Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני שוקל קניית דיבורית בלוטוס PARROT דגם 3100 ומבקש עזרה מחברי הפורום:

1. מהוא הניסיון המצטבר לגבי היצרן כללית ולגבי הדגם הזה באופן מיוחד -אשמח תגובות מאלו שיש להם כבר את הדיבורית מותקנת ברכב שלהם.

2. האם ישנם בעיות מיוחדות - כמו הכרה חוזרת של הנייד אחרי שחוזרים לרכב, תפקוד מקביל מול מס' ניידים שכל פעם נכנס נייד אחר מזה שהיה לפני זה ברכב.

3.תמיכה בעברית - האם מלאה, תמיכב בזיהוי קולי וכך לגבי יתר הפונקציות החשבו.

4. איכות הקול, גם שמיעת אחרים וגם איך שומעים אותך

5. האם ישנו מאמר בעברית שבחן את המוצר לעומק ?

6. שרות ואחריות.

7. האם יש צורך בהתקנה של מתקין מקצועי ?, או ישנו הסבר וההדרכה להתקנה עצמית ?

 

אודה מקרב לב על תגובותיכם ועזרתכם.

פורסם
שלום,

 

אני שוקל קניית דיבורית בלוטוס PARROT דגם 3100 ומבקש עזרה מחברי הפורום:

1. מהוא הניסיון המצטבר לגבי היצרן כללית ולגבי הדגם הזה באופן מיוחד -אשמח תגובות מאלו שיש להם כבר את הדיבורית מותקנת ברכב שלהם.

השתמשתי בשלוש השנים האחרונות בדיבורית מדגם CK3300 (זהה ל-3100 אבל כוללת גם GPS). בגרסאות התוכנה הראשונות היא הראתה התנהגות קפריזית. ככל שגרסאות התוכנה התעדכנו האיכות השתפרה. ברכבי הנוכחי התקנתי דיבורית מדגם CK3100 לפני כשבועיים ואני מרוצה מאוד. יש תמיכה עברית מלאה, גם לזיהוי הקולי.

2. האם ישנם בעיות מיוחדות - כמו הכרה חוזרת של הנייד אחרי שחוזרים לרכב, תפקוד מקביל מול מס' ניידים שכל פעם נכנס נייד אחר מזה שהיה לפני זה ברכב.

הדיבורית מסתנכרנת עם עד 5 מכשירים שונים. אם נכנסים עם יותר ממכשיר מסונכרן אחד לרכב, הדיבורית תתחבר אקראית לאחד מהם. ניתן לבחור מכשיר אחר מהתפריט של הדיבורית בקלות.

3.תמיכה בעברית - האם מלאה, תמיכב בזיהוי קולי וכך לגבי יתר הפונקציות החשבו.

יש תמיכה מלאה בעברית. יש לוודא שגרסת התוכנה של הדיבורית היא אכן הגרסה האחרונה (הגרסה העדכנית היא 4.16).

4. איכות הקול, גם שמיעת אחרים וגם איך שומעים אותך

איכות הקול תלוייה במכשיר אותו אתה מסנכרן עם הדיבורית. אצלי לדוגמא, האיכות מצויינת עם NOKIA 6230, ובינונית עם PDA מסוג ETEN M600 (שידוע במודול BT נוראי).

5. האם ישנו מאמר בעברית שבחן את המוצר לעומק ?

לא נתקלתי בכזה.

6. שרות ואחריות.

יש אחריות. לא היה לי שום צורך לבדוק את טיבה. הדיבורית עבדה 3 שנים ללא שום בעיה.

7. האם יש צורך בהתקנה של מתקין מקצועי ?, או ישנו הסבר וההדרכה להתקנה עצמית ?

אין צורך בהתקנה מקצועית. ההתקנה אורכת כחצי שעה, בתנאי שיש לך נסיון בהעברת כבלים מתחת לפאנלי הפלסטיק ברכב. הדרישה היחידה היא שהרדיו שלך יהיה מחובר לרכב במחברי ISO (סטנדרטיים ברוב הרכבים האירופאיים). הסיבה היא שהכבלים של הדיבורית מתחברים בין הרתמה המקורית של הרכב (ISO זכר) לבין הרדיו (ISO נקבה), וזאת ללא צורך בחיתוך רתמות מקוריות והשחתתן. בכל מקרה יש הוראות התקנה מפורטות (גם בעברית) שמגיעות באריזה של הדיבורית.

 

אודה מקרב לב על תגובותיכם ועזרתכם.

 

תשובותיי באדום. אם תצטרך עזרה נוספת, פנה אלי בהודעה פרטית.

פורסם

ALX תודה על תשובתך המפורטת,

 

ראיתי אתמול באוטודיפו דיבורית BURY תוצ' גרמניה שיש לה גם התקן חיוג מואר שמצמידים להגה.

היא גם תומכת בעברית מלאה.

http://www.musiccom.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=191

 

כלומר בניגוד לPARROT שצריך לחייג מהנייד, שלא מנצלים את אופ' החיוג הקולי ( באחיזה ביד כמובן - סכנת חטיפת דו"ח וכמובן לא בטיחותי), במערכת הזאת ה BURY אפשל לחייד תוך כדי אחיזת ההגה, או לדפדף במסך רשימת השמות, בעבריתץ ולבחור את השם לצורך החיוג.

נראה לי מאד מיוחד ומאד מעניין, וחשבתי לרכוש אותה ולא את הPARROT למרות שכולם אומרים שהיא מערכת מעולה.

מה דעתך, האם ידוע לך משהוא על הדיבורית BURY

×
×
  • תוכן חדש...