Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אייל, מה שהבנתי, אחרי שאתה מגורש לכמה שנים, הסיכויים שלך לעבור שוב באזרחות בארץ עם הכתם הזה ולקבל שוב ויזץ תייר הם קלושים.

 

שניר, דווקא חשבתי על עבודת מובינג כדי לשמור על העבודה הקשה שהשקעתי במכון בשנה האחרונה ככה שמבחינת מבנה חסון אין לי בעיה..:-)

מה שכן הדעות חלוקות-הרבה סיפרו לי על עבודה שהיא לסירוגין (יש יום עבודה פורה מאוד, ויכולים להיות אחריו ימים גרועים מאוד כמעט בלי כסף).

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תעבוד 4 ימים בשבוע במובינג זה מספיק.

אתה מרוויח כמו 7 ימים בעגלות בקניון או יותר.

 

יש כלכך הרבה חברות מובינג שעובדים עם ישראלים,אם אתה לא עובד מספיק בראשון תעבור הלאה.

 

חוץ מזה,אתה רוצה לעשות טיול בדרום אמריקה.

אתה צריך לפחד מדברים שיעברו עליך שם.

אייל

פורסם

ללא ספק מובינג זה הדבר, לגבי המכון כושר... אתה יכול לשכוח מזה.. אתה לא תאכל בהתאם .. אתה תרד במסה .. אבל יהיה בסדר :)

 

אני הורדתי 7 קילו סה"כ בכמה חודשים האילו .. אני מנסה להעלות אותם עכשיו שוב

פורסם
ללא ספק מובינג זה הדבר, לגבי המכון כושר... אתה יכול לשכוח מזה.. אתה לא תאכל בהתאם .. אתה תרד במסה .. אבל יהיה בסדר :)

 

אני הורדתי 7 קילו סה"כ בכמה חודשים האילו .. אני מנסה להעלות אותם עכשיו שוב

הפסיכומטרי כבר דפק לי פעם אחת את התוכנית:x

עכשיו עד שחזרתי לעצמי אחרי תוכנית פיילוט מעפנה של חודש אני עוד פעם הולך לזרוק הכל לפח...:?

 

אייל, יש לך ניסיון או שאתה מכיר מישהו עם ניסיון בעבודה הזאת של מובינג?

 

לגבי דרום אמריקה- אין לי דאגה...אחרי שלא פחות מ-11 אנשים שאני מכיר אישית חזרו משם, כל המסלול כולל כל ההתראות והאזהרות כבר פרוסים לפני.

פורסם

[לגבי דרום אמריקה- אין לי דאגה...אחרי שלא פחות מ-11 אנשים שאני מכיר אישית חזרו משם, כל המסלול כולל כל ההתראות והאזהרות כבר פרוסים לפני.

 

הדבר הכי גרוע שאתה יכול לעשות לעצמך בטיול שם הוא להיות מקובע מראש למסלול מסויים - סע ותזרום ממקום למקום לפי הרגש ולא לפי תכתיבים של כל מיני "הייתי שם אתה חייב..."

 

יוסי שמתגעגע יום יום :cry:

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

קח בחשבון שללכת לעבוד בארה"ב במובינג או עגלות זה להיות תאילאנדי.

זה אומר:

אתה לא חוקי אז תמיד יש פחד של "אם יקרה משהו".

אתה עובד כמו חמור.

לא יוצא לך לראות את ארה"ב.

 

תחשוב על הדברים האלו, כל מי שאני הכרתי פה שעבד בעגלות, וזה הרבה, היו מבואסים.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

ידידה שלי עבדה בעגלות בנברסקה. כן, בחור התחת של ארה"ב, ועדיין הצליחה להיעצר עם כל שאר מפעילי העגלות.

למזלה הרב היא אזרחית אמריקאית אז לא קרה לה כלום, אבל אם בנברסקה יש מעצרים, אז זה אומר דרשני.

כלא אמריקאי זה לא 5 כוכבים כפי שציין לוטוס אליז, אלא אם כן הרגע ברחת מרצח העם בדארפור, ומניעת הויזה היא בדר"כ לעשר שנים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ואי איזה מעצבן זה, קראתי לפחות 10 תגובות של אנשים שאומרים שיש לו חברים דודה דוד אח אחות שלא היו מרוצים מעבודה בעגלות.

 

תבינו זה לא עוזר לאף אחד התגובות האלה, אלא עם כן, אתם תתנו סיבות לזה. תבקשו מהם לספר לכם מה קרה ותמנעו מאחרים לעשות את אותה טעות.

פורסם
אייל, מה שהבנתי, אחרי שאתה מגורש לכמה שנים, הסיכויים שלך לעבור שוב באזרחות בארץ עם הכתם הזה ולקבל שוב ויזץ תייר הם קלושים.

 

שניר, דווקא חשבתי על עבודת מובינג כדי לשמור על העבודה הקשה שהשקעתי במכון בשנה האחרונה ככה שמבחינת מבנה חסון אין לי בעיה..:-)

מה שכן הדעות חלוקות-הרבה סיפרו לי על עבודה שהיא לסירוגין (יש יום עבודה פורה מאוד, ויכולים להיות אחריו ימים גרועים מאוד כמעט בלי כסף).

 

 

it called black stamp and its for 10 years

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

את האמת גם אני לא מבין למה להתעקש על ארה"ב.

העלות של כל הדברים שצריך כדי לעבוד שם כמו אישורי עבודה כרטיסי טיסה וכל הסיבוכיאדה הזאת הופכת את העסק

הזה ללא משתלם ולכאב ראש.

 

שמעתי על אוסטרליה לאחרונה. מישהו יכול לזרוק כמה מילים על זה?

פורסם

אבל בא נשים את זה על השולחן , אחרי 10 שנים עם חותמת שחורה , מה הסיכוי שתקבל ויזה כלשהי לארה"ב?

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אבל בא נשים את זה על השולחן , אחרי 10 שנים עם חותמת שחורה , מה הסיכוי שתקבל ויזה כלשהי לארה"ב?

ליביו

אפסי כמעט. וזה בדיוק מה שהתכוונתי שאמרתי "גירוש לכל החיים".

 

יש עידכונים חבר'ה- עכשיו אני באמת זקוק לעצות ודעה טובה:

הידידה שעבדה בארה"ב שנה שלמה דיברה עם המעסיק שלה (שכפי שאמרתי קודם, מדובר באדם אמין והגון שאפשר לסמוך על כל מה שהוא מציע, מנסיונה של הידידה)

הוא מוכן להשתתף איתי חצי חצי בעלות של ויזת עבודה לחצי שנה תוקף. העלות היא 500 דולר לכל אחד מאיתנו.

אני מוכן לשלם 500 דולר לחצי שנה של חוקיות, נראה לי כדאי ומשתלם.

 

ולא יעזור מה יגידו, הדעה הרווחת אומרת שבחודשי הקיץ+הקריסמס בארה"ב (שזאת תקופת השהייה שלי) עושים הרבה יותר כסף מכל עבודה אפשרית בארץ.

 

דעתכם? כדאי?

פורסם

אל תבקש ממעסיק שיתחלק איתך בשום הוצאות.

כי אז אתה חייב לו.

ולמה אתה רוצה להיות חייב למישהו?

 

פגשתי שם מלא ישראלים שעובדים במובינג.לא שמרתי על קשר.

גם יצאתי עם בחורה אמריקאית שעובדת ב www.ozmoving.com/

אבל אל תגיד להם כי היא התחתנה עם אחד מהם.

 

אם אתה רוצה לעבוד במובינג,ניו יורק זה המקום.

הניו יורקים נותנים טיפים ויש הרבה חברות ישראליות.

בפלורידה נותנים פחות טיפים,החבר'ה מניו יורק לא אהבו לעשות נסיעות לפלורידה כי אחרי כל הנסיעה הזאת הם בקושי היו מקבלים טיפ.

 

תמיד הרי יהיה חסר להם עובדים בגלל שכולם באים לזמן קצר.

תגיע לשם תבדוק ב www.moishes.com/ אם הם צריכים עובדים ותבדוק ב OZ.

יש בדוכני עיתונים בניו יורק ידיעות אחרונות בגרסה אמריקאית,שם תמצא פרסומות של כולם ומודעות דרושים.

אייל


×
×
  • תוכן חדש...