Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר במודל 1993, קרבורטור.

 

הייתה ברכב בעיה של טורים גבוהים ,= סידרו לי אותה. יום לאחר מכן , (יכול להיות שאין קשר כלל) , החלו לפתע גמגומים עצבניים ביותר ללא שום הודעה מוקדמת. מין קרטועים כבדים, שאינם מאפשרים כלל לסוע בצורה סדירה ולעבור את ה40-50 קמ"ש.

 

מידע נוסף:

 

* הנ"ל לא התרחש לאחר תידלוק בתחנת דלק.

 

* היו פעמים רבות שהמשכתי לנסוע קילומטרים רבים, על אף שמנורת הדלק נתנה את אותותיה.

 

* בניוטראל, המנוע נשמע מותק (גם אם יפמפם המפמפם פמפומים שיקפיצו סלדי"ו לכדי 5-6K). אולם, כשמכניסים להילוך - סדום ועמורה.

 

שאלות המסתפחות:

 

א) באם מדובר במשאבת דלק, האם היא חיצונית, האם אפשר להשיג חלופית, האם החלופית יעילה באותה מידה, כמה היא עולה, וכמה ראוי לקחת על התקנתה?

 

ב) באם מדובר בסתימת עורקים רח"ל, מהן הפעולות הדרושות לשחרור הסתימות, וכמה מן הראוי לקחת על עבודה שכזאת?

 

 

תודה מראש לקוראים אשר חשקה נפשם לעזור, אך אין בהם הידע הנדרש. וקל וחומר , לאלו שהשכילו לדעת התשובה לשאלתי, ויאירו עיניי בתשובתם.

פורסם

שלום רב גרגמיל.

בהסתברות קבועה, נקוי קרבורטור יפתור את בעייתך.

החלפת משאבת דלק שלא לצורך, בגלל קרטועים של סתימת דלק בקרבורטור, משולה לזה שאבד לו שקל בחושך הןא הלך לחפש אותו באור.

בדיקה מדגמית ראשונה, יש לבדוק ספיקת דלק במנוע עובד בסרק ובעומס, על ידי פירוק הצינור המוביל לקרבורטור, והטיית הצינור לעבר בקסוק פלסיק שקוף, ובדיקת הלחץ.

ובהתאם לכך להחליט להחליף משאבת דלק, החלפת משאבת דלק מכנית היא פשוטה יחסית ועלותה זניחה, אך החלפה שלא לצורך, היא טעות טקטית, וזריקת כסף לפח.

כל הנתונים מראים, שעקב נסיעה עד לתחתית טנק הדלק, הקרבורטור נסתם.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה על התשובות.

 

צביקה, תמהני, אם הקרבורטור סתום, הכיצד אין גמגומים במצב סרק (גם תוך כדי הדבקת דוושה ופמפומים) ?

 

 

נוסף עוד מידע:

הרגע נסעתי עם האוטו , לראות הכצעקתה, והאם ימשיך במרדותו. הרכב נסע מצויין במשך 300-400 מטר, ולאחר מכן התחיל שוב לקרטע.

 

נ.ב

המשאבה איננה חשמלית? (בדומה למשאבה בהונדה לדוגמא)

פורסם

בדוק אפשרות של מסנן דלק סתום.

ואני חוזר על קביעתי הקודמת בעייתך קשורה למערכת הדלק ולא למערכת ההצתה, בדוק ספיקת דלק מהמשאבה לפני החלפת המסנן ולאחריו.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

חבל שלא ציינתה איזה נפח מנוע מצויד רכבך,

כך בעלי המקצוע שעד עכשיו אנו לך היה להם יותר כיוון.

מכוון שהנפח מנוע משתנה בין מנועים אלו וגם הזנת הדלק

ע"י המאייד מגיעים מסוגים וגדלים שונים, (2 סוגי גדלים+2 חברות שונות סולקס או וובר)

כל מאייד והתקלות השכיחות שלו. אין טעם לפרט צרותיו של כל מאייד

ראשית ציין נפח מנוע .

בברכה ניצן

http://www.shaft.co.il

פורסם

ניצן שלום רב !

הרכב מצוייד במנוע 1400 , בעל קרקבורטור סולקס כפול, בעל הרכב ביצע נקרוי קרבורטור בתחילת פברואר שנה זאת, הרכב סובל מאז מקרטועים רבים, שלא נפתרו עד היום בנוסף הוחלף מודול הצתה ומסנן דלק.

לבחור הומלץ להגיע אלי, לאבחנה ללא שום התחייבות, אך הוא סרב, בתואנה, שהוא מפחד להתקע בדרכו אלי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...