Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתגר טכני !

 

במסגרת פרוייקט שבניתי, מקלט לתדרי חובבים לתחום ה-20 מטר, ייצרתי מדבקה לפנל הקידמי של המקלט (מצורפת תמונה מקובץ VISIO), הבעיה שנותרה לי היא לבצע קדחים מדוייקים עבור מפסקים ופוטנציומטרים בקוטר 5 מילימטר וגם 10.5 מילימטר בנייר פוטו.

יש למישהו רעיון כיצד ניתן לבצע זאת בצורה קלה ומדוייקת באמצעים בייתים ?

 

תודה רבה לעוזרים

מדבקה לפנל קידמי מקלט SSB-2.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

את החורים הקטנים (5MM) הייתי עושה בזהירות עם מקדח עץ מהסוג עם השפיץ במרכז והזיזים בקצוות ביד, ללא מקדחה.

את החורים הגדולים יותר הייתי עושה לאט ובזהירות בעזרת מחוגה בעלת שני חודים.

פורסם

ניסיתי לעשות את הקדחים בעזרת מקדח וגם בעזרת מחוגה עם שני שפיצים כפי שציינת התוצאה עגומה מאוד מכיוון שהמקדח וגם השפיץ של המחוגה לא חותכים את הנייר אלה מגרדים או

תו.

הצלחתי כבר לזרוק לפח 3 ניירות פוטו של HP בגודל A4 והדרך עוד ארוכה.

 

נסיונות נוספים שעשיתי ללא הצלחה

1. בעזרת השפיץ של המלחם כאשר הוא חם ביצעתי חורים די יפים אבל החום גורם לכוויות בצבע חום מסביב לקדח.

איזה כייף לי :)

פורסם

כל כריכייה (כזו שכורכת ספרי דפוס וכד') תוכל לעזור לך.

הם מחזיקים מקדחה שולחנית עם מקדחי נייר מיוחדים. המקדחים הללו חלולים והתוצאה חלקה ועגולה.

אם מדובר ביח' בודדות, אני משוכנע שאפילו לא ייגבו ממך תשלום. החשש היחיד שלי הוא שלא זכור לי שנתקלתי במקדח בקוטר 10.5 מ"מ, כל אלו שראיתי היו פחות או יותר בגודל 5 מ"מ אך בהחלט ייתכן שיש גם גדולים יותר.

 

בהצלחה,

רפי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם

מרק - אם הצלחת עם החוד של המלחם , תעשה חור קטן יותר , ואז כשתכניס את המפסק הוא יכסה את הכתם .

 

אופציה נוספת - תעשה X עם סכין יפני ותכניס את המפסק דרכו .

פורסם

קח משהו בגודל הרצוי ותחתוך עם סכין יפנית מסביב (או בתוך, תלוי בגודל)

 

עוד רעיון - תאלתר משהו על בסיס מחורר/ תפרק מחורר ותשמש ברכיביו

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

שלום מארק.

יש פאנצ'ים קטנים שבדרך כלל משתמשים בהם ע"מ לחורר אטמים.

עוד מעט אעלה תמונה של אחד.

קו---------------------------------------

פורסם
אולי מחורר נייר יכול לעזור לך באחד מסוגי הקדחים (אני לא יודע את קוטר החורים שהוא יוצר)?

 

ניסיתי אתמול עם מחורר ניר הקדח שמתקבל הוא בקוטר 5 מילימטר והתוצאה מצויינת, אבל לא ניתן לבצע חירור עמוק בתוך הנייר מכיוון שלא ניתן להכניס את הנייר לתוך המחורר.

ציינתי בשרטוט רק שתי מידות אבל יש עוד קדחים בקוטר 6.5 מילימטר וגם 3 מילימטר.

איזה כייף לי :)

פורסם
מרק - אם הצלחת עם החוד של המלחם , תעשה חור קטן יותר , ואז כשתכניס את המפסק הוא יכסה את הכתם .

 

אופציה נוספת - תעשה X עם סכין יפני ותכניס את המפסק דרכו .

 

גם את זה ניסיתי הבעיה שקשה לשלוט על איכות הקדח מכיוון שנשארים קצוות חרוכים שלאחר מכן גזרתי בעזרת מספרים קטנות לחיתוך ציפורני נשיםן אבל זה עדיין לא מספק אותי.

איזה כייף לי :)

פורסם

צינור מתכת או נחושת של גז או משהו דומה

 

קוטר ממש קטן

 

תשחיז את השוליים

 

קח פלטת MDF ושים על הרצפה

 

שים את הקרטון על ה MDF

 

קח את הצינור שים מעל המקום שאתה רוצה לנקב

 

תן מכה עם פטיש , וואלה ( ווא-לה בצרפתית לא בערבית) ויש לך חור בלי שוליים

 

או שתיקח מנקב חגורות ( גלגל עם כמה ראשים שחותך חגורות מעור)

 

יותר יצירתי מזה?

פורסם

תשתמש במחוגה עם שני חודים כדי לסמן את גבולות המעגל שאתה רוצה לחתוך .

בעזרת סכין יפנית או סקלפל תחתוך את פנים המעגל בצורת + , תוכל לנסות לחתוך עם כמה קטרים בתוך המעגל זה יכול להקל .

קפל את המשולשים שקבלת פנימה , לצד הלא מודפס של הדף , ואני מאמין שמשם כבר תבין את הרעיון .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

הפתרון הוא כמובן Hole Puncher כדוגמת זה:

intr3882.jpg

 

 

פתרון יותר אלגנטי הוא לגשת לחנות שלטים, יש להם מכונה שחותכת בנייר ויש להם דפי מדבקות ואפשרות להדפיס עלייהם. צריך לתאם איתם באיזה פורמט הם יכולים לקבל את התמונה כדי שהמכונה תדע לחתוך.

 

מעבר לזה הפתרון הטוב ביותר הוא לגשת לחנות שמייצרת פנלים לקיטים, יש חנויות שעוסקות בזה.

×
×
  • תוכן חדש...