Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי מישהו אחד ששאל פה בפורום על הרמקול הזה ולא הבנתי מזה מישהו יכול להסביר מה מיוחד בו

Mitsubishi Pajero

פורסם

רמקול קואקסיאל , כדי שתבין בקלות, רמקול משולב אלמנטים כגון הפיוניר 6 על 9 הוא קואקסיאלי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

רמקול קואקסיאל זה רמקול שבו הטוויטרים מובנים על הרמקול לדוגמא:6X9

להבדיל מקומפוננט ששם המיד והטוויטר הם כל אחד בנפרד

פורסם
רמקול קואקסיאל זה רמקול שבו הטוויטרים מובנים על הרמקול לדוגמא:6X9

להבדיל מקומפוננט ששם המיד והטוויטר הם כל אחד בנפרד

אה כל 2WAY ומעלה זה נקרא קוקאסיל

?

Mitsubishi Pajero

פורסם

זה נכון - אני רק ארחיב יותר

 

יש רמקול רגיל שנקרא גם FULL RANGE ברמקול כזה הוופר מפיק את כל טווח הצלילים

רמקול קואקסיאלי (coaxial) זה רמקול שמכיל מספר אלמנטים כדי להפיק את טווח הצלילים

 

קומפוננט לצורך העיניין הוא רמקול coaxial "מפורק" כדי להציב בצורה יעילה יותר את האלמנטים בהתאם לתדרים אותם הם מפיקים....

פורסם

2 WAY (גם 3, 4 ו5) לא מחייבים שזה יהיה קואקסיאלי, יכול להיות קומפוננט 2 WAY (ככה זה לרוב) , זה רק מגדיר את מספר האלמנטים המוזיקלים של הסט.

 

בכל אופן:

coaxial = ציר משותף, כלומר - כולם מורכבים ביחד

במידה והחלקים ניתנים להפרדה זה ניקרא קומפוננט, component = רכיב, כלומר - כל רכיב בניפרד

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
2 WAY (גם 3, 4 ו5) לא מחייבים שזה יהיה קואקסיאלי, יכול להיות קומפוננט 2 WAY (ככה זה לרוב) , זה רק מגדיר את מספר האלמנטים המוזיקלים של הסט.

 

בכל אופן:

coaxial = ציר משותף, כלומר - כולם מורכבים ביחד

במידה והחלקים ניתנים להפרדה זה ניקרא קומפוננט, component = רכיב, כלומר - כל רכיב בניפרד

סבבה הבנתיייי תודהה על הסברר

Mitsubishi Pajero

פורסם
סבבה הבנתיייי תודהה על הסברר

 

ממליץ בחום לנקות את המקלדת :)

הקלידים שלך נתקעים

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

עוד פרט קטן:

קומפוננטים מגיעים בד"כ עם קרוס-אובר, שדואג לחלוקת תדרים בין הרכיבים של הרמקול (תדרים גבוהים לטוויטר, נמוכים לוופר).

 

קואקסלים לעומת זאת לא מגיעים עם קרוס כזה, ובמקרה הטוב, יש שם קבל קטן (אם אני לא טועה, זה נקרא קבל) שדואג לחיתוך מינימאלי של האלמנטים - אבל הוא פחות יעיל מקרוס מלא.

 

במילים אחרות - רמקול קואקסלי - בד"כ יהיה פחות איכותי מבחינת צליל, ביחס לקומפוננט באותה רמה.

בברכה!

יונתן.

פורסם

סיבה מאוד פשוטה למה קרוס של קואקסיאלים הינו פחות טוב מקרוס נורמאלי של קומפוננט הינה שמה שמגיע עם הקואקסיאלים הינו חיתוך של 6DB לעומת רוב הקרוסים שחותכים ב 12DB

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

וואוו וואוו כמה שטויות וכמו טעויות.

רמקול קואקסאלי לא באים עם קרוס? אולי במחירים שאתה מחפש...

רמקול קואקסאלי הוא רמקול כמו שאמרו שבנוי על ציר משותף ולהגיד ש6X9 הם קואקסאלים זה לא נכון 6X9 הוא רמקול פשוט שנבנה למטרת באס יותר מאשר מיד וטוויטר שכל השטויות האלה 5WAY או 4WAY רק מזיקים לאיכות מערכת.

רמקול קואקסיאלי הוא רמקול אשר בנוי כמו קומפוננט שמורכב מאלמנט בקוטר 6.5 אינץ בתוספת טוויטר מובנה על ציר משותף ובשפה יותר פשוטה מוגדר כרמקול 6.5 2WAY שזה גם לא בדיוק הגדרה נכונה.

רמקול קואקסאלי איכותי בהרבה יותר מה6X9 וגם מכמה קומפוננט בשוק העולמי.

כמובן שבעד המחיר שתשלם תקבל את הרמה כלומר רמקול קואקסאלי שעולה עד 800 שקל יגיע בלי קרוס או יגיע עם קבל שהורכב עליו כדי לא לתת לו לרדת יותר מידי נמוך, לעומת זאת השקעה של 1000 וקצת תפתח בפניך רמקול קואקסאלי בעל קרוס פסיבי כמו סט קומפוננט כמו הרמקולים האחורים שאצלי בחתימה. לכן להגיד את כל מה שאמרתם זה לא נכון ואף מטעה.

פורסם

קצת נמרץ לכתוב כמה שטויות - לא ?

בעיקרון כל רמקול אשר יש בו יותר מאלמנט אחד משולבים יחד במבנה אחד זה רמקול קואקסלי, בין אם קליפורניה בום 55WAY ב20 שקל

ובין אם דרייבר ב2800 שקל......

 

כמו שקומפוננט ב80 שקל של pyle הוא קומפוננט בדיוק כמו שMBQ-Q זה קומפוננט....

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...