Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש מסמכי תקינה לצורך עבודה שאני כותב בנושא שמנים

תקןDEX3 של GM

 

כמו כן מחפש כתובת של איגוד כגון API אשר מבצע בדיקות /סיווגים לשמני ממסרה -בעיקר אוטומטיות

 

 

תודה

פורסם

יש באינטרנט חומר רב. על התקן לנוזלי ממסרה אוטומטית.

יש לשים לב שיש הרבה תקנים. ולכן רצוי לבדוק עם מחלקת השירות

של יבואני הרכב. או באתר היצרן בחו"ל.

בארץ . באתר "סונול" במוצרים . יש פירוט לגבי סוגי הנוזלים לממסרה.

וכן מפרטים טכניים.

באתר "מצברי לירז" בקטלוג השמנים. יש תקנים לסוגים שביקשתה. וכן אישורי

תקינה ובדיקה.

בהצלחה. ואולי יום אחד תספר לנו. מה מיוחד כל כך. בנוזלי הממסרה

של הונדה. מיצובישי ומזדה .אשר שם צריך נוזל ממסרה יעודי. ואין אפשרות

להשיג נוזלים אילו. אלא רק במוסכי החברות ...

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

הנוזל גיר אוטו' הסינטטי נועד לאורך חיים גבוה ללא צורך בהחלפה כלל, בהרבה מיקרים שיש נוזלים מקורייים של יצרן זה או אחר, ניתן להשתמש בדקסרון 3 ללא שום בעייה, ורק חשוב להחליףאותו כל 60 אלף ק"מ לפחות.

פורסם

טעות - ואפילו טעות חמורה.

DEXRON 3 כבודו במקומו מונח .אם חסר ודחוף מאוד. אפשר להוסיף. אבל

בהזדמנות הראשונה להחליף . לשמן היעודי. או שמאוחר יותר יחלו בעיות בגיר.

והכוונה. לממסרות : מיצובישי . הונדה. פולסווגן . קרייזלר ועוד ...מהשנים האחרונות.

הנוזלים לממסרות הללו בסיסם הוא כמו ה DEXRON 3 אולם הם מתוספים אחרת ויש

הבדל בלחצים ונקודות ההבזקה שלהם.

דיון רציני בנושא לגבי נוזל ממסרות אוטו' דקסרון 3 או ATF+3 לרכבי קרייזלר יש בפורום ג'יפולוג.

כדאי להיכנס ולהתרשם.

בהצלחה . אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אתה שוכח שתיבה אוטומטית היא תיבה אוטומטית, הלחצים ואופן הפעולה די דומים במגוון התיבות השונות.

הנה דוגמא ממכונאי מנוסה שלא מתרגש מהנוזל המקורי של היצרן, שמעתי על מספר עדויות שונות ממכונאים ובעלי מכוני גירים מנוסים, שגם הם לא מתרגשים מאזהרות היצרן, שרק מעוניין למכור את הנוזל שלו.

 

אם תשאל אותי אישית, אני הייתי נצמד להוראות היצרן ומתדלק את התיבה עם הנוזל היעודי המתאים.

פורסם

אני מסכים ולכן הדגשתי שמבחינת נוזל הידראולי זה דומה .

אבל לא לשכוח שיש חיישנים שונים. יש מצנן שמורכב מחומרים שונים.

וכבר היה שירשור לפני כשנה. על פריצת מצנני קירור וממסרה אוט'.

עקב ריאקציות (תגובה) שונה של נוזלים. במערכת הקירור והממסרה האוטו'.

לכן . אני מקווה שפותח ההודעה. יעשה עבודה רצינית . ובסופה יעדכן אותנו.

כמו כן אם יש חברים נוספים. אשר למדו קצת את הנושא הנ"ל. נשמח להתעדכן.

בתודה . אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

עם חיישנים אין בעיה, לגבי השרשור של הקולרים, מדובר בתופעה שפוקדת את דגמי VAG, ולא רק, בקלומטראז' נמוך ולפני שמערכת הקירור טופלה או הוחלף הנוזל של התיבה.

הנה השרשור לתזכורת.

ודווקא תקן הנוזל ההידראולי לא דומה. דקסרון היא נוזל מבוסס מינרל שבעוד הנוזלים המקוריים של היצרים הם לרוב סנטטים.

שם לב, כי מרבית היצרנים המורים על שימוש בלעדי בנוזל יעודי, אין תדירות החלפה לנוזל והתיבה מוגדרת כ SEALED FOR LIFE.

פורסם

danniel . לפני כ 6 חודשים גם אני שאלתי שאלות על " ATF " מאז למדתי את הנושא.

ואני עדיין לא בטוח בכלום .

לכל שמן או נוזל הידראולי יש תכונות טובות ורעות . צמיגות דלילה קל למנוע לעבוד .ממסרה מחליקה בחלקה

לא כל כוח המנוע מנוצל. ואפשרות להקצפה ולכן קריאה שגויה של חיישנים. צמיגות גבוהה. היצמדות גבוהה. אולם גם

אפשרות לחימום יתר ושריפת הנוזל. או שינוי תכונותיו.

החברות : מזדה "M5" מיצובישי " P+3 " קרייזלר ומרצדס . אם אני לא טועה !!! זה אותו סוג נוזל לפי המפרט הטכני

לא לפי השם. הנוזלים הללו על בסיס סינטטי. וצריך להחליף אותם כל 160000-60000 . וזה לא טעות.

כך שנושא זה מבלבל. ומורכב . והלוואי והיה אפשרות לאמת אותו.

השירשור של "בני" שאני מחזיק ממנו ונהנה לקרוא את לשונו העשירה אפשר שהוא נכון.אולם גם אפשר שחלים שינויים

לאורך זמן. ולא עבר מספיק זמן או שהנוזל מוחלף בתדירות גבוהה. ואפשר שיש הפסדי הספק שלא מורגשים.

לפני שבוע. ראיתי נוזל סינטטי מלא לממסרות. כאשר כתוב עליו בעיברית בלבד. מתאים למיצובישי. ללא מפרט באנגלית.

היתקשרתי ליבואן והם הסתייגו ואפילו פחדו להמליץ עליו לממסרה INVENS II

כך שבנושא זה אני תמיד מוכן ללמוד .אני לא אוהב את המצב שאני שבווי בידי חברה אחת. וגם נחמד ללמוד ולהשכיל.

אני מקווה - שבני . לא יכעס. אבל בנושא זה אני צריך גם את -מרק 10 .למפרטים בדיקות מעבדה ותקנים.

ועד אז ברכב השני. - פיאט בראבו -אני ממלא דקסרון 2 כי אני מפחד. אף על פי שדקסרון 3 תואם ויותר טוב בכל מדידה

בכייף .

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...