Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי שמי שנוהג בדרך שמומלצת בשירשור הזה, נענש פעמיים ואפילו יותר:

1. בפעם הראשונה הוא נענש בכך שבסופו של דבר הוא ישלם את הקנס, במקרה הטוב הסכום יהיה סכום המקור ללא ריבית.

2. בפעם השנייה הוא נענש בכך שהוא לא מוריד את העניין מסדר יומו. שימו לב שפותח השרשור מוטרד מאוד מהעניין.

 

אני מאמין בשיטה שונה קיבלתי דו"ח? שילמתי מיד מה שאפשר לי לשכוח במהירות מהעניין ולא לחשוב עליו ייתר על המידה.

פורסם

עד כה לא קיבלתי את הדו"ח בדואר,

האם יתכן שהעירייה ביטלה אותו על דעת עצמה?

 

כמה נחמד, הדו"ח הגיע היום בבוקר, 21 שעות אחרי פרסום השאלה :x

 

הדו"ח המודפס שקיבלתי כבר כולל תוספת פיגור של 50%.

 

האם ההודעה הראשונה בדואר לא צריכה להיות על הסכום המקורי?

דו"ח ששמים על החלון אין שום וודאות שאכן יגיע לבעל הרכב..

האם העירייה לא חייבת לשלוח אותו גם בדואר בתקופת התשלום הראשונה?

פורסם

יש לך חודשיים לשלם אותו עם הסכום המקורי.

אחרי זה, זה עם תוספת ה-50% וכן הלאה.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

האם ההודעה הראשונה בדואר לא צריכה להיות על הסכום המקורי?

דו"ח ששמים על החלון אין שום וודאות שאכן יגיע לבעל הרכב..

האם העירייה לא חייבת לשלוח אותו גם בדואר בתקופת התשלום הראשונה?

 

אכן, ההודעה הראשונה צריכה להיות על הסכום המקורי, ככה בעיריית חיפה נוהגים איתי לפחות...

 

 

אממ,

אמא שלי עשתה כמה וכמה דוחות ואבא שלי לא שילם אותם,

שללו לשניהם את הרישיון לשנתיים, ואחרי זה עשו טסטים מחדש.

אבא שלי היה בשלילה כי הוא נתפס ב170 :|

 

נשללו רשיונות בגלל דוחות חניה? ולשניהם? ככה סתם?

×
×
  • תוכן חדש...