Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי 2 דוחות על חנייה בכחול לבן ולא שילמתי אותם כי לא היה לי כסף וחיכיתי שישלחו לי את זה אבל עבר יותר מ4 חודשים ולא שלחו לי עדיין תזכורת

מה אתם אומרים על זה?

פורסם

יש חבר פורום מאוד מכובד וידוע שנמצא כרגע בהליכים משפטיים מול עיריה במרכז שהטילה עיקול על הוילה שלו בגלל חוב חניה של 100 ש"ח מלפני 4 שנים.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בוא תקשיב למשיהו שמבין.

1.רוב העירייות בארץ עובדות עם חברות פרטיות שמבצעות את הגבייה בשבילהם

2.אני אישית אחרי 11 שנה קיבלתי הכפלה של 2 קנסות שניתנו לרכב שהיה על שמי .סכום מקורי של כל קנס היה 70שקל

הסכום עלה ל450ש לכל דוחותץ אני גם יוסיף ויגיד ש3 הדוחות ניתנו באוטו יום לרכב בהפרש של כמה שעות.

3.למרות שבמשך השנים במשך 11 השנים לא קיבלתי שום התראה או מכתב שמכפיל את הקנס ניגשתי לעייריה ולאחר בדיקה במחשב שלהם רשום ש11 התראות נשלחו אלי אך לא הגיעו מסיבות שונות כגון שינוי כתובות.

4. מביחנה משפטית גם אם לא הגיע הדוח אלי אלה רק נשלח בדואר רשום זה כאילו שקיבלתי את הדואר

לסיכום: גש לעירייה שקיבלת את הדוח ותגיד שאיבדת אותה ושאתה מבקש לשלם את קנס המקורי .

לידיעה כללית רוב העירייות עובדות עם מכשיר שנקרא מסופון שזה פלאפון של מירס שיש בו תוכנה לרישום דוחות וכל דוח הפקח מצלם את הרכב שיש הוכחה שהוא חנה במקום הנ"ל.

פורסם
בוא תקשיב למשיהו שמבין.

1.רוב העירייות בארץ עובדות עם חברות פרטיות שמבצעות את הגבייה בשבילהם

2.אני אישית אחרי 11 שנה קיבלתי הכפלה של 2 קנסות שניתנו לרכב שהיה על שמי .סכום מקורי של כל קנס היה 70שקל

הסכום עלה ל450ש לכל דוחותץ אני גם יוסיף ויגיד ש3 הדוחות ניתנו באוטו יום לרכב בהפרש של כמה שעות.

3.למרות שבמשך השנים במשך 11 השנים לא קיבלתי שום התראה או מכתב שמכפיל את הקנס ניגשתי לעייריה ולאחר בדיקה במחשב שלהם רשום ש11 התראות נשלחו אלי אך לא הגיעו מסיבות שונות כגון שינוי כתובות.

4. מביחנה משפטית גם אם לא הגיע הדוח אלי אלה רק נשלח בדואר רשום זה כאילו שקיבלתי את הדואר

לסיכום: גש לעירייה שקיבלת את הדוח ותגיד שאיבדת אותה ושאתה מבקש לשלם את קנס המקורי .

לידיעה כללית רוב העירייות עובדות עם מכשיר שנקרא מסופון שזה פלאפון של מירס שיש בו תוכנה לרישום דוחות וכל דוח הפקח מצלם את הרכב שיש הוכחה שהוא חנה במקום הנ"ל.

 

אני לא חושב שאחרי 11 שנים מישהו יכול להגיד לך משהו. העירייה תפסיד אם תלך למשפט.

בקושי היו אז מחשבים, לא צילמו את הרכבים בתקופה ההיא ואני בספק אם העירייה תוכל להמציא לך את הדוח המקורי.

אני לא הייתי משלם והולך עד הסוף אם צריך. לא יכול להיות שהצליחו לאתר אותך רק לאחר 11 שנים, אלא אם כן לא חיית בארץ את רוב התקופה.

פורד אנגליה 1963 95% מושלמת

פיז'ו 304 קבריולט 1973

מועדון פורד אירופה

פורסם

אפשרי לבצע גביה לאחר 11 שנה, אני הייתי עובד באיזה משרד של עו"ד שהיה מבצע גביות של דוחות, גביתי דוחות מלפני 15 שנה גם.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
אני לא חושב שאחרי 11 שנים מישהו יכול להגיד לך משהו. העירייה תפסיד אם תלך למשפט.

 

איזה תפסיד ואיזה משפט?

ברגע שעירייה מרימה ידיים מול האזרח היא מעבירה את התיק לחברה פרטית של עורכי דין ואלה עושים את העבודה. העירייה לא מפסידה שום דבר גם אם אתה מנצח את חברת העורכי דין במשפט (הסיכוי כמובן אפסי). אח שלי קיבל התראה אחרונה לפני עיקול מחברה כזאת שעיריית חיפה שכרה והוא הלך לשלם כמו טאטל'ה :oops:

פורסם

כדי שעירייה (או בא כוחה, כלומר משרד עו"ד) יוכלו לגבות ממך חוב ישן, צריכים להתקיים שני תנאים :

1. תזכורת ראשונה נשלחה לכתובתך הרשומה במשרד הרישוי בתוך שנה מיום ביצוע העבירה (שנתיים אם מדובר ברכב חברה).

2. תזכורת נשלחה בדואר רשום בתוך פרק זמן שאינו עולה על שלוש שנים.

 

ברמה העקרונית - מכאן והלאה כל הנטל נופל על האזרח, למרבה השערורייה. גם אם לא הגיע לידיך הדו"ח (כל עוד נשלח בתנאים שאמרתי), הוא נחשב כחלוט, ואין באפשרותך אפילו להישפט בגינו.

עליו לעדכן את כתובתו לא רק במשרד הפנים (באופן שוטף), אלא גם במשרד הרישוי (מה שאמור להיעשות אוט', ובכל זאת נול על האזרח).

העירייה או בא כוחה אינם חייבים להמציא אישורי מסירה וכו' - מספיק רישום מחשב על הוצאת המכתב הרשום. המדינה מאמינה לבני הבליעל. מספיק שפקידה כלשהי תקליד שורה במחשב של המשרד - ועבור המדינה זה ייחשב כאילו מילא התובע את חובתו.

 

אין התיישנות, גם אחרי 70 שנה, כל עוד נשלחת הודעה מדי שלוש שנים לחייב.

 

ההנחיות הנ"ל מתבססות על בג"צ סצ'י נגד ע' ת"א (1618/97 ), בו קבעה השופטת דורנר את ההלכה הנ"ל.

 

עם זאת - לא תמיד העסק אבוד, ואם תקרא כאן :

http://www.nevo.co.il/Psika_word/shalom/ss04004984.doc

 

תראה שיש אפילו שופטים שמסכימים על כך שהחופש הניתן לרשויות מוגזם בעליל.

 

אם לא נתקיים אחד מהתנאים שכתבתי למעלה - המשך להיאבק נגד מוצצי הדם הללו. אם נתקיים (משלוח תזכורת בזמן) - אכלתם אותה - נסו להיגע להסדר תשלומים נוח ולהפחית את סכומי הריבית והעיקולים.

פורסם

תחכה בסבלנות זה יגיע.

אליי זה הגיע מעריית ראשל"צ אחרי 7 חודשים ובסופו של דבר שילמתי.

 

אם אינך רוצה לשלם עדיין חכה עוד 8 חודשים, ואם לא תקבל התראה (עקב זה שאיבדו את הדו"ח שלך

או שחכו לשלוח לך אותו) - חסכת!

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
איזה תפסיד ואיזה משפט?

ברגע שעירייה מרימה ידיים מול האזרח היא מעבירה את התיק לחברה פרטית של עורכי דין ואלה עושים את העבודה. העירייה לא מפסידה שום דבר גם אם אתה מנצח את חברת העורכי דין במשפט (הסיכוי כמובן אפסי). אח שלי קיבל התראה אחרונה לפני עיקול מחברה כזאת שעיריית חיפה שכרה והוא הלך לשלם כמו טאטל'ה :oops:

 

שיטת האיומים פוגשת את שיטת מצליח (במקרה של 11 שנים)?

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם
שיטת האיומים פוגשת את שיטת מצליח (במקרה של 11 שנים)?

 

תשמע, הדוחות של אחי הם משנת 94. כמובן נשלחו תזכורות ע"י העירייה בעבר.

פורסם

שאלה בעניין דומה,

 

באוגוסט קיבלתי דו"ח בת"א על חניה במקום לתושבי האזור בלבד (לגמרי לא בכוונה, מגרש חניה גדול כאשר היה מולי שלט שהחניה מותרת לכולם, אבל בצד שלט נוסף, אותו לא ראיתי, שהחניה לתושבים בלבד..).

 

אך הפקח רשם צבע רכב שגוי ובגלל זה לא שילמתי את הדו"ח (קראתי שבמקרים כאלה אפשר לבטל אותו).

 

עד כה לא קיבלתי את הדו"ח בדואר,

האם יתכן שהעירייה ביטלה אותו על דעת עצמה?

×
×
  • תוכן חדש...