Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי להיתקל במנוע חשמלי שניראה בידיוק כמו טורבו

ואופן הפעולה שלו כמו טורבו (ממש ניראה שבלול עם יציאה וכניסה כמו של טורבו ) אולי אני יעלה תמונות.

חיברתי היום ליציאה שלו שעון והשעון עלה לכימעט 2 באר (חייב לציין שהשעון מזייף ולא ניתן לדעת כמה באמת דוחף המנוע אוויר )

המנוע פועל על 12ולט זרם ישר, כלומר מתאים למצבר.

 

השאלה אם מחברים לא פנציומטר שיגיב בהתאם לדוושה לא יהיה שיפור ?

 

ברור שאני יצטרך יותר דלק ....

 

חשבתי לנסות ליבנות את זה על פיאט אונו מנוע 1000 קרבורטור וליראות תוצאות.

 

שווה המאמץ ? מה אתם אומרים?

 

דרך אגב הרכב גם ככה עומד להימכר אז לא מפריע לי לקלקל קצת.

 

רז...

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יצא לי להיתקל במנוע חשמלי שניראה בידיוק כמו טורבו

ואופן הפעולה שלו כמו טורבו (ממש ניראה שבלול עם יציאה וכניסה כמו של טורבו ) אולי אני יעלה תמונות.

חיברתי היום ליציאה שלו שעון והשעון עלה לכימעט 2 באר (חייב לציין שהשעון מזייף ולא ניתן לדעת כמה באמת דוחף המנוע אוויר )

המנוע פועל על 12ולט זרם ישר, כלומר מתאים למצבר.

 

השאלה אם מחברים לא פנציומטר שיגיב בהתאם לדוושה לא יהיה שיפור ?

 

ברור שאני יצטרך יותר דלק ....

 

חשבתי לנסות ליבנות את זה על פיאט אונו מנוע 1000 קרבורטור וליראות תוצאות.

 

שווה המאמץ ? מה אתם אומרים?

 

דרך אגב הרכב גם ככה עומד להימכר אז לא מפריע לי לקלקל קצת.

 

רז...

 

 

ברכב מוזרק יש חיישנים שאמורים לפצות על יחס אויר דלק, אבל אין לי מושג אם זה יפצה מעל אטמוספרי, כמו-כן

המאוורר הזה זה חרטה מוכרת שמוכרים בEBAY הרבה, אבל תנסה, מה יש לך להפסיד?

STI 2004

 

 

פורסם

לא מאוור ולא שטויות מה אי ביי.

 

אני עובד במקום שמוכרים בו שואבי אבק תעשייתיים ובנייהם יש שואבים עם מצברים 12 וולט פריקה עמוקה שניתנים לטעינה .

 

המנוע של אחד השואבים הוא מנוע בעל יניקה מישבלול (כמו טורבו) בעל 3 דרגות בכול דרגה יש 5 מניפות קטנות ששואבות אוויר.

ביציא מימנו יש 5 שעובדים הפוך לצורך פליטה החוצה.

 

גם אני חשבתי שהמנוע חרטא.

היום מישהוא הגיע עם שואב כזה וטען שהמנוע לא עובד.

מה עושים? מפרקים ונותנים לו זרם ישר לפלוס ולמינוס... וואיי לא האמנתי כמה כוח יש לו, אני מפחד לסתום את כניסת האוויר שלא ישאב לי את האצבעות.

כימעט לא ניתן לעצור את האוויר שהמנוע מוציא(ממש יוצא לחץ ) הטכנאי שלנו שלא מבין בעיניין טוען שהמנוע מוציא מעל 3 באר ושפעם הוא בדק.

 

לצערי אחי מכר את הרכב היום (באסה)

אני מנסה לשכנע חבר עם פיאסטה אוליי יש כיוון.

 

אני ינסה לעלות תמונות מחר של המנוע.

 

לדעתכם יש סיכווי שזה יצליח במידה והחבר יסכים?

רז...

פורסם

תפרק את המנוע החשמלי, תרכיב פולי במקום, ותחבר אותו לרצועה במקום המדחס של המזגן (במרוצים לא צריך מזגן)

 

והרי לך סופר צ'רג'ר ב 9.90 בלי פוטנציומטרים ובלי שטויות

 

(אני אפילו לא יודע אם צחקתי) :lol:

פורסם

ספיקה של מנוע 1000 סמ"ק (כמו האונו או הפיאסטה ב 5000 סל"ד היא 2500 ליטר !!!

(כל שני סיבובי מנוע יש מהלך יניקה אחד, שבתאוריה שואף ליטר אוויר)

 

בעברית: שתיים וחצי קוב לדקה !!!

 

עכשיו תבדוק את המנוע החשמלי שלך, הספיקה שלו תהיה עשירית מזה

 

ולכן, כמו שאמרו, חארטה !

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

אז אולי זה כול לשפר את הכח בסל"ד נמוך?

ואם הוא דוחס כ 30 PSI זה יכול אולי להועיל קצת.

 

הנפילה שיכולה להיות היא אם הוא יחבר אותו לרצועה של המזגן,

אז הכח שהוא יצטרך להשקיע יהיה אולי קטן משהוא יקבל.

 

אבל זה באמת התעסקות בזוטות,

למרות שהמחשבה יפה.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

שאלה לליאור

 

מה משנה הספיקה אם הלחץ זהה (3 באר) בטורבו רגיל או בחשמלי?

 

בוא נדבר בנדמה לי 8)

 

נדמה לי שהלחץ זהה = לטורבו רגיל + 1.5 באר עד 2 לחלשים + זמינות ליאנרית

כמובן שתהיה בעיה רצינית לתאם את זה אם החיישנים\או לחילופין לקחת קרבוטור שבנוי לטורבו כמו הרנו 5

או להחליף את כול הדיזות במקסימום באר 1 (אמרת שיש 3 מצבים) והרבה כיוונים

צחוק צחוק אבל אם ההספק כול כך גבוה תיאורטית זה אמור לפעול

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

חפשו את המילה TURBONATOR כאן בפורום ובאינטרנט.

 

כוסות רוח למת, נראה כמו הביטוי המתאים ביותר במקרה הנ"ל.

פורסם

תשובה ל E_M 777

 

לחץ של 3 באר יש ביציאה מהמנוע החשמלי כשמעבר האוויר חסום ע"י היד שלך או משהו שלא נותן לאוויר לצאת בחופשיות

 

במצב שהמפוח מחובר למנוע רכב, והמנוע יונק 2.5 קוב בדקה, ייווצר תת לחץ (ויהיה מנוע אטמוספרי רגיל)

 

אם לא הבנת, קח את המנוע שלי, שמצוייד בטורבו "מקורי" K03-S, בסל"ד של כ 5500 הטורבו לא עומד בספיקה של המנוע וההספק צונח

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

מ אחר ועד היום לא ראינו טורבו חשמלי רציני, אני מאמין שהבעיה האמיתית (כי ספיקה זה לא בעיה, יש את הטכנולוגיה לייצר מפוח חשמלי עם ספיקה שתעיף פיל מהמקום) היא אספקת החשמל למפול הזה.

סתם מתוך עניין, מה הנתונים החשמליים של המפוח הזה בעבודה?

מה צריכת החשמל שלו?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אין הגיון במפוח חשמלי!

 

המנוע מייצר הספק מכאני סיבובי. מדחס/מפוח/מגדש/ איך שלא תקרא לו, מכל הסוגים, הוא מכשיר מכאני שדורש הספק סיבובי.

 

אז למה להכניס כאן מערכת חשמלית באמצע, של גנרטור/אלטרנטור כבד וגדול, ומנוע חשמלי כבד וגדול, כל אחד מהם עם הפסדים לא מבוטלים? אין בזה שום הגיון.

 

בשביל להעבר הספק סיבובי מהייצרן=המנוע לצרכן=המדחס, צריך שני פולים ורצועה גדולה. זה הכל. וזה נקרא סופרצ'רג'ר.

 

ההספק אגב שנדרש הוא הרבה מעבר להספק שאפשר לייצר באלטרנטור של רכב רגיל. אלטרנטור אפילו גדול של רכב, נניח 90 אמפר, מייצר הספק של בסך הכל 90X12 = קילוואט אחד, כוח סוס אחד ושליש, ההספק שדרוש להניע סופר צ'רג'ר ולדחוס כמויות אויר משמעותיות הוא עשרות כוחות סוס לפחות, והרבה יותר בתלות במערכת הספציפית. זה בכלל לא באותו סדר גודל.

Jeepolog.com


×
×
  • תוכן חדש...