Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

ברשותי פורד פיאסטה שנת 2000, 1300 סמ"ק, גיר רגיל. לפני כמה שבועות הופיעה תקלה מוזרה - במהלך הנסיעה המנוע נכבע, כאילו יש סתימת זרימת דלק. לאחר מספר ניסיונות הרכב מניע וניתן להמשיך בנסיעה. התופעה יכולה לחזור פעם אחר פעם.

בעיקר מופיעה כאשר מיכל דלק מלא בשליש או פחות. כאשר ממלא מיכל מלא - התופעה נעלמת.

היה חשש לליכלוך במיכל הדלק - המיכל נוקה, פילטר דלק הוחלף יחד עם משאבת דלק. היום לקחתי את הרכב מהמוסך ולפני שמלאתי מיכל מלא זה שוב קרה...

המכונאי אמר שאם הבעה תחזור יש לגשת למוסך מורשה כי יש חשש לאיזשהו נתק חשמלי (הצתה) או בעיה שקשורה למחשב...

 

יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הסיבה?

 

תודה מראש

פורסם

בהתחלה היה נראה כי יש בעיה של לחץ דלק, אך אמרת שניקית, החלפת פילטר ומשאבה - ועדיין הרכב נכבה.

 

יש סימפטום מקדים לכיבוי הרכב? (השתנקות, רעשים, חוסר סחיבה) או שפשוט נכבה במכה?

משכנתא זה קל

פורסם

אין שום סימפטום מקדים. בדרך כלל במהירויות נמוכות בזמן האצה. בלימה לפני פנייה או רמזור - מתחיל להאיץ ואז יש הרגשה שהלחיצה על הגז לא מאיצה יותר. מיד אחר כך המנוע נכבה. לפעמם ניתן להניע מיד ולפעמים מניע רק אחרי 5-6 ניסיונות.

הרכב אינו רועד לפני הניתוק. את האינג'קטורים ניקו לפני כשבועיים. מעניין למה מילוי מיכל מלא פוטר את הבעיה...:shock::idea: לפני ניקוי הטנק חשבתי שיש ליכלוך במיכל שצף, והיות והיניקה היא מלמטה, היה ניתן להניח, שבהתרוקנות מיכל דלק הליכלוך הזה מתחיל לסתום זרימת דלק והאוטו נכבה. אך ניקיתי את כל המערכת והבעיה חזרה כאשר היה פחות מרבע מיכל דלק...

פורסם

טוב. הפעם נראה לי שהבנתי מה יכול לגרום לבעיה שיש לי עם האוטו. על פי הסימפטומים האלה הבעיה כנראה נובעת מכך שאין כניסת אוויר לתוך מיכל דלק. סיכוי רב שהצינורית או השסתום שמבקר כניסת אויר לתוך מיכל דלק נסתמו ולכן מתחיל להווצר וואקום בתוך המיכל ככל, שהתכולה של המיכל יורדת. ככל שהנפח הריק גדל כך גם הוואקום עולה עד שמשאבת דלק כבר לא מסוגלת לשאוב והמנוע נכבה... אני נזכר שכאשר גררו את האוטו בפעם הראשונה למוסך, המכונאי לא הצליח להניע עד שפתח את מיכל הדלק...

כמו כן עצם העובדה שהבעיה נעלמת כאשר אני ממלא מיכל מלא ולא מופיעה עד שהמחוג מראה חצי מיכל - כל זה תומך בהסתברות שהבעיה היא בוואקום במיכל דלק :idea:!

פורסם

בדרך כלל יש במכסה מיכל הדלק חריר קטן לצורכי כניסת אויר חיצוני ללחץ אטמוספרי ויתכן שחריר זה סתום וניתן לנקותו.

אם כשמכסה מיגל הדלק פתוח הבעיה לא קיימת ולא הצלחת למצוא ו/טו לפתוח החריר אז ראשית החלף מכסה מיכל דלק.

בהצלחה ובברכה - רפי לין :-)

פורסם

תבדוק כאשר הרכב כבה לך , פתח את מכסה הדלק, אם אתה שומע רעש של יניקת אויר כנראה שנוצר תת-לחץ במיכל וכנראה הנשם סתום.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

טוב! אז סוף כל סוף פתרו את הבעיה - הגעתי מיואש למוסך מורשה, שם אמרו שיש להם מוסג מה יכולה להיות הבעיה ו למחרת האוטו היה תקין. נאמר לי, שהיה צריך להחליף משאבת דלק למכורית (שכבר החליפו לי לחילופית חודש לפני) ולהחליף פילטר של המשאבה עצמה. מסתבר, שלמשאבה יש פילטר נפרד שלא הוחלף יחד עם החלפת המשאבה.

בקיצור, יצאתי עם 1200ש"ח נזק אך מאז האוטו לא עושה בעיות.:-P

פורסם

מצטער, לא נראה לי מבחינה טכנית שאכן כך פתרו את הבעיה(זה צורם לי באוזן). המשאבה אינה יודעת להבדיל בין טנק מלא או חצי. אם היא עובדת בטנק מלא, היא תעבוד גם בחצי.

אולי זה מה שסיפרו לך. האם ראית שהחליפו משאבה ?. לקחת את הישנה ?. האם תיקנת במוסך אביב ?.

הגיוני יותר מה שרפי לין כתב.

אבל זה כבר לא חשוב, העיקר שאתה מרוצה.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...