Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סופ"ש הקרוב, במקביל לפורמולה-1 במונקו , יש לנו כחובבי ספורט מוטורי ישראליים יצוג נכבד במרוץ מס'-1 של אליפות טורקיה בפיאט סיינה .

אתמול, ממש לפני העלייה למטוס שוחחתי עם גידי .

מצב הרוח בשמיים וזה כבר טוב , גם ההתרגשות.

 

היום מתוכנן להם יום אימונים במסלול , מחר מקצי הדרוג וביום ראשון המרוץ עצמו.

אני מקווה לעדכן עד כמה שניתן וכמובן שנחזיק לכולם אצבעות.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אעדכן גם כשאדע פרטים

להזכירכם יצאו להתחרות : אדם פרנק וגידי קרונין (מאמנים במסלולים) רון חכים (מנהל המכירות שלנו) אילייה אושרוב(זוכה TRI האחרון) עומר ניר הוד ועירא מורסטיין. בליווי ואימון צמוד של ראם.

 

מאוד מאמין בחבר'ה,למרות שזאת הפעם הראשונה שלהם, אני בטוח שהם יעשו כואב לתורכים !!!

פורסם

אני גם בטוח שהם יעשו כואב לטורקים...אני רק מקווה שהם לקחו איתם קצת גריז :wink:

 

עכשיו קצת ברצינות,

בהצלחה לחבר'ה שנסעו, אני בטוח שלפחות חלקם יביאו כבוד....

 

בברכה

קובי

פורסם

המון בהצלחה.

 

אני בטוח שלפחות חלק יגיעו למקומות מרשימים מאוד.

 

כל הכבוד לצוות מסלולים על התמיכה וההשתתפות :!:

פורסם

אוח הקנאה הקנאה

איך הייתי מת להיות שם איתם

המון בהצלחה לכולם

ראיתי את כולם בזמן נהיגה על הסיינות ואני חושב שיש מצב טוב שכל המקומות על הפודיום יהיו צבועים כחול לבן

גל אם אפשר לארגן כמה סרטונים של החברה בפעולה על המסלול

זה יהיה נהדר

טל

:wink:
פורסם

תודה רבה על הפירגון - אני מעדכן אותם וזה נותן להם המון...

החדשות הטריות הם כאלו :

אתמול היו שני מקצי אימון והיום עוד אחד .

כרגע הסתיים מקצה הדירוג וזה סדר ההזנקה למחר :

1.תורכי

2.אדם (3עשיריות מהתורכי)

3.גידי (3 מאיות מאדם)

4.אילייה (חצי שנייה מגידי)

5.אירה

6.עומר

7.תורכי

8.רון

9.תורכייה

את שאר הזמנים וההפרשים אדע מאוחר יותר.

אז כמו שניתן לראות הסיכויים טובים מאוד . כרגע יש רק 9 מתחרים מתוך 15 אפשריים - זה לא אומר שלא יהיו תורכים או ישראלים נוספים בהמשך העונה.

יש כבר שני ישראלים שלוקחים מרוץ אחד לפחות באמצע העונה ועוד כמה ששוקלים... ויכול להיות שגם אני אקח אחד.

בקיצור מחזיקים אצבעות ונתעדכן מחר.

פורסם

וואו לא ידעתי שבלי הישראלים לא היתה בכלל ליגה , פששש

גל , מה סדר גודל של הכסף הנדרש להצטרף מירוץ בודד?

:wink:
פורסם
וואו לא ידעתי שבלי הישראלים לא היתה בכלל ליגה , פששש

גל , מה סדר גודל של הכסף הנדרש להצטרף מירוץ בודד?

 

כן,מסתבר שאנחנו מחזיקים את אליפות תורכייה בסיינה קאפ.

עלות מירוץ נעה באיזור ה15-14 K והיא כוללת הוצאת רשיון מרוצים ,יום ראשון של 2 מקצי אימון, יום שני (היום) מקצה פרי פרקטיס (לכל סוגי הרכבים) ומקצה דירוג ויום שלישי מירוץ.כל זה בליווי ואימון צמוד של ראם.

כמובן, שככל שיהיו יותר ישראלים נוכל ללחוץ את התורכים יותר במחיר. מי יודע אולי אליפות ישראל במירוצי מכוניות תהיה בתורכייה כמו שאליפות ישראל באופנועים הייתה (או עדיין ) ביוון.

פורסם
כרגע הסתיים מקצה הדירוג וזה סדר ההזנקה למחר :

1.תורכי

2.אדם (3עשיריות מהתורכי)

3.גידי (3 מאיות מאדם)

4.אילייה (חצי שנייה מגידי)

5.אירה

6.עומר

7.תורכי

8.רון

9.תורכייה

 

RESPECT !

 

שיהיה בהצלחה לכולם.

TIG Motorsport - כשחלומות ומציאות נפגשים

רחוב החורטים 6, חולון. 03-5566608

http://www.tig-motorsport.com

פורסם

וכרגע קיבלת י עידכון חם מהתנור ש:

אדם פרנק לקח מקום שני וגידי קרונין מקום שלישי.

אחריהם אילייה, רון ועירא.

עידכון מפורט בהמשך


×
×
  • תוכן חדש...