Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

ישנם טורבוים חשמלים שאכן עובדים ומעלים את ההספק,הבעיה היא שבגלל צריכת זרם עצומה הם עובדים לפרקי זמן קצרים בדומה לניטרו,גם 4 מצברי פריקה עמוקה לא מצליחים לספק מספיק זרם ליותר מחצי דקה,וגם המחיר..יקר יותר מטורבו רגיל כולל כל המסביב.

 

http://www.boosthead.com/home.php

 

http://turbohightechperformance.automotive.com/58625/0406tur-knight-turbo-electric-supercharger/index.html

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום לכולם

 

ממש מצחיק אותי כי בעבר התענינתי מאוד בנושא של הטורבו החשמלי ולפי דעתי מסקנה אחת יש ,שפשוט אין קיצורי דרך מי שרוצה להשיג יותר סוסים אין הרבה בררה זה פשוט ללכת על טורבו שמונע ע"י גזי פליטה או סופרצרגר ולא איזה מפוח חשמלי שלא עושה כלום מלבד להרוס ופשוט להוריד כוח מהמנוע,חוץ מזה אני דיי בטוח שיצרני הרכב הראשונים שבנו מנועים עם טורבו כמו SAAB לדוגמה עשו המון נסיוים וחישבו חישובים ואני די בטוח שהם הגיעו אחרי דקה למסקנה שמנוע חשמלי לא יעבוד שם צריך משהו יותר רציני ,ככה שכול הטרבו החשמלי שמוכרים באינטרנט זה לא יותר מלגנוב כסף מאנשים ,חוץ מזה שיצה לי כבר לראות את המנוע החשמלי של השואב אבק דרך אגב המנוע הזה קיים גם במכונות שטיפה ואני חייב לציין המנוע הזה בהחלט חזק אבל לא מספיק חזק :wink:

OPEL CALIBRA 2.0I היא לא נוסעת מהר היא טסה נמוך :twisted:

פורסם

דרך אגב בחור אחד מהעבודה שלי שהוא מכונאי במיקצוע חשב על זה בידיוק כמוני.

כשהתחלתי לחתוך צינורות נרוסטה בישביל הפרוייק הוא שאל מה אני עושה וסיפרתי לו : הסברתי לו פחות או יותר מה הכיוון ואיך אני הולך לחבר הכל ביחד.

אני חשבתי יותר ליכוון של מפסק מיתחת לפדל של הגז ורק בפול גז המנוע יעבוד.

הבחור קצת יותר רציני וחשב על נגד מישתנה שככול שהפדל לחוץ יותר ככה הנגד יעביר יותר זרם.

מיסתבר שהוא ניסה את זה כבר ליפני שבכלל עלה לי הרעיון.

 

לפי מה שהבחור סיפר היה שינוי קטן בתחילת הנסיע של הרכב אבל לאחר מיכן הוא הרגיש שהמנוע החשמלי לא מצליח לספק את כמות האוויר שהמנוע דורש.

המנוע עובד על 24 וולט והניסוי הראשון היה על מצבר אחד כלומר 12 ולכן הבחור חיבר עוד מצבר רק למנוע החשמלי.

 

הוא טוען שהיה שינווי משמעותי בפתיחה ושוב בטורים הגבוהים המנוע החשמלי אבד.

 

עד כמה שאני זוכר לבחור היה מזדה 323 94 ואני מאמין שעליה נערך הניסויי.

אחד החברים שלו טוען שטורבו על בסיס גזים בטורים גבוהים יכול להגיע ל- 1500סיבובים לשניה וטורבו חשמלי לא יכול להגיע לזה בחיים ולכן יש הבדל עצום בין טורבו חשמלי לטורבו על בסיס פליטה .

 

חייב לציין שלא הייתי נוחך בניסוי .

רז...

  • ספונסר פורום
פורסם
אחד החברים שלו טוען שטורבו על בסיס גזים בטורים גבוהים יכול להגיע ל- 1500סיבובים לשניה וטורבו חשמלי לא יכול להגיע לזה בחיים ולכן יש הבדל עצום בין טורבו חשמלי לטורבו על בסיס פליטה .

 

רז...

טורבו מגיע לכ 150000 סל"ד שזה כ 2500 סיבובים בשניה.

אורן

פורסם

איזה דכאון.

ואני תכננתי מערכת משולבת 5 מאוורים מחוברים לרצועה. ו2 אוגרים סיבירים בתוך גלגלת בד השני של הרצועה.

אבל מבדיקות מקדימות הסל"ד של אוגר סיבירי (לא בזמן אוכל) הוא כ 40 סיבובים לדקה.

 

 

ושאלה רצינית

טורבו חשמלי יכול להיות מחובר למערכת גלגלי שיניים. שישנו מהירות. מ 1 ל 10 או יותר.

כוונה סיבוב 1 של המנוע. יגרום ל 10 סיבובים של הטורבו. או יותר לפי מספר ההעברות.

(כמו מערכת של גיר ברכב) ולמה שזה לא יעבוד?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

עוד הפעם - זה עניין של הספק אוויר. אתה יכול לעשות את זה אבל כדי לדחוס אויר בלחץ של לפחות 0.5 באר בכמויות הנידרשות ממנוע בלפחות 3000 סל"ד צריך מנוע בעל הספק מפלצתי עם אספקת זרם שלא קיימת במצבר הרכב.

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

פורסם

לפותח השרשור- תקרא את זה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1812937&postcount=9

 

וזה גם מסביר מה שהרגיש החבר שלך מהעבודה:

 

דרך אגב בחור אחד מהעבודה שלי שהוא מכונאי במיקצוע חשב על זה בידיוק כמוני.

לפי מה שהבחור סיפר היה שינוי קטן בתחילת הנסיע של הרכב אבל לאחר מיכן הוא הרגיש שהמנוע החשמלי לא מצליח לספק את כמות האוויר שהמנוע דורש.

המנוע עובד על 24 וולט והניסוי הראשון היה על מצבר אחד כלומר 12 ולכן הבחור חיבר עוד מצבר רק למנוע החשמלי.

הוא טוען שהיה שינווי משמעותי בפתיחה ושוב בטורים הגבוהים המנוע החשמלי אבד.


×
×
  • תוכן חדש...