Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה מונובלוק אתם ממליצים לשימוש עם סאב של פיוניר דגם וTSW307Rו ?

קישור לסאב בזאפ-http://zap.co.il/model.asp?model_id=523095

ההספק של הפיוניר הוא 1200 וואט והוא מורכב משני סלילים,מה הדרישות שאמורות להיות לי מהמונובלוק?

כלומר כמה וואט RMS בכמה אום? והאם יש מומלצים בתקציב שלא ייעלה על 1100 שקל?

 

הגישור של הסאב במגבר 4 ערוצים שקיים לי ברכב יוחלף בהגברה ל2 אחוריים 6 על 9,כך שהקומפוננט והאחרויים יורכבו על ה4 ערוצים והסאב יחובר למונובלוק לפי המלצותיכם.

 

 

 

 

פורסם

נתוני הסאב שלך:

מפרט טכני:

סאאבוופר חדש דגם 2007 "1200W 12

צליל נקי 400W RMS

מברנת IMPP חוטי פיבר שזורים בחוזקה

3 שכבות פיבר שזורים הגורמות לרמקול להחזיק הספקים

גבוהים ולאורך זמן.

מסת מגנט כפולה להספקים גבוהים .

2 סלילים למספר אפשרויות חיבור בעומסים שונים

אפשרויות חיבור לסאב ב

4 Ohm

2 Ohm

1 Ohm

מקסימום הספק W 1200

400W NOMINAL

התנגדות 4 Ohm

תדר הענות 18-500Hz

רגישות db 89

מומלץ תיבה עם פורט בנפח של 47 עד 50 ליטר לצליל חזק במיוחד .

או תיבה SEAL ללא פורט בנפח של 30 עד 35 ליטר לצליל מדויק במיוחד .

או תיבה מיוחדת בנפח 70 ליטר עם פורט ארוך מובנה לצליל המשלב את הכח והדיוק המקסימלי של הסאב .

קוטר 30 ס"מ 12 אינ`צ.

מגנט גדול במיוחד 83 oz

משקל כולל 7.10 ק"ג .

 

-מגבר של לייטינג נותן:

250X1 RMS ב-4 אוהם

350X1 RMS ב-2 אוהם

ורק 1050W.

לדעתי לא מתאים, אבל תחכה לעוד תגובות אולי זה יספיק לך.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

מאיפה המפרט הזה?

 

חוץ מחלק אחד שלא מסתדר לי. (התנגדויות של 1 2 ו 4 אום. ? (והתנגדות רגילה של 4)

 

תחפש מגבר של 500W RMS. ב 2 אום. ואז בעתיד תוכל גם להשתדרג.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
מאיפה המפרט הזה?

 

חוץ מחלק אחד שלא מסתדר לי. (התנגדויות של 1 2 ו 4 אום. ? (והתנגדות רגילה של 4)

 

תחפש מגבר של 500W RMS. ב 2 אום. ואז בעתיד תוכל גם להשתדרג.

ת'אמת גם אני לא הבנתי ת'קטע הזה.

והמפרט מפה:

http://www.marionette.co.il/productspec.asp?id=380&name=%20TSW307R%20Pioneer%20סאבוופר

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

מה אתם עושים פה אנשים? לכו למפגש! :-D

 

יד שניה. מה ש-GTI1980 הציע :-)

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מי משקיע בכלל על מונובלוק שיש לך סאב של פיוניר שלא משנה אם תשים מונו של ליטנניג או גישור של פלטיניום תשמע אותו מרוח ולא מדוייק

אבל אם הסאב הוא 2 סלילים אז באמת תצטרך מונובלוק ובשביל הפיוניר אז יש לך את הג'נסן או הליטנינג, לא הייתי ממליץ להביא מגבר יותר יקר משניהם אלה אם כן תרצה להשתדרג בעתיד

hu: pioneer 5800mp amp: lightning audio b2.400.4 comp: octan-zr rear: pioneer 200W japan sub: kicker c12

פורסם

טריוס תודה על תהגובה הסימפטית שלך.

בכל מקרה התקציב שלי למונו כרגע עומד על 1000 שקל,בעתיד אני יישרג את הסאב כך שעדיף מונו מה שיותר עוצמתי.

פורסם

בלי לבאס כן, אבל היה לי אותו ואני באמת לא ממליץ על הסאב הזה

בכל מקרה אם כן אתה מביא את הסאב הזה רק מונובלוק יזיז אותו בגלל שהוא 2 סלילים

בתקציב של 1000 שקל הלייטינג B2.350.1 יהיה לך מצויין גם אם תרצה להביא סאב יותר חזק בעתיד

hu: pioneer 5800mp amp: lightning audio b2.400.4 comp: octan-zr rear: pioneer 200W japan sub: kicker c12

×
×
  • תוכן חדש...