Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

206 1.4 גיר רגיל, 2001, אחרי טיפול שמנים, טיימינג.

האוטו כבה שתי שניות לפני עמידה ברמזור, אחד מכל 30-40 רמזורים בערך.

במוסך ניקו חלק שאיני זוכר את שמו, הוציאו קצת פיח וכתוצאה האוטו מגיב טוב יותר (הגז יותר רגיש). נדמה לי שתכיפות הבעיה קטנה אבל עדיין לא נעלמה לחלוטין.

 

מה אתם אומרים? רעיונות?

 

תודה!

פורסם

כנראה שניקו את מנוע הסרק וסביר למדי שצריך לבצע טיפול יסודי יותר למע' הזרקת הדלק וכמו כן ע"י מחשב/סורק אבחון לקרוא את כל נתוני המע' והחיישנים כדי לוודא שכולם נכונים.

מהיכן אתה בארץ ומי ביצע את הניקוי?.

בברכה - רפי לין :-)

  • ספונסר פורום
פורסם

כמו שרפי כבר רשם,כנראה שניקו את מנוע הצעדים מפיח,לא תמיד זה עוזר,נראה שאין מנוס מהחלפתו בחדש,כמובן אחרי בדיקה מקיפה.

אורן

פורסם

dorki: איך בודקים את זה? אפשר עצמאית?

 

 

אגב, עיינתי בספר הטיפולים וגיליתי:

 

החלפת מנוע סיבובי סרק + בד' מחשב

מנוע שהוחלף: K2G מקורי (1200 ש"ח).

זה נעשה לפני 4 חודשים.

 

האם זה "מנוע צעדים" או שאני לא בכיוון?

 

תודה על העזרה

פורסם

אבדן תת הלחץ מורגש באופן הבא:

האם כשאתה מדומם מנוע דוושת הבלם מתקשה מייד? אם כן - זו הבעיה.

אם (כשהמנוע כבוי) אתה עדיין מסוגל לתת שתיים שלוש לחיצות כשהדוושה מתנהגת כרגיל - זו איננה הבעיה.

פורסם
אפשרות נוספת - בדוק את תת הלחץ שבמערכת היניקה. אבדן לחץ (למשל ממגבר הבלם) עלול לגרום לדימום המנוע.

 

במקרה זה אם היה קיים אובדן לחץ דרך מגבר הבלם - הטורים היו גבוהים יותר ולא נמוכים יותר (זאת מערכת שעובדת ע"י MAP סנסור ולא AFM).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...