Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי לקנות סובארו b4.

אני מתלבט בין השנתונים 2004-2006.

הבנתי שההבדלים הם שבשנת 2004 הרדיו דיסק ללא mp3 , הגאנטים הם 15' ולא 17', אין בקרת שיוט ופנסי ערפל, כל הדברים האלה הם די שוליים בשבילי, מה שיותר מפריע לי הוא העניין שבשנת 2004 הרכב מגיע עם מנוע בעל הספק של 138 כ"ס, זה נשמע לי קצת חלש בשביל האוטו הזה,לא? מישהו יכול לתת לי חוות דעת על האוטו? איך האוטו מרגיש? עייף? חלש?

כדאי לחסוך עוד קצת ולקנות את הרכב משנת 2006 ולקבל מנוע עם הספק של 165 כ"ס? או שזה לא קריטי ומשמעותי?

אני עובר לb4 מהונדה סיביק קופה 97, שמכרתי היום, אני יודע שההבדל יהיה גדול, אבל שוב, להונדה שלי מנוע 1600 היה 125 כ"ס, ולסובארו שהיא מנוע 2000 עם בודי הרבה הרבה יותר כבד יש רק 138 כ"ס, זה נשמע לי לא טוב, אני טועה?

פורסם

ומה אתם אומרים על הונדה אקורד 2004? הבנתי שהמנוע שלו בעל הספק של 155 כ"ס והמנוע שלו חזק ומספק.

איך היא בהשוואה לסובארו b4 שנת 2004(138כ"ס).

המחיר של שני המכוניות נעים בין 90-100 אלף ש"ח,נכון?

מסובך..לא יודע מה לעשות, הסובארו עדיפה בשבילי מכל הבחינות, גם מבחינת המראה, שלדעתי היא נראית הרבה יותר טוב מההונדה,נוחות,אבזור, אבל לא במנוע.

תשפכו לי קצת אור על הנושא הזה, תודה.

פורסם

אז כך, B4 עד שנת 2005 (כולל) מצויידת במנוע הישן יותר - שהוא גם חסכוני יותר.

ג'נט 16" במקום 17", מקנה לרכב נוחות פשוט מצויינת בכל מצב. הדגמים עם ה 17" נוחים - אבל פחות.

בנ"ל - אין MP3, אין בקרת שיוט, אין פנסי ערפל, ואין ציפוי עור להגה.

ההבדל בכוח מורגש, אבל המנוע הישן מספק נהיגה זריזה בהחלט. גם שקט וגם חסכוני.

האוטו מומלץ ביותר לקניה בגלל מחיר סביר ורמת נוחות/שקט/התנהגות משובחת בהחלט.

 

לגבי האקורד, מדובר ברכב מעולה. קצת פחות נוח, יותר ביצועיסט, וגם יותר ספורטיבי.

הבחירה בין השניים קשה ביותר. עניין של העדפות.

 

אם נוחות ושקט בנסיעה הם בראש מעיינך אז לך על ה B4.

אם אתה נהג בעל אופי ספוטיבי ותוקף פניות אז ההגה של ההונדה יענה על דרישתך.

 

בהצלחה.

 

ג'ימי

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
אז כך, B4 עד שנת 2005 (כולל) מצויידת במנוע הישן יותר - שהוא גם חסכוני יותר.

ג'נט 16" במקום 17", מקנה לרכב נוחות פשוט מצויינת בכל מצב. הדגמים עם ה 17" נוחים - אבל פחות.

בנ"ל - אין MP3, אין בקרת שיוט, אין פנסי ערפל, ואין ציפוי עור להגה.

ההבדל בכוח מורגש, אבל המנוע הישן מספק נהיגה זריזה בהחלט. גם שקט וגם חסכוני. לא מסכים, לדעתי המנוע הישן חלש ואיננו עומד ברמה הכללית הגבוהה של הרכב.

האוטו מומלץ ביותר לקניה בגלל מחיר סביר ורמת נוחות/שקט/התנהגות משובחת בהחלט. - נכון מאוד.

 

לגבי האקורד, מדובר ברכב מעולה. קצת פחות נוח, יותר ביצועיסט, וגם יותר ספורטיבי.

הבחירה בין השניים קשה ביותר. עניין של העדפות.

 

אם נוחות ושקט בנסיעה הם בראש מעיינך אז לך על ה B4.

אם אתה נהג בעל אופי ספוטיבי ותוקף פניות אז ההגה של ההונדה יענה על דרישתך.

 

בהצלחה.

 

ג'ימי

 

5 תווים

פורסם

זריזות - התנהלות יומיומית נינוחה ומספקת שלא תגרום לפקק ענק אחריך...

 

תראה, מדובר ברכב עם יכולת כביש גבוהה מאוד. כשלומדים להעריך את יכולת השילדה, זה הרגע שמתחילים לסבול מחוסר המחץ (לא לאמר אנמיות) של המנוע.

 

נכון שביחס לעדרי ה- 1600 אוטומט שבכביש ה- B4 תצליח לשמור על קצב סביר, אבל כאן זה פורום של חובבי רכב שרוצים גם להינות מהנסיעה ולא רק לשמור על קצב סביר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הדגם שנמכר בשנים 2004-2005 הוא בעל מנוע חלש יותר (138 כ"ס ) עם גאנטים קטנים יותר, ללא פנסי ערפל.

 

הדגם שנמכר משנת 2006 הוא בעל מנוע חזק יותר ( 165 כ"ס) עם גאנטים יפים וגדולים יותר,פנסי ערפל ושינויי עיצוב קלים.

 

במודל 2007 בוצע שינוי נוסף ב B4 ,הוחלפו יחידות התאורה הקידמיות והאחוריות בוצעו שינויי עיצוב קלים

ובוצעו מס' שינויים קלים מבחינה טכנית.

 

כל הדגמים מדובר ברכב מעולה,שקט נוח ואמין. קח בחשבון שצריכת הדלק שלו קצת גבוהה בגלל ההנעה הכפולה.

×
×
  • תוכן חדש...