Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הונדה סיויק קופה שנת 94

איך האוטו

מהירות

תאוצה

אחזקת כביש

 

האם יש פוטנציאל לשיפורים אם כן ,אז אתם יכולים לפרט דברים חוץ ממערכת פליטה וציפ

רק מכני לא קוסמטיקה

 

תודה

 

*הודעתך נערכה. להבא נא לדייק בכותרת*

פורסם
אחזקת כביש

מע"צ עושים עבודה מעולה :wink:

 

מה הדברים שאתה מחפש באוטו ומהו התקציב שלך?

אל תקנה סיויק קופה כי כולם קונים (ערסים?! סליחה על הביטוי) וזה אוטו "פוזה".

פרט, הרחב וננסה לעזור.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

אוטו פתוח לשיפורים בסביבות ה40K לא כולל ביטוח השאר הירקות

לא אוהב מכוניות בלי "תחת" כמו איביזה ו 306

 

מה רע בהונדה סיויק קופה ????

פורסם
אוטו פתוח לשיפורים בסביבות ה40K לא כולל ביטוח השאר הירקות

לא אוהב מכוניות בלי "תחת" כמו איביזה ו 306

 

מה רע בהונדה סיויק קופה ????

מצאת אחת במצב טוב?

פורסם

מבחוץ זה נירא פסדר

וגם חוץ מזה יש לי חבר שעובד במוסך וגם אני עבדתי שם

לכן לא משנה ממש באיזה מצב היא כי אני יוכל לטפל בה

פורסם
מבחוץ זה נירא פסדר

וגם חוץ מזה יש לי חבר שעובד במוסך וגם אני עבדתי שם

לכן לא משנה ממש באיזה מצב היא כי אני יוכל לטפל בה

 

בשאסי, שדי קשה לי להאמין שאין לה, לא תוכל לטפל.

חן.

פורסם
בשאסי, שדי קשה לי להאמין שאין לה, לא תוכל לטפל.

 

שאסי כמובן לא ,אבל כאלה שאיזה ערסים חרשו אליה אני אוכל

×
×
  • תוכן חדש...