Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם יש הבדל: אם יש קבל אחד מותקן או שני/שלוש קבלים של 1F המחוברים בטור למערכת באוטו.

 

הוא צודק.

לא צריך יותר מ 2F.

בנוסך חס ושלום שתחבר 3 בטור.

 

קבל בטור הוא נתק.

 

אתה מחבר את שלושת הקבלים במקביל (איך אף אחד לא שם לזה?!)

 

כלומר כל הפלוסים ביחד , כל המינוסים ביחד.

 

אין לך מה לחבר 3 , מקסימום שניים.

 

זה וזה וזה,

 

ממתי חיבור של קבלים בטור יגרום לנתק? יש אולי תיאוריה חדשה שאני עדיין לא מכיר? אולי אתה יכול לחדש לי?

חיבור של קבלים בטור יגרום להקטנת הקיבוליות הכללית.

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
:shock: :shock::shock:

לא באמת. אם הנושא באמת מעניין אותך אתה יכול לקרוא את הקישורים הבאים:

http://study.eitan.ac.il/sites/index.php?portlet_id=110514&page_id=42

http://study.eitan.ac.il/sites/index.php?portlet_id=110514&page_id=39

אני כבר לא יודע מה לומר. אז באמת שלא חייבים להגיב אם לא יודעים.

כנראה שאני זורק את התואר לפח באמת. תואר :confused::shock: מעניין אותי לדעת באיזה תואר אתה מתהדר? ומי נתן לך את התואר הנ"ל?

שמישהו אחר יענה. אני חושב שזה רצוי אני הולך לנוח. מנוחה נעימה וחג שמח.

 

בידידות, :roll::lol:

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אף אחד עוד לא נתן לי תואר כי אני עוד לומד אותו , וזה תואר ראשון בהנדסת חשמל.

דבר שני מה שאתה אומר נכון מתמטית .

כאשר מחברים קבלים בטור ככה הם יהיו מחוברים למקור אות AC.

אם תחבר אותם ככה ב DC מה שיקרה זה שהקבלים יטענו עד שיגיעו למקסימום . מה שיקרה אז זה נתק.

 

ככה הרי טוענים קבל לרכב. אתה מחבר בינו ובין ה(+)מנורה של 12 וולט. ברגע שהמנורה כבתה אז הקבל טעון. למה היא כבתה? כי יש נתק. הקבל מלא ואיננו מעביר עוד מטענים.

 

את מה שכתוב שם למדתי כבר בכתה י"ב...

פורסם

אני כבר מבולבל מגברי ממה שהולך בת'רד הזה.

 

שלו, אני מניח שאתה יודע את זה, וסתם לא שמת לב, או שאני פשוט לא מבין כבר מה הולך בת'רד הזה( שזה מאוד אפשרי).

אנחנו פה מדברים על מערכת חשמל של רכב. שכמו שכולנו יודעים עובדת במתח DC.

הקבלים שיש ברשות NADER מטרת חיבורם הוא לייצב את מתח הכניסה למגבר כלומר למנוע נפילות מתח נכון?

אוקיי. אז, קבל, בטור למשהו שזורם בו זרם DC=נתק. קבל בטור למגבר שמצד אחד שלו המצבר ומצידו השני מחובר המגבר= נתק.

זה כולנו יודעים.

 

חיבור קבלים בטור מוריד את הקיבוליות הכוללת.

אני לא רואה מטרה לחבר כמה קבלי בטור בטח שלא ברכב למשהו.

 

אם רוצים להשתמש בכל יכולת הקיבול של הקבלים, מחברים אותם במקביל אחד לשני ובסופו של דבר במקביל גם למגבר.

באופן חיבור זה הם עוזרים לייצב את המתח ומונעים נפילות חזקות.

 

מה, מו, מי המטרה של חיבור כל הקבלים האלה לא הבנתי.

אם אתה מתקין מצבר פריקה עמוקה ואלטרנטור חזק אני לא חושב שיש טעם בהם, אבל האמת? אני גם לא חושב שהם ממש יזיקו.

 

מפה הבמה שלכם, בבקשה כל אחד שכותב משהו שיכתוב ברור, יש לי כבר סלט במוח מהת'רד הזה.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אמיר,

 

אני אנסה לעשות קצת סדר בסלט שנוצר בתרד הזה:

 

1. קבל/ים יהיו מחוברים במקביל למתח (המצבר) ובמקביל לצרכן (המגבר/ים).

2. במקרה של כמה קבלים, אין מניעה חשמלית שהקבלים יחוברו (בינהם - בינם לבין עצמם), במקביל או בטור.

3. כאשר נחבר 2 קבלים (בינם לבין עצמם) בחיבור מקבילי, הקיבוליות הכללית של הכבל תהיה סכום הערכים של 2 הקבלים ביחד, על פי הנוסחה הבאה: CT = C1 + C2.

4. כאשר נחבר 2 קבלים (בינם לבין עצמם) בחיבור טורי, הקיבוליות הכללית של הכבל תהיה קטנה יותר מהערך של כל קבל בנפרד, על פי הנוסחה הבאה: 1/CT = 1/C1 + 1/C2

 

אני מקווה שהצלחתי לעשות טיפה סדר בבלגן,

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

מודע למה שאמרת שליו.

אני מקווה שגם כולם.

בכל אופן אין טעם חבר 2 קבלים בטור( ברכב כשרוצים שהכבל יהיה גדול ).

בכל מקרה גם אם הקבלים מחוברים בטור בינם לבין עצמם, ביחס לצרכן הם צריכים להיות מחוברים במקביל.

 

זהו, אני חושב שסגרנו את נושא חיבור הקבלים.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
אני לא עושה שום חישוב.

אפילו עם הוא לא נציל בצורה הקשה ביותר (הבנתי שזה CLASS A) , אז זה אומר שהוא משתמש בכל מה שהוא לוקח.

1200 וואט בתוך רכב ? נראה לי שאוזניים לא ישארו לך מאוד מהר. שלא נדבר שמגבר שעובד על המקסימום שלו כל המזמן לא יחזיק במיוחד שזה לא מגבר חדיש וזה מגבר של חברה שלא תכננה נראה לי שיעבוד באקלים הים תיכוני/אפריקאי שלנו.אני מבין שבנבדה /אריזונה ני מקסיקו לא חם בקייץ ?!!

 

נכון שמומלץ תמיד שיהיו רזרבות . בשביל זה קבלים קיימים לרכב. חברות מכובדות כגון רוקפורד על דגמים מסויימים שמושכים הרבה חשמל מדגישים שיש לחבר קבל בגדול מסויים ואף מסבירים מה הגודל. בטוח , כי חברות "מכובדות" כמו רוקפורד לא מוודאות שבכניסה למגבר הזרם שנכנס למעגלי ההגברה יעבור ייצוב . יש תנודות במתח כניסה כי האלטרנטור עובד בין 12 ל14.4 , כול חברת רכב יודעת את זה ולכן כולן לוקחות בחשבון את זה ועושות ייצוב . חברות "מכובדות" שרוצות לשים מגברים חזקים אבל לא יודעים או לא רוצים להכנס להוצאה לא עושות ואז הן דורשות קבל שייצב את המתח כניסה

חברות היי אנד כמו מקינטוש יודעות לעשות את זה ככה שלא צריך

 

חברות כמו אטון יצרו בכוונה חיבורים ייעודיים לקבלים במגברים מתוך כוונה שתחבר כזה. כי לאטון עשו את המגבר חברה אמריקאית , וכנ"ל הם עשו את זה יחסית זול

 

.

עצם העובדה שהחברה של הליקס נותנת מוצר כזה אומרת שיש בעיה עם החברה הזו

 

לא חייבים למלא את מונה ההודעות אם אתה לא מבין ולא יודע .

 

לנאדר לא צריך קבל מה שצריך זה אלטרטור משודרג שיתן את המתח הנדרש ומצבר פריקה עמוקה , וזה יעשה את העבודה הכי טוב

קבל ממלא את עצמו מהמתח של האלטרנטור ו/או המצבר כך שהוא מהווה צרכן נוסף . אל תבזבז את כספך על דברים לא מועילים . אם המגבר שלך צורך את הכמויות האלו ממילא הקבל יפרוק את המטען שלו כ"כ מהיר עד שזה לא יעזור לך .

 

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

אם לפחות היית מסוגל להסביר את עצמך ואת כוונתך כמו בנאדם הייתי גם עונה לך.

כדי שתלמד משלו וגם ממני שאולי לשנינו מדיי פעם הפיוז טיפה קופץ אבל בסוף יש הסבר הגיוני.

 

ההודעות שלך עברו כל גבול . ההתנגחות הזו בי היא חסרת גבול. אני ממש לא מתחרט על ההודעה הפרטית מלפני כמה חודשים.

אתה כותב שטויות במיץ.

 

***נמחקה הערה גזענית, טיפשית ומיותרת***

פורסם
אם לפחות היית מסוגל להסביר את עצמך ואת כוונתך כמו בנאדם הייתי גם עונה לך.

כדי שתלמד משלו וגם ממני שאולי לשנינו מדיי פעם הפיוז טיפה קופץ אבל בסוף יש הסבר הגיוני.

ההסבר ההגיוני הוא שחברות טובות שמייצרות קלאס A יודעות היטב כמה זרם המגבר יצרוך , והן יודעות שבנבדה /אריזונה/ניו מקסיקו יש אקלים חם יותר מארצנו , ויתכן מאוד שיקנו את זה שם ולכן לומר על אקלים ו/או צריכת זרם שדורשת קבל זה שטות

ההודעות שלך עברו כל גבול . ההתנגחות הזו בי היא חסרת גבול. אני ממש לא מתחרט על ההודעה הפרטית מלפני כמה חודשים.

אתה כותב שטויות במיץ.זה ברור לי לחלוטין שאתה לא מתחרט , כי עדיין לה הבנת שצריך גם לנהוג בתרבות דיון מסוימת , ואחד מכלליה ,מיוחד בפורומים ,ה לא לזרוק דיעות לא מבוססות במסווה מדעי כביכול ,מטעות את האנשים שיקראו את ההודעות . ועוד לספר שיש לך תואר , שזה בכלל אמור להעניק אמינות לשטויות שנועדו לתקתק את מונה ההודעות .

הבעיה היא שיכנסו לכאן אחרים שיחשבו שטאתה צודק וילכו לקנות את השטויות האלו וישלמו במיטב כספם

 

***נמחקה הערה גזענית, טיפשית ומיותרת***

אני מציע לך להפנים את החוקים שנהוגים בכול פורום , וזה כולל את צורת הדיבור ואת זה שאם אתה לא יודע אל תגיב , ואם אין לך משהו מהותי לתרום גם אל תגיב

יהודה

בברכה יהודה

פורסם
אם לפחות היית מסוגל להסביר את עצמך ואת כוונתך כמו בנאדם הייתי גם עונה לך.

כדי שתלמד משלו וגם ממני שאולי לשנינו מדיי פעם הפיוז טיפה קופץ אבל בסוף יש הסבר הגיוני.

 

ההודעות שלך עברו כל גבול . ההתנגחות הזו בי היא חסרת גבול. אני ממש לא מתחרט על ההודעה הפרטית מלפני כמה חודשים.

אתה כותב שטויות במיץ.

 

***נמחקה הערה גזענית, טיפשית ומיותרת***

 

 

זה וזה וזה,

 

כאשר הפיוז יקפוץ לי, אני מבטיח לך שאתה תדע את זה. :2gunfire:

 

דרך אגב, תודה לך על האבחנה שביצעת לי.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

יאאללה, לנושא הבא, די..

 

כולנו חברים כאן (וזה הכי חשוב, לא?..),

 

בסך הכל תרד' , אז ... הלאה...

 

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תפעיל את המערכת 20 דקות באוטו מונע בלי קבל

 

תפעיל את המערכת באוטו מונע 20 דקות עם קבל

 

אם תרגיש הבדל תדאג להאכיל את החמור של המשיח כי הוא בטח רעב מהדרך הארוכה

פורסם
**התגובה נמחקה**

 

אלי, זה שאתה לא מכיר אותו לא אומר שאף אחד לא מכיר. ואני חושב שאתם צריכים להתייחס אליו אחרת, כי אתם עושים לו פה עליהום. נכון, אתה מכיר את שלו, אבל זה אומר שכל מה שהוא כותב נכון? אותו הכנ"ל עלייך עליי ועל שאר חברי הפורום. אם הבנאדם אומר משהו בנושא, זה כנראה כי הוא למד\קרא\שמע על זה ממקור נאמן, ולא סתם בא לשחק איתכם כי "בא לו". וזה לא שאני בא להגן עליו או משהו כזה, אבל תתייחסו אליו ולידע שלו בכבוד, כמו שנותנים לכם פה. גם אני, גם אתה וגם הרבה מחברי הפורום פה לא פעם מתווכחים על נושא כזה או אחר, אז זה אומר שאני\אתה\חבר פורום אמורים להיות מנודים? נו באמת.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

איפה מה שכתבתי?

 

ושומכר. אני לא אמרתי שהוא תמיד טועה. או ששלו תמיד צודק.

שניהם טועים לפעמים ושניהם צודקים. כמוני וכמוך וכמו כולם.

 

העיניין זה צורת הדיבור. והעובדה. שהוא מעולם הראה את פניו. ואף אחד לא מכיר אותו!

 

אני יתקן דבר אחד שכתבתי מקודם. ולא ראיתי. הכוונה היא לא שהוא לא יודע כלום!

זה שהוא לא ידוע! (לא מוכר) וכולם מכירים את שלו.!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...