Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי יותר מתנהגת - 205GTI או 106 ראלי MK2?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם וויכוח, מי מהן יותר מתנהגת, ומה הם הייתרונות של אחת על פני השנייה?

GTI עם מנוע MI16 1900CC או 106 ראלי MK2 מנוע 1600CC כמובן.

תודה למשתתפים בדיון!

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אין 205 GTI עם מנוע MI מקורית , אולי תספר לנו מה הרכב הזה ספציפית ואנשים יוכלו לעזור.

 

חוץ מזה - התנהגות היא ענין של טעם.

שתיהן מכוניות נהיגה נחמדות מאוד , כאשר אני אישית הייתי מעדיף את ה205 בתור רכב סופי שבוע ספורטיבי ואת ה106 כרכב יום יומי יותר.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
סתם וויכוח, מי מהן יותר מתנהגת, ומה הם הייתרונות של אחת על פני השנייה?

GTI עם מנוע MI16 1900CC או 106 ראלי MK2 מנוע 1600CC כמובן.

תודה למשתתפים בדיון!

 

אני חושב שיש לנו די שרשורים על הרכבים הנ"ל .

 

תעשה חיפוש בנידון .

 

בגדול , ה 205 מושתלת MI היא הרבה יותר חזקה . דש מתפרק . השתלה לא חוקית , למרות שאפשר "לסבן" קצת את כולם בנידון .

 

ה 106 בסיבובים הדוקים טובה יותר . חוקית לגמרי .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
ה 106 בסיבובים הדוקים טובה יותר .

 

:mm_yeah:

 

גם בגלל ההגה העדיף לנהיגה כזו.

 

ב-205 ההגה קצת כבד מידי ומקשה לנהוג בכייף.

 

של ה-106 כמעט מושלם.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

אתה קצת מסוונר מהאוטו שלך לדעתי .

 

אמנם ה 106 עם הגה מעט ( עם דגש על מעט ) טוב יותר ואיך שהוא היא דביקה יותר .

 

אבל החסרונות שלה גדולים ביחס ל 205 .

 

קודם כל מקום לרגליים . הדש בורד מפריע לרגל ימין . בניגוד ל 205 .

 

אח"כ נגיע לדוושות , שמשום מה ממוקמות ימינה וצפוף . מאעפן . בניגוד ל 205 .

 

ואל תגיד לי הדש בורד וכו'... אנחנו מדברים על נהיגה נטו .

 

ככה שלדעתי לפחות , הן משתוות .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

לפי ראות עיני, הראלי עושה לה בית ספר.

אבל אולי זה רכב שפשוט יותר קל לנהג אהבל כמוני לסובב.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

הנה, אני לא לבד, גם אותי הדש מצד ימין מחרפן!

 

את האמת יש חסרון כלשהו בתנוחת ישיבה, או שאתה קרוב ונתקע עם הרגל בדש או שאתה רחוק ויש בזה משהו לא נוח.

 

בכל מקרה מסיבוב שעשו לי על MI16 עם קרב' גדולים והרכב חזק הייתי מעדיף בהרבה את ה MI16 מאשר את הראלי! המנוע בראלי קצת עצל! ולעומת MI16 אין מה להשוות בכלל!

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

העלת סוגייה כואבת בקשר למרווח רגליים... היה לי את זה בהתחלה שנהגתי הרבה במאזדה ואז קיבלתי לידיים את ה106 בהתחלה תנוחת הישיבה הייתה נראית לי מוזרה משהו... אחרי שבוע כבר התחלתי לתכנן איך לעזאזל אני מנסר את הדש בורד המזדיין הזה ששובר לי את הרגל!! התרגלתי אבל :twisted:

בקשר להשוואה לא יודע להגיד, לא נהגתי על GTI אבל ה106 בהחלט מספקת אותי כרגע ולא הייתי מחליף אותה ברכב מיושן יותר בכל אופן.

 

אבי.

פורסם
הנה, אני לא לבד, גם אותי הדש מצד ימין מחרפן!

 

את האמת יש חסרון כלשהו בתנוחת ישיבה, או שאתה קרוב ונתקע עם הרגל בדש או שאתה רחוק ויש בזה משהו לא נוח.

 

בכל מקרה מסיבוב שעשו לי על MI16 עם קרב' גדולים והרכב חזק הייתי מעדיף בהרבה את ה MI16 מאשר את הראלי! המנוע בראלי קצת עצל! ולעומת MI16 אין מה להשוות בכלל!

 

עמית.

 

תעשה לי טובה אנחנו מדברים על רכבים סטנדרטים ולא על מכוניות שעברו מי יודע מה חמוצים.

במחיר שאתה תמצא תייבא ותשתיל מנוע MI קרבורטורים ושאר סבטוכות אני יכניס מנוע GTI עם כמה חמוצים משלי והרכב יסע חזק מספיק כדי שתגיד די.

 

אבי.

פורסם

ומה הקשר? אתה עוד אחד שמסונוור מהרכב של עצמך?

 

הוא שאל לגבי השוואה בין 205 MI16 ל GTI ל106 ראלי, עניתי את מה שהיה לי.

 

תכניס שם מה שבא לך, אבל לגבי השאלה ששאל פותח הת'רד התשובה שלי רלוונטית!

 

בכלל מכוח המנוע בראלי אני לא תופס

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
אתה קצת מסוונר מהאוטו שלך לדעתי .

 

אבל החסרונות שלה גדולים ביחס ל 205 .

 

קודם כל מקום לרגליים . הדש בורד מפריע לרגל ימין . בניגוד ל 205 .

 

אח"כ נגיע לדוושות , שמשום מה ממוקמות ימינה וצפוף . מאעפן . בניגוד ל 205 .

 

ואל תגיד לי הדש בורד וכו'... אנחנו מדברים על נהיגה נטו .

 

ככה שלדעתי לפחות , הן משתוות .

 

אכן מעט מסנוור, אבל עם סיבה.:-)

 

חברים, אני לא מרגיש בעיה עם מיקום הדשבורד והוא לא מפריע לרגל ימין.

ואני 1.73 ורזה.

 

לגבי סידור הדוושות, אכן סידור לא מוצלח לנהיגה ספורטיבית, הן ממוקמות מעט קרוב מידי אחת לשניה ומסודרות בצורה לא טובה,

גז נמוך, בלם באמצע וקלאץ' גבוה,

במקום הסידור האידיאלי של שלושת הדוושות בגובה אחיד.

 

מעבר לכך, כפי שגם דניאל ציין, הרבה יותר קל וכייף לנהוג בה מהר, עם ה-205 אתה צריך להתאמץ יותר מידי ולדעתי זה לא משתלם.

וגם תנוחת הנהיגה בה והמושבים פחות טובים.

 

ואגב, זה ידוע שה-106 וה-306 "לקחו" את התנהגות ה-205 ורק שיפרו ושייפו אותה, עשו אותה שלמה יותר.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

ואני אמרתי משהו על הסטנדרטית שאתה תופס אותי בקטנות?

הראלי הסטנדרטית היא ממש לא מהירה... קצת יותר זריזה ממשפחתית ממוצעת זה הכל.

וכבר ציינתי ואמרתי זו לא השוואה לקחת שני רכבים שנחשבים למתנהגים ומקשקשים ואז להגיד אוקיי אז הכנסנו עכשיו מנוע יותר גדול את מי תעדיף? ואני ממש לא מסנוור מהאוטו שלי ואני מאוד מודע לכך שיש רכבים הרבה יותר מתנהגים מהירים וכד'... בכסף מול תועלת בסופו של דבר הראלי מציעה אחלה חבילה.. רכב שהוא לא מעל 15 שנה על הכביש, היגוי והתנהגות נחמדה הגה מעולה ובסופו של דבר גם אחלה רכב ליום יום עם צריכת דלק נמוכה מרוב המינים שנמכרים היום.. אתה תעשה את החישוב שלך אבל ברגע שאחד מהפקטורים להשוואה הוא מנוע משופר אז באותה מידה תשווה אותה ל106 בעלת מנוע משופר:arrow:

ד"א ליום יום? עדיין אעדיף את ה106 מעל GT(M)I16.

 

אבי.

פורסם

אבל שוב אני אומר שסה''כ התייחסתי לשאלה המקורית שפותח הת'רד שאל.

 

ובמחיר שתביא ראלי סטנדרטית ונוסעת '' סבבה '' (30 אלף בערך, מנסיון) אתה תביא MI16 משופרת והרבה יותר מטורפת.

 

זאת עוד נק' מבט, אבל חוץ מזה כל אחד וההעדפות שלו! אני בהחלט מודה שהראלי הרבה יותר פראקטית!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

עוד שירשור כזה...טוב אז יאללה, בא נעצבן את כולם.

עד כמה שה 106 אוטו נחמד (אולי היא באמת קצת יותר טובה מה 205 1600) היא אפילו לא קרובה ליכולות של ה 205 1900 (מקורית).

אני לא מדבר בכלל על הספקים ונפחי מנוע, פשוט הסט אף של המיתלים ב 1900 שונה מה 1600 והוא נותן מכונית הרבה יותר קלה, צפויה ונוחה לנהיגה ספורטיבית מאשר ה 1600.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...