מתכוון שמישהו יעלב מהן או שתחשבו שהן חילול הקודש.

 

-1) אני יהוה אלוהיך אשר הוציא אותך מרחם אימך. תעזוב אותי בשקט, באמא'שך, ואל תתייחס אלי כל יום בתפילות שלך. קצת כבוד עצמי...

 

-2) לא תשתמש באל כתירוץ לעשות ולכפות דברים על אחרים. הוא לא אוהב את זה. כל איש באמונתו יחיה, כל עוד הוא לא מפריע לזכויות הבסיסיות של האחרים להתבטא.

 

-3) זכור את יום השבת לקודשו, תירגע, ואם אפשר צא לטיול בטבע. בשביל משהו יצרתי אותו.

 

-4) כבד את סמכות המשטרה והחוק במדינה בה אתה חי למען יאריכון ימיך על האדמה.

 

-5) לא תהרוג ולא תרצח, אלא אם זה בהגנה עצמית או תחת הוראות ברורות מהממשלה.

 

-6) לא תנאף. באם אתה מרגיש צורך לנאוף, בדוק את טיב מערכת היחסים שלך אצל מומחה.

 

-7) לא תגנוב ולא תיקח דברים שלא שילמת עליהם.

 

-

8) חמוד את בית רעיך, אך רק אם זה לא מתנגש עם דיבר מספר 7.

 

-9) לא תשקר, אלא אם הכוונה היא להגן על האדם שלו אתה משקר.

 

-10) לא תעשה דבר המעצבן את רעיך או שכניך ללא סיבה מספיק טובה, ואם מבקשים ממך, חדל!

פורסם

 

-1) אני יהוה אלוהיך אשר הוציא אותך מרחם אימך. תעזוב אותי בשקט, באמא'שך, ואל תתייחס אלי כל יום בתפילות שלך. קצת כבוד עצמי...



 

:hihi:

 

משעשע ביותר...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

-1) אני יהוה אלוהיך אשר הוציא אותך מרחם אימך. תעזוב אותי בשקט, באמא'שך, ואל תתייחס אלי כל יום בתפילות שלך. קצת כבוד עצמי...



 

אני לא יודע אם אתה יודע אבל לרשום את שם ה' כמו שכתבת לעיל זה חמור ביותר, לא כותבים את שם ה' סתם ובטח שלא את השם הנ"ל. מה גם שאסור להוציא אותו מהפה בכלל.

פורסם

-1) אני יהוה אלוהיך אשר הוציא אותך מרחם אימך. תעזוב אותי בשקט, באמא'שך, ואל תתייחס אלי כל יום בתפילות שלך. קצת כבוד עצמי...

 

 

 

 

 

אני לא יודע אם אתה יודע אבל לרשום את שם ה' כמו שכתבת לעיל זה חמור ביותר, לא כותבים את שם ה' סתם ובטח שלא את השם הנ"ל. מה גם שאסור להוציא אותו מהפה בכלל.

 

אני לא יודע אם אתה יודע, אבל אם הוא היה יודע שאתה מגונן עליו ככה, סמוך עליו שהוא יסתדר לבד. (הבחור שלך מלמעלה).

רבאק, אתם טוענים שהוא בנה לבד את העולם, אבל להתמודד עם השם ה' הוא לא מסוגל? מה זה השטויות האלה.

פורסם

-1) אני יהוה אלוהיך אשר הוציא אותך מרחם אימך. תעזוב אותי בשקט, באמא'שך, ואל תתייחס אלי כל יום בתפילות שלך. קצת כבוד עצמי...



 

אני לא יודע אם אתה יודע אבל לרשום את שם ה' כמו שכתבת לעיל זה חמור ביותר, לא כותבים את שם ה' סתם ובטח שלא את השם הנ"ל. מה גם שאסור להוציא אותו מהפה בכלל.

 

Stop! Stop, will you?! Stop that! Stop it! Now, look! No one is to stone anyone until I blow this whistle!

04_whist.jpg Do you understand?! Even, and I want to make this absolutely clear, even if they do say 'Jehovah'

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ולמה בדיוק זה קרה?

איך בנאדם מתעורר ב-2 בלילה ומתחיל לחשוב על מוסריות?!

מה קרה?

אנס אותך חרדי עם כאפייה או משהוא?

אהבתי את מס' 2...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

איך אתה מגיע ב-2 בלילה לחשוב על דברים כאלה? :-D

 

 

 

 

 

בכל מקרה זה נחמד...

אלכס.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

פורסם

He said Jehovah! Ohhhhh! Stone him!

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...