Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל אני הרבה זמן מסתובב בפורום וקורא פה (רק עכשיו נרשמתי)... השכלתי הרבה מהפורום תודה לכם!

השאלה הראשונה שלי היא מה ההבדל בין סאב רגיל שמכוון לתוך האוטו לסאב הפוך שמכוון לתוך קופסא...הבנתי זה כמו להפוך את פאזה.. אבל עדין לא הבנתי... אם אני הופך את הפאזה מה ההשפעה?

שאלה נוספת היא האם אפשר לשלם סאבוופר שמתאים למערכת SQ וסאבוופר שמתאים למערכת SPL או שזה יהיה ביזבוז ואחד מהם יהיה יותר אקטיבי והשני לא ממש יתפקד?

תודה מראש!

ודבר נוסף האם ישנה סיבה שהקיקר L7 עולה יותר מהפיונר הזה?

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=TSW3004&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=177&aff=Zap&lang=he

 

L7 - http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=S12L7&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=177&aff=Zap&lang=he

יש הבדל שהקיקר הוא 750 RMS והפיוניר 1000RMS

האם שתיהם מתאימים לאותה סוג מערכת? (SQ\SPL)

וההשערה שלי היא פשוט שפיוניר לא ידועים בתור חברה טובה לרמקולים, כמו הקיקר... האם זאת הסיבה להבדל המחיר למרות הבדל הכח?

תודה לכם!

פורסם

אין מה להשוות,

 

קיקר ברמה יותר גבוהה מהפיונייר, הסאב-וופרים האלו מתאימים ל SPL בלבד.

לי בעבר היה סאב-וופר תוצרת קיקר ותוצרת פיוניר, אין מה להשוות, הקיקר יותר מדוייק מהפיונייר.

לגבי פיוניר-פריימיר, ההשוואה אינה נכונה, כי זה הסדרה העלית של פיונייר.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

איזה מגבר צריך לקיקר? כאלו כמה וואט?

יש מגבר מומלץ? אני מתכנן לקנות את הקיקר הזה בע"ה עם מגבר רק לו ומגבר נוסף לשער המערכת...

פורסם

רשמת שקראת כאן הרבה, והשכלת.

אבל נשאר לך כנראה עוד הרבה, כי את הדבר הבסיסי ביותר לא למדת:

מערכת קונים על פי שמיעה, ולא על פי חו"ד או המלצה.

כמו שלא תקנה מסך פלזמה מבלי לראות כיצד תראה עליה שידורי טלויזיה - נכון?

כך גם לא קונים מוצר לאוזניים.

ואם כבר מדברים על השניים - שניהם גרועים.

הפיוניר פרימיום גרוע פחות.

פורסם

גרוע זה סובייקטיבי,

 

אני מכיר כאלו שהם אוהבים שיש באס, לא משנה שהוא מרוח, לא מדוייק כלל.

אני אוהב SQ, זו הסיבה שאני קניתי סאב-וופר של אינפיניטי, יש לי חבר שיש לו סאב-וופר של אלמאני, אמרתי לו שהצליל מרוח.

באמת שלא אכפת לו, העיקר שיש באס:-D

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

לא מדובר פה בחברות הללו, או כל חברה אחרת.

מדובר בלשמוע את מה שאתה הולך לקנות - זה א' ב' במדריך הקנייה העולמי. :wink:

פורסם

הקיקר L7 גרוע? שמעתי עליו דווקא דברים טובים

אני לא רוצה מערכת SQ אני רוצה יותר לכיוון הSPL

אני רוצה להרגיש כל בום בגב ושאני יוכל לשבת מחוץ לאוטו לשים מוזיקה ולשמוע אותה חזק...

פורסם

תקנה את ה-L7. חד וחלק אם אתה רוצה בומים ולהרגיש אותם. זה מה שהסאב הזה יודע לעשות.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
הקיקר L7 גרוע? שמעתי עליו דווקא דברים טובים

אני לא רוצה מערכת SQ אני רוצה יותר לכיוון הSPL

אני רוצה להרגיש כל בום בגב ושאני יוכל לשבת מחוץ לאוטו לשים מוזיקה ולשמוע אותה חזק...

אז הקיקר בכיוון של SPL.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

כמו שהוצע לך ע"י גל,

 

תבוא למפגש, תשמע כל מיני מערכות שיש לאנשים, תראה את מגוון הסאב-וופרים שיש שמה.

 

לי היה את ה CVR ה10 אינץ', הוא נותן בראש חבל על הזמן, בניתי לו תיבה 3CUFT שזה 85 ליטר, אם אתה מחפש SPL - קיקר הם בשבילך.

 

אגב, אצלי במדידה ברכב נמדד 122DB רק ע"י הקיקר CVR לבד. תחשוב למה הL7 מסוגל. :-D

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

יש לך כסף לשים על מגבר איכותי וחזק לסאב הזה? אם כן, תגדיר סכום (תקציב) ואז נביא לך דוגמאות. בכל מקרה כנס לפה ותסתכל http://a.zap.co.il/models.asp?Sog=T-Amplifier&DB27579=142855

זה ייתן לך יידע כללי לגבי המגברים והמחירים שלהם.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אממ אתם יכולים אלי לתת לי מאפיינים שאני צריך למגבר?

כאילו שיתאים לסאב הזה (הפסק מינימאלי וכו')

האם צריך גישור לסאב? או שאם אני מחבר אותו רק לסאב אין צורך?

×
×
  • תוכן חדש...