Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, קודם כל אני חייב לציין, פורום מצויין כיף לקרוא כאן הודעות.

רציתי להתייעץ בקשר למערכת, קניתי פיג'ו 106 ועכשיו אני מעוניין להתקין מערכת אז ככה

התקציב הוא 3500 שקל+- ואני לא ממש מבין גדול בתחום ככה שאני אשמח לעזרה.

אני דיי נעול על רדיו דיסק של אלפיין דגם 9855 אם אני לא טועה.

לגביי כל השאר ממש אין לי מושג אז השאלה היא בתחום התקציב על מה הייתם ממליצים(מגבר, קומפוננט,סאב)?

אני יודע שבסכום הזה אין ממש סיכוי לסאונד מטורף אבל בכל זאת אפשר המלצות למשהו איכותי יחסית למחיר?

תודה.

פורסם

אם אתה רוצה להוציא את המיטב מהכסף שלך הייתי פוזל יותר לכיוון יד שניה בפורום. תמצא שם מציאות יותר ממה שאתה חושב.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
שלום לכולם, קודם כל אני חייב לציין, פורום מצויין כיף לקרוא כאן הודעות.

רציתי להתייעץ בקשר למערכת, קניתי פיג'ו 106 ועכשיו אני מעוניין להתקין מערכת אז ככה

התקציב הוא 3500 שקל+- ואני לא ממש מבין גדול בתחום ככה שאני אשמח לעזרה.

אני דיי נעול על רדיו דיסק של אלפיין דגם 9855 אם אני לא טועה.

לגביי כל השאר ממש אין לי מושג אז השאלה היא בתחום התקציב על מה הייתם ממליצים(מגבר, קומפוננט,סאב)?

אני יודע שבסכום הזה אין ממש סיכוי לסאונד מטורף אבל בכל זאת אפשר המלצות למשהו איכותי יחסית למחיר?

תודה.

 

תראה אתה לא מבין, 3500 שקל זה מספיק רק לרדיו דיסק ברמה גבוהה, עדיף שתקנה רק רדיו בינתיים בתור התחלה, לאחר מכן תתחיל לחסוך לקומפוננט, ואל תקנה יד שניה, ברמקולים זה לא טוב, תקנה רק דברים חדשים בקופסא.

שזבל היה אומר: "זה לא ככה, זה ככה"

פורסם

אני גם לא מבין כ"כ גדול.

אבל מעיון קטן ניתן להסיק HU של אלפיין 9855 מתחיל ב 2600 שקל.

ב 900 שקל לקנות קומפוננט ,מגבר , סאב ?! אין סיכוי.

אלה אם תקנה כמו שמכנים פה ->זבל סיני.

אין חתימה!!

פורסם
תראה אתה לא מבין, 3500 שקל זה מספיק רק לרדיו דיסק ברמה גבוהה, עדיף שתקנה רק רדיו בינתיים בתור התחלה, לאחר מכן תתחיל לחסוך לקומפוננט, ואל תקנה יד שניה, ברמקולים זה לא טוב , תקנה רק דברים חדשים בקופסא- לך תגיד את זה לחצי מחברי הפורום שמחזיקים רמקולים יד שניה שקנו מאנשים בפורום או שלא ומרוצים עד למעל הגג.

 

נכון שרמקולים תמיד טוב לבדוק באופן רציני, אך בין זה לבין לא לקנות בגלל שזה יד שניה יש הבדל של שמיים וארץ.

 

לפותח השרשור: ובכל זאת אמר נכון הבחור שהאלפיין בעצמו כבר יגמור לך חצי מתקציב ויותר ככה שלא תוכל להמשיך לרכוש עוד דברים (לא בשלב זה עם תקציב שכזה). אז או שאתה קונה אלפיין ומחכה לתקציב נוסף בכדי להמשיך בבניית המערכת, או שאתה יורד (לפיוניר?) ובונה לך מערכת נחמדה מאוד. ואם אתה מעוניין במערכת טובה, אין מנוס מקניית יד שניה של חלק מהמוצרים.

ולקנות זבל עם סיני עם אלפיין ? לא חבל על האלפיין?

עזוב, תבנה תקציב יותר גדול או תירד מרעיון האלפיין לשלב זה.

 

בברכה,

עידן.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

×
×
  • תוכן חדש...